Als hij nog een keer Kromkamp, Salcido, DaCosta en Mendez koopt graagquote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
Hij blijft.Krijgt hij nu ook een zak geld voor aankopen?
Kromkamp vond ik zelf beter bij AZ. En Van der Zee werkt nu voor Ajax, dus zal Koetje zelf wel gaan scouten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij nog een keer Kromkamp, Salcido, DaCosta en Mendez koopt graag
Timmer is over een maand wegquote:Op maandag 7 mei 2007 18:44 schreef dadoc het volgende:
Zolang Jan Timmer nog in Eindhoven is maakt het geen reet uit wie de trainer is. Timmer heeft er al voor gezorgd dat o.a. Ooijer, Hiddink en van der Zee verdwenen en zal nog veel meer kapotmaken als het aan hem ligt. Timmer heeft namelijk een reputatie hoog te houden: NIEMAND zal ooit zakelijke onderhandelingen winnen van Jan Timmer, al kost het de club zijn kop.
Nou zou Timmer eigenlijk vorig jaar al opgerot zijn, maar hij bedacht zich - het afscheid staat nu deze zomer gepland. Laten we hopen dat ie inderdaad snel opflikkert, dan kunnen we na nog 1 jaartje Ronald 'De Mummy' Koeman gewoon onze Guus weer terughalen. En eindelijk die CL es binnenhalen grrr!!!!
we hebben meer scoutsquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kromkamp vond ik zelf beter bij AZ. En Van der Zee werkt nu voor Ajax, dus zal Koetje zelf wel gaan scouten.![]()
Ik hoop voor PSV dat ze wat in te brengen hebben. Bij Ajax kreeg Koetje gewoon z'n zin.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef rubbereend het volgende:
we hebben meer scouts
er schijnt bij het contracteren van Koeman gezegd te zijn dat hij wienig vrijheid krijgt op transfergebiedquote:Op maandag 7 mei 2007 19:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik hoop voor PSV dat ze wat in te brengen hebben. Bij Ajax kreeg Koetje gewoon z'n zin.
Die levert netto geld op dus dat is per definitie een goede aankoopquote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Van der Leegte wordt Koeman's eerst volgende aankoop.![]()
Robert is dan toch eigenlijk een goede aankoop geweestquote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die levert netto geld op dus dat is per definitie een goede aankoop
Nee, want die heeft geld gekostquote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Robert is dan toch eigenlijk een goede aankoop geweest![]()
Voor hoeveel is hij gekocht en voor hoeveel is hij verkocht aan Betisquote:Op maandag 7 mei 2007 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, want die heeft geld gekost
quote:'Ik ben blij dat de clubleiding nog vertrouwen in mij heeft voor een seizoen. Ik zal vanaf volgend seizoen alles op alles zetten en vanaf dan is het 'grote pijntjes worden kleine pijntjes' in plaats van 'kleine pijntjes worden grote pijntjes'
5 miljoen dollar en 3 miljoen euro maar hij heeft ook nog een seizoen onder contract gestaan bij PSVquote:Op maandag 7 mei 2007 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor hoeveel is hij gekocht en voor hoeveel is hij verkocht aan Betis
Hoeveel geld heeft hij PSV gebracht door toen PSV naar de Halve Finale van de CL te schieten?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
5 miljoen dollar en 3 miljoen euro maar hij heeft ook nog een seizoen onder contract gestaan bij PSV
Volgens mij heeft hij toen aardig wat geld in het bakkie gebracht zodat ze uiteindelijk niet eens verlies op hem hebben geledenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee. Ik heb het niet geteld
Juist prima dus dat hij blijft.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef Loohcs het volgende:
We hadden beter geen kampioen kunnen worden, want dan was hij waarschijnlijk wel - al dan niet vrijwillig - vertrokken. Zelf kraakt hij publiekelijk z'n halve selectie af na een slechte reeks omdat hij nu eenmaal 'eerlijk' is("misschien zijn we wel niet zo goed"..."misschien hebben we boven onze stand geleefd voor de winterstop") en als de voorzitter een eerlijk antwoord geeft ligt die Koeman een week lang te janken dat hij geen vertrouwen krijgt. Een beetje hypocriet...
En als Koeman de vervangers voor Alex en Cocu moet gaan halen heb ik weinig vertouwen in volgend seizoen.
Bij Ajax deed hij niks anders...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:03 schreef Loohcs het volgende:
Zelf kraakt hij publiekelijk z'n halve selectie af na een slechte reeks
Maar was hij wel de een na succesvolste coach van de laatste 20 jaarquote:
Met vreselijk voetbal, een slagveld achterlatend. Ik weet dat PSV niet aan mooi voetbal hecht, maar wat Koeman meestal op de mat legt, bij Ajax en PSV, is werkelijk te lelijk om aan te zien.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar was hij wel de een na succesvolste coach van de laatste 20 jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |