En Jaap ging ook in tegen het nadrukkelijke verzoek de merrie en haar pasgeboren jong niet te storen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Gisteren zei ze er ook wat van toen Jaap een zwabber naar Sylvia wilde gooien terwijl ze aan het paardrijden was.
In Rekken, vlakbij Oldenzaal is een (tbs?) kliniek waar ook een vriend van Huub werkt (heb hem dat eens horen zeggen).. dus via deze weg zou het niet zo raar zijn als hij er idd wel iets meer van afweet.quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
Huub: "Ik ken genoeg mensen met MPS".
Tuurlijk Huub.
Ja dat was erg. Dat ze dat hondje boven eric's hoofd hield aan 2 pootjes en zong "handje poep dan hondje poep dan".... *bah*quote:Op zondag 22 april 2007 17:55 schreef elcastel het volgende:
Dat hondje ... voor de zoveelste keer, Amanda was voor dat incident constant bezig die beestjes op het bed van Eric te zetten, juist om hem te irriteren. Ze heeft die beestjes zelf het spel ingetrokken, daarnaast heeft Eric dat beestje gewoon netjes in die (open) kist gedaan, zeg maar net als dat je je hond even in de gang 'opsluit'.
Precies.quote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En Jaap ging ook in tegen het nadrukkelijke verzoek de merrie en haar pasgeboren jong niet te storen.
Als dat zo is dan is het slimmer om nu het hele huis te evacueren.quote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van iemand die zichzelf zo enorm veel schade toericht kun je werkelijk alles verwachten
Tuurlijk speltechnisch praat Jaap wel met Huub.... voor de rest niet omdat ie daartoch op gepakt wordt.quote:Op zondag 22 april 2007 17:56 schreef noekje het volgende:
Jaap wilde anders gisteren maar al te graag een deal sluiten met Huub dus het zal wel meevallen dat hij niet met Huub wil praten.
DE kleur, op dit moment. Volg jij de trends niet?quote:Op zondag 22 april 2007 17:59 schreef S.Flodder het volgende:
waarom is het zwembad groen?
Hij wilde gisteren anders wel een zwabber of dweil naar Sylvia gooien die op Fries zat. Hij denkt geen moment na over de gevolgen. Ellen was dus ook over de rooie.quote:Op zondag 22 april 2007 17:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach kom op, dadelijk staat overal op internet dat Jaap heeft gedreigd het veulen wat aan te doen terwijl maar één iemand dat oppert hier. De rest neemt dat allemaal zo over.
Jaap gaat echt niks doen met die dieren.
Prachitg, Jaap is echt de kingquote:Op zondag 22 april 2007 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren anders wel een zwabber of dweil naar Sylvia gooien die op Fries zat. Hij denkt geen moment na over de gevolgen. Ellen was dus ook over de rooie.
Top dat je dat even toegeeft. Ik vind het vooral irritant dat mensen dingen zwart-wit analyseren achteraf, hetzelfde met dat pesten van Huub en Eric. Iedereen lachen als het gebeurt en wijzen als het gebeurt is. Brian uiteraard voorop, de galbak.quote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
Okay dan voeg Ik Amanda ook toe aan de 'helden' van DGK.... Ik was het even vergeten.
Is er verder al meer bekend over die wedstrijd?quote:Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef rebellious_angel het volgende:
niet Amanda... maar een nichtje van mij deed mee... en d'r hebben een paar meiden met Amanda gepraat... en bovendien kreeg SHE fiks ondersteuning van het publiek en Brian een paar minder leuke dingen na zijn koppie....
Ik denk anders over hem sinds ik hem de avond van de geboorte van het veulen dronken bezig heb gezien. Ik zeg niet DAT hij iets raars kan doen, ik zeg alleen dat ik er niet zeker van ben dat hij het NIET zal doen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Ach Jaap lult maar wat, als het maar provocerend is...Heel puberaal gedrag...Niet zo serieus nemen jongens.
Hij is bezig zichzelf te vernietegen, normaal vreet hij zich vol, nu doet hij zogenaamd gek...
Zo ken ik er nog een paar.quote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van iemand die zichzelf zo enorm veel schade toericht kun je werkelijk alles verwachten
En dan wil hij nu naar de stallen om het veulen de hals door te snijden?quote:Op zondag 22 april 2007 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren anders wel een zwabber of dweil naar Sylvia gooien die op Fries zat. Hij denkt geen moment na over de gevolgen. Ellen was dus ook over de rooie.
Alleen Jaap is ook genoeg!quote:Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het slimmer om nu het hele huis te evacueren.
Dat denk ik ook, hetzelfde verhaal als dat Huub die kroketten van Amanda in de magnetron zou stoppen.quote:Op zondag 22 april 2007 18:04 schreef Gert het volgende:
Dat Jaap dat veulen iets zou aandoen, lijkt me onzinnige lasterpraat.
Dat klopt. Ik zou echt het risico niet willen lopen. Better safe than sorry!quote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
En Jaap ging ook in tegen het nadrukkelijke verzoek de merrie en haar pasgeboren jong niet te storen.
En dan vergeet ik nog dat hij Eginia chips wou geven en ze toen wel aan Fries aanbood.
Dat is ook een optie maar dan heb je een revolutie of zoiets nodig, hij is immers de king.quote:
Zou wel een erg hysterische reactie zijnquote:Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het slimmer om nu het hele huis te evacueren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |