ze ziet er goed uit volgens Brian, Nicolaas en Ericquote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Melissa in een ordi jurkje..
Ach het is een spuitpopje; in die zin staat het haar wel.quote:Op zondag 22 april 2007 18:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
ze ziet er goed uit volgens Brian, Nicolaas en Eric![]()
de pitjes (opzetstukjes) verstopt...quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat heeft Jaap met het gasfornuis gedaan?
Opgegeten.quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
de pitten zijn weg volgens Jaap heeft hij ze over het hek gegooidquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:
Nope, over de heg gegooid.quote:
Ziekelijk, ik hoop dat ze hem ook zo neerzetten in de uitzending, vieze vuile rat. Schijt in zijn broek om zijn eigen handjes ergens aan vuil te maken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef Prosac het volgende:
Brian spoort hem nu zelfs aan: "Kom ff zieken buiten"
Heeft ie dit gedaan zodat niemand etenkon koken of omdat ie alle aansteker steelt en niemand dan zn peuk aan kan stekenquote:
terrorquote:Op zondag 22 april 2007 18:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Heeft ie dit gedaan zodat niemand etenkon koken of omdat ie alle aansteker steelt en niemand dan zn peuk aan kan steken
Ach man zeik niet, mijn cup D, slanke lichaam en blonde haar zijn echt.quote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Alle vrouwen op het forum weer jaloers op Melissa...lol
Klopt.. want hij veroordeelde en veroordeelt Huub en Eric ook constant op de meest stomme dingen en wilde die pest-goeroe in huis halen om Huub en Eric te pesten. Maar is nu zelf bezig iemand op te stoken mensen te pakken.quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef CartWOman het volgende:
Als een ander dit allemaal had uitgevreten had 'ie zitten janken, 'Zo weinig respect... snik.'
Hij weet nu dat hij buiten schot blijft en stookt Jaap dus op.
quote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Alle vrouwen op het forum weer jaloers op Melissa...lol
Blijft makkelijk praten achter de computer, zonder enige vorm van bewijs.quote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ach man zeik niet, mijn cup D, slanke lichaam en blonde haar zijn echt.![]()
Ze wil Brian gek maken, dat is alles.quote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef Dark het volgende:
Amanda kan niet wachten tot donderdag, dan is Mitch er weer.
Ze vertelt Eric dat Brian het vervelend vond dat ze met Mitch wat ging drinken.
Ze wil Mitch graag beter leren kennen.
En op welke stream zit jij?quote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij hing de coole dude uit tegenover Melissa. Dat hele loopje, dat lachje, bah.quote:Op zondag 22 april 2007 18:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat doet Don Johnsen -Brain- met die zonnebril op in huis?
Nee hoor, ze is echt gecharmeerd van Mitch...Nena had het al voorspeld toen die hem achter had ontmoetquote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze wil Brian gek maken, dat is alles.
Deed ze dat maar eens!quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze wil Brian gek maken, dat is alles.
Met wat minder tiet ook volgens mij...quote:Op zondag 22 april 2007 18:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Melissa mooier is met minder makeup
geloof me, CW spreekt de waarheidquote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Blijft makkelijk praten achter de computer, zonder enige vorm van bewijs.
Fotoquote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als er een rotkop op zitquote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Blijft makkelijk praten achter de computer, zonder enige vorm van bewijs.
Mijn brad pitt lichaam is ook echt.
Hij voelt zich duidelijk zó oppermachtig, nu hij denkt de controle over Jaap te hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij hing de coole dude uit tegenover Melissa. Dat hele loopje, dat lachje, bah.
CW is een MILF.quote:
Pff ze is lang ze kan wel een DD hebben hoorquote:Op zondag 22 april 2007 18:46 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Met wat minder tiet ook volgens mij...
Nee dat ging weer over Huubquote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef proh het volgende:
ik denk dat Melissa één van de onderdanen van Jaap is
Lekker dan dat je baas met een ijshockeypuck tussen zijn bilnaad om je heen loopt.quote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef proh het volgende:
O, ben jij er ookquote:
Lekkere onderdanen heeft ze...quote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef proh het volgende:
quote:
Brian is de grootste winnaar.quote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij voelt zich duidelijk zó oppermachtig, nu hij denkt de controle over Jaap te hebben.
Als er iemand erg is, is het inderdaad Brainless.quote:
Nee, Huub zou het met Lieke uitmaken voor Amanda.. dat had ze van 1 van die dreams of... gehoordquote:Op zondag 22 april 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
Amanda had gehoord dat Mitch het voor haar wel met iemand zou willen uitmaken?
Dat gebeurt niet of alleen als spel... Brian laat Jaap niet los.... Natasia is over 5 maanden weg... hij moet even doorbikkelen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O, ben jij er ookThanks
![]()
Het wordt tijd dat Jaap uit z'n plaat gaat tegen Brian, ik verdraag die gast niet meer.![]()
Oh daar ging het over. Dank!quote:Op zondag 22 april 2007 18:49 schreef Liess het volgende:
Nee, Huub zou het met Lieke uitmaken voor Amanda.. dat had ze van 1 van die dreams of... gehoord
Brainless heeft inmiddels weer contact met Tamara. Dat meisje van die datingsite. Die wil op hem wachten geloof ikquote:Op zondag 22 april 2007 18:50 schreef Dark het volgende:
Amanda wil nu eindelijk wel eens van Brian .......iets........weten.
Hij zegt: You're not gonna like it and I'm not gonna like it.
Aman zegt dat het dan maar zo moet zijn.
Brian beheerst het spelletje - aantrekken - wegduwen - enzovoort, heel goed. Hij kan ook als geen ander de "dames" laten denken dat zij schuldig zijn aan iets.quote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef Wopper1 het volgende:
Vannacht liggen ze ongetwijfeld weer te ketsen dus een diss meer of minder maakt voor doos Amanda ook niet uit.
Tamara de ex toch? Niet die van de datingsite.quote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Brainless heeft inmiddels weer contact met Tamara. Dat meisje van die datingsite. Die wil op hem wachten geloof ik![]()
![]()
![]()
Het gaat hem nu echt om de 'macht' over Jaap die hij denkt te hebben, als hij Jaap erin houdt (ervanuitgaande dat Jaap dit gedrag 1,5 week volhoudt) komt zijn dekking van Natasia én Amanda sterk in gevaar. Plus Jaap is labiel en kan zo omslaan, moet Brian ook beseffen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet of alleen als spel... Brian laat Jaap niet los.... Natasia is over 5 maanden weg... hij moet even doorbikkelen.
Tamara is zijn ex. Die heeft ie weer ontmoet tijdens de vliegles. Hij was er van in de war. De reden voor Amanda waarschijnlijk om Brian meer te claimen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Brainless heeft inmiddels weer contact met Tamara. Dat meisje van die datingsite. Die wil op hem wachten geloof ik![]()
![]()
![]()
Gisteren had hij het met Amanda over een brief van zijn moeder die was niet zo blij met het nieuwe contact hoor, darna dook hij dus weer met Amanda in bedquote:Op zondag 22 april 2007 18:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
qua niveau en uiterlijk past ze aardig bij de rest hoorquote:Op zondag 22 april 2007 18:56 schreef PumaStreamer het volgende:
Vind het maar eeen lelijk wijf die blonde, beetje hoerig voor personeel vind ge ook niet.
Hoe kom je erbij dat Jaap labiel is? Brian is misschien voor Jaap labiel omdat Brian misschien moet kiezen voor Amanda wat ie niet lijkt te doen. En Natasia die laat Brian niet vallen want die heeft geen keus en is verder niet van belang voor het spel op dit moment.quote:Op zondag 22 april 2007 18:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het gaat hem nu echt om de 'macht' over Jaap die hij denkt te hebben, als hij Jaap erin houdt (ervanuitgaande dat Jaap dit gedrag 1,5 week volhoudt) komt zijn dekking van Natasia én Amanda sterk in gevaar. Plus Jaap is labiel en kan zo omslaan, moet Brian ook beseffen.
Dat ging over Melissaquote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef Sporti het volgende:
Huub over Lieke : iedere seconde dat ik er niet boven op lig is zonde van mijn tijd![]()
quote:
Jaap kan in deze staat zich heel makkelijk tegen Brian keren, en dán pas gaat Brian het niet meer pikken. Denk aan de chips in z'n schmoel de 2e dag, noemt 'ie nog regelmatig.quote:Brian is misschien voor Jaap labiel omdat Brian misschien moet kiezen voor Amanda wat ie niet lijkt te doen. En Natasia die laat Brian niet vallen want die heeft geen keus en is verder niet van belang voor het spel op dit moment.
Nope, met een komkommer hiero....quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze gefrustreerd met een zak chips/ bord patat achter de pc
![]()
Dat haar kan je kopen. Zijn extensions.quote:Op zondag 22 april 2007 19:05 schreef Carlaa het volgende:
Als vrouw kijk ik natuurlijk anders naar Melissa. Ze heeft wel een mooi koppie, en dat haar zou ik ook wel willen hebben. Ook is ze niet dom volgens mij.
De tieten zou ik voor geen goud willen hebben, en ik vind haar ook "iets" te ordi, maar daar is ze natuurlijk ook op gecast.
Jurkje? Lijkt meer op een topje.quote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Melissa in een ordi jurkje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |