Dat doen ze het hele seizoen al nietquote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
hé? Ik wist niet dat feyenoord voetbalde...
Met Kuyt er nog bij was het deuntje irri, nu zijn de supporters blij als ze het horenquote:Op zondag 22 april 2007 15:42 schreef Urquhart het volgende:
Zo dat is is een tijd geleden dat ik dat goal-deuntje heb gehoord daar in de kuip.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord maakt voor eens en altijd duidelijk dat ze weldegelijk een topploeg zijn die meedingen in de landstitel! De prachtige 1-0 gemaakt door een geweldige combinatie doet de ogen open bij zowel PSV, Ajax en AZ. Feyenoord beloofd een geduchtte tegenstander te zijn in de komende confrontaties!
Wehehehequote:Op zondag 22 april 2007 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord maakt voor eens en altijd duidelijk dat ze weldegelijk een topploeg zijn die meedingen in de landstitel! De prachtige 1-0 gemaakt door een geweldige combinatie doet de ogen open bij zowel PSV, Ajax en AZ. Feyenoord beloofd een geduchtte tegenstander te zijn in de komende confrontaties!
sarcasme hoop ik?quote:Op zondag 22 april 2007 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |