Exact.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
van mij iig geen sympathie voor Koeman, maar als het stuk klopt wordt het smerig gespeeld
Maffiapraktijken!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Exact.
De tweede seizoenshelft kan reden zijn om hem te ontslaan. Maar je gaat vol met hem mee of niet. En je moet hem al helemaal niet chanteren met 'TBS weg, en dan mag je blijven'.
Voor zo'n luizebaantje mogen ze me altijd bellenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mee eens!
Tijd voor een nieuwe RvC, ik stel voor dat iig Pyth en Grrrrr erin gaan zitten, dat levert leuke vergaderingen op
Dat wil ik niet eens weten, laag iigquote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef TubewayDigital het volgende:
als je nou een ranglijst over de 2e seizoneshelft op stelt, waar staat psv dan?
Volgens mij wordt er vanmiddag vergaderd, zullen het in de loop van de avond wel te horen krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Late persconferentie ?
Koeman heeft geen moddergegooid naar Van Gaal en Ten Cate en Schuitema heeft hij goed gebruikt om de groep op scherp te zetten en de druk van de groep weg te halen. Hij heeft niet voor niks een jaar of 8 onder JC getraintquote:Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Waarom ineens die sympathie met Koeman? Hij heeft het gewoon meerdere keren verbruidt dit seizoen. Schuitema speelt het niet netjes, maar zette wel de boel op scherp. Dat PSV uiteindelijk toch kampioen is geworden kun je ook niet meer de verdienste van Koeman noemen. Ook in de pers heeft Koeman zich vaak op een domme manier uitgelaten (moddergooien met van Gaal en ten Cate, namen noemen van potentiele spelers, enz.).
Goede bronnen jijquote:Op maandag 7 mei 2007 15:30 schreef PLAE@ het volgende:![]()
Dat hadden de meeste mensen niet verwacht denk ik.
Hij is een neusquote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is er in godsnaam mis met TBS?
Dat heeft waarschijnlijk nog te maken met de periode 1996-1999 toen hij hoofd jeugdopleidingen was bij PSV.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is er in godsnaam mis met TBS?
deze reply heb ik al wat meer aanquote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk nog te maken met de periode 1996-1999 toen hij hoofd jeugdopleidingen was bij PSV.
Hij is nooit hoofdopleidingen geweest. Alleen scout c.q. assistent van Arnesen en toen heeft hij zich een paar keer te arrogant uitgelaten volgens een stel hersenlozenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk nog te maken met de periode 1996-1999 toen hij hoofd jeugdopleidingen was bij PSV.
Mendez, Salcido, Kromkamp, Da Costa, Kluivert is prima geweest hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 16:07 schreef kassenbouwer het volgende:
Een slechtere beslissing had PSV niet kunnen nemen. Nu heeft Koeman alle tijd om met een paar Koemaniaanse aankopen PSV volgend jaar ten gronde te richten. Maar goed, het maakt mij ook allemaal niks uit want ik ben voor AZ
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |