AZ kan ook uithalen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
In het verleden wilde Ajax nog weleens uithalen bij Willem II.
10-0 moet genoeg zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
In het verleden wilde Ajax nog weleens uithalen bij Willem II.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef LennyKravitz het volgende:
Feyenoord kickt PSV of Ajax uit de playoffs en gaat de CL spelen!
Met 6 doelpunten meer dan AZ.quote:Op zondag 22 april 2007 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Met hoeveel zou Ajax volgende week wel niet moeten winnen dan?![]()
Wie gun je het dan wel? Crybaby Ten Cate of die zak van een Koeman?quote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik gun het de spelers van AZ wel maar Van Gaal gun ik het totaal niet.
Same here, maar toch. Als je mij 5 jaar terug had gezegd dat AZ een serieuze titelkandidaat zou worden..quote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik gun het alleen die arrogante Scheringa nietquote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef HellaHard-OG het volgende:
Niks PSV of Ajax. PSV én Ajax.quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef LennyKravitz het volgende:
Feyenoord kickt PSV of Ajax uit de playoffs en gaat de CL spelen!
Tsja.. Ik gun het ze allebei.. Az wordt gewoon kampioenquote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[Ik gun het de spelers van AZ maar Van Gaal totaal niet..]
ik juist andersom
quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef existenz het volgende:
Van Gaal moet kampioen worden, wat van Basten is een lul.
Of gewoon een extra goaltje in Waalwijk, of tegen Excelsior thuis, of tegen Heerenveen thuis.quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef Timmehhh het volgende:
Had ajax nu wat meer gescoord tegen sparta en geen doelpunten tegen gehad.
Dan geef mij Crybaby Ten Cate maar..quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie gun je het dan wel? Crybaby Ten Cate of die zak van een Koeman?Van Gaal is wel arrogant, maar als ik moet kiezen tussen die drie trainers, dan toch maar Van Gaal hoor.
Het ligt niet aan Koeman, de spelers kunnen gewoon niet beter.quote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef Zwansen het volgende:
Ongelofelijk zeg. Wat een verschrikkelijke drama dat je met zo;n voorsprong nog je kampioenschap uit handen gaat geven... Wat een sukkels en met name die Koeman.
Optyfen met die mongool.![]()
![]()
Zover voorstaan en dan nog 3e staan op de slotdag. Om je dooooooooood te schamen Koeman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |