Ik denk ManU maar hoop AC Milan (als ie dan toch weggaat)quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar gaat Sneijder volgend seizoen heen jongens?![]()
JAAA DUSquote:
quote:
Je had er nog hoop op dan?quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef TheVulture het volgende:
en AZ 2-0... ik denk dat we de titel echt wel kunnen vergeten
misschien vanwege de tussenstanden op andere velden?quote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
Waar slaat die negativitiet op. één tegen goal voor Ajax en iedereen loopt gelijk te zeiken.
Grow up.
iedere tegengoal is in deze situatie er één teveelquote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
Waar slaat die negativitiet op. één tegen goal voor Ajax en iedereen loopt gelijk te zeiken.
Grow up.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
Grow up.
Sneijder heeft duidelijk aangegeven gecharmeerd te zijn van het Engelse en Spaanse voetbal. Dus een van de twee. En wat moet ie nou in Italië, de competitie stelt daar nou toch geen drol voorquote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik denk ManU maar hoop AC Milan (als ie dan toch weggaat)
quote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV gaat gewoon winnen...
quote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Panick het volgende:
Wegereef bedankt.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef BigFire het volgende:
[..]
misschien vanwege de tussenstanden op andere velden?![]()
quote:
Vitesse.quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
Tegen wie speelt AZ de laatste wedstrijd?
Money, money, money.....quote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sneijder heeft duidelijk aangegeven gecharmeerd te zijn van het Engelse en Spaanse voetbal. Dus een van de twee. En wat moet ie nou in Italië, de competitie stelt daar nou toch geen drol voor.
Precies, laat er nog een paar door!quote:
Dat hebben ze dus niet.quote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er is ook nog een tweede helft. Ze hebben alles nog in eigen hand.
Al heeft PSV de betere papieren.
Excelsiorquote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
nee, ze spelen nu tegen een betere tegenstander.quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Waarom zijn al die schijtteams als Heerenveen en Utrecht nou ook alleen gemotiveerd tegen Ajax![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar wat deed je dat toch mooi![]()
Jammer geen doelpunt![]()
excelsiorquote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
quote:
Klopt, als PSV en AZ winnen hebben ze dat niet.quote:
Nee, die spelen tegen PSV dan.quote:
Hihiquote:Op zondag 22 april 2007 15:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
nee, ze spelen nu tegen een betere tegenstander.
vitessequote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef LennyKravitz het volgende:
tegeb wie speelt PSV volgende ronde?
Dat hebben ze in Engeland en Spanje niet wil je zeggen?quote:
geduld.. er is nog een tweede helftquote:Op zondag 22 april 2007 15:15 schreef freiss het volgende:
Dat Feyenoord nog steeds niet achter staat!
leeft die kerel ook nogquote:
Ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef peaceman het volgende:
ik kreeg dit topic helemaal niet in beeld...![]()
vreemd....
Ik denk dat Feyenoord gaat winnenquote:Op zondag 22 april 2007 15:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
geduld.. er is nog een tweede helft
Utrecht ziet veel liever PSV dan Ajax kampioen wordenquote:Op zondag 22 april 2007 15:15 schreef Urquhart het volgende:
Speelt dat Utrecht maar een keer per jaar goed tegen Ajax?
Excelsior uit... lastig omdat Excelsior er alles aan zal doen om nacompetitie te ontlopen...quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
R Koeman houd hem denk in de gatenquote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Sikora, wat een lachwekkende aankoop was dat toen
van wie was dat idee ook alweer?quote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik las wel zoiets ergens...quote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
ej volgens mij heeft sikora rood..
kan iemand dat bevestigen?
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Engeland en Spanje niet wil je zeggen?
Het schiet me net pas te binnen, maar Rijkaard en Laporta zijn érg gecharmeerd van Sneijder. Grote kanshebber dus.
Aan de andere kant staan ze niets voor niets op de plek van nacompetitie.quote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Excelsior uit... lastig omdat Excelsior er alles aan zal doen om nacompetitie te ontlopen...
Fulham op het laatste moment afgetroefdquote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef Urquhart het volgende:
Virtueel.quote:Op zondag 22 april 2007 15:17 schreef Sensation89 het volgende:
Heeft RKC nu al definitief nacompetitie of is dat virtueel? Staat op teletekst pag 819.
hoe doet Boogerd het?quote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef EKterror het volgende:
Nog 59 km in de amstel gold race (ja daar is op de radio geen tijd voor met al die wedstrijden, dus dan maar op deze manier)
virtueelquote:Op zondag 22 april 2007 15:17 schreef Sensation89 het volgende:
Heeft RKC nu al definitief nacompetitie of is dat virtueel? Staat op teletekst pag 819.
Samen met die andere nog grotere miskoop...quote:Op zondag 22 april 2007 15:17 schreef RayMania het volgende:
Sikora scoorde anders eens wel een belangrijke goal ooit tegen Roda.
lekker laatquote:Op zondag 22 april 2007 15:18 schreef Nashje het volgende:
Sikora rood trouwens
quote:Op zondag 22 april 2007 15:18 schreef Rieleks het volgende:
Venomsnake, ga alsjeblieft Ajax kijken ofzoMensen interesseren zich noch voor Groningen noch voor ADO
Whehe. Ga jij als Ajax supporter ook Feyenoord kijken?quote:Op zondag 22 april 2007 15:18 schreef Rieleks het volgende:
Venomsnake, ga alsjeblieft Ajax kijken ofzoMensen interesseren zich noch voor Groningen noch voor ADO
Een type Sneijder past in elk team en zeker ook bij Barca. Een geniale voetballer met een geweldige traptechniek. Ik zie 'm zeker wel passen bij Barca. Maar goed er is ook erg veel interesse vanuit Engeland. Man U, Chelsea (wat ik overigens niet zou kiezenquote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Maar ik weet dat wat ManU en Barca bieden, Milan ook kan bieden. En misschien zelfs meer.
AC is natuurlijk ook een fantastische club. En bij Barca is de concurrentie veel groter. Als je nu al leest dat Barca Xavi misschien weg gaan doen zodat Iniesta meer kan spelen, denk ik dat Sneijder daar nu niet veel te zoeken heeft.
Neemt niet weg dat Barca een mooie club is natuurlijk.
whehehe... kortom: als het feestje dit jaar nog in Eindhoven is, moet Ronald vooral flink gaan inkopenquote:Op zondag 22 april 2007 15:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ronald, dezelde man met aankopen als Soetaers, Anastasiou en Sonck
Johquote:Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
SIKORA RODE KAART!
quote:Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
idquote:
2 keer geel toch?quote:Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
SIKORA RODE KAART!
Diequote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef DarkShine het volgende:
Als Feyenoord nou eens verliest, ze spelen volgende week gelijk en Roda wint worden we 5de.
Uiteraard past hij bij Barca, maar ik denk dat hij er. nu iig, geen basisplaats kan afdwingen. Als je dan ziet dat AC spelers als Ambrosini in de basis heeft staan op het middenveld, denk ik dat hij daar veer sneller kans maakt op een basisplaats.quote:Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een type Sneijder past in elk team en zeker ook bij Barca. Een geniale voetballer met een geweldige traptechniek. Ik zie 'm zeker wel passen bij Barca. Maar goed er is ook erg veel interesse vanuit Engeland. Man U, Chelsea (wat ik overigens niet zou kiezen), Arsenal en nog een aantal.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:21 schreef Rossoneri het volgende:
gvd Fc Kutrecht ik gun die kut club niks behalve nu ff winnen van psv, maar nee hoor ongemotiveerde klootzakken, ze hebben een grotere hekel aan Ajax (waarom? stelletje meelopers) dan om te winnen, kansarme stakkers.![]()
ajax heeft het zelf laten liggen in Waalwijk...quote:Op zondag 22 april 2007 15:21 schreef Rossoneri het volgende:
gvd Fc Kutrecht ik gun die kut club niks behalve nu ff winnen van psv, maar nee hoor ongemotiveerde klootzakken, ze hebben een grotere hekel aan Ajax (waarom? stelletje meelopers) dan om te winnen, kansarme stakkers.![]()
Dat nummer ook. " I'm a playa, i'm a playa "quote:
Misschien is PSV gewoon beter?quote:Op zondag 22 april 2007 15:21 schreef Rossoneri het volgende:
had je anders van dat volk verwacht?quote:Op zondag 22 april 2007 15:21 schreef Rossoneri het volgende:
niet alleen in die wedstrijd....quote:Op zondag 22 april 2007 15:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
ajax heeft het zelf laten liggen in Waalwijk...
quote:
het is rustquote:
hij had wel 2 mooie goalsquote:Op zondag 22 april 2007 15:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat nummer ook. " I'm a playa, i'm a playa "
Is dat zo?quote:Op zondag 22 april 2007 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
godver wat hoor ik net?![]()
heeft sikora 2x geel?
![]()
nee je bent niet grappigquote:Op zondag 22 april 2007 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
heeft sikora 2x geel?
![]()
nee psv heeft vitesse thuis az heeftexcelsior uitquote:
tsja.. psv-supporters hequote:
nee buffelquote:Op zondag 22 april 2007 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
heeft sikora 2x geel?
![]()
de eerste in nog lachwekkenderquote:Op zondag 22 april 2007 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
Sneijder wordt samen met Rene van Rijswijk binnengehaald als nieuwe Galatico's van Real Madrid.
Sorry, wat probeer je te zeggenquote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
nee psv heeft vitesse thuis az heeftexcelsior uit
winnen ze allebij utrecht moet even denken dat psv ajax is spelen ze gelijk veel beter
Had ik ook niet verwacht, hij heeft zich goed ontwikkeld. Jammer genoeg vertrekken spelers altijd als ze eindelijk na jaren op dit niveau zittenquote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef okee6 het volgende:
Wie had dat kunnen denken, dat Sneijder ooit beeldbepalend zou zijn bij Ajax.
Net of dat nu voor het eerst is?quote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef okee6 het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef sjimz het volgende:
Heeft Roda rouwbanden omdat Sikora rood heeft?
Dat is waar, Ajax heeft het (natuurlijk) zelf verprutst.quote:Op zondag 22 april 2007 15:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
ajax heeft het zelf laten liggen in Waalwijk...
lijkt me nietquote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef sjimz het volgende:
Heeft Roda rouwbanden omdat Sikora rood heeft?
Zou idd leuk zijn als Salmon even scoortquote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kom op Grunn.
NEC moet Feyedrama verslaan en Hoerenveen staat al op verlies. 5e komt dichtbij en nu moet Roda nog punten laten liggen.
Hoezo, heeft er iemand rood gekregen dan?.quote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef Nashje het volgende:
NAC dalijk dus met 10 man in de 2e helft.
Wat heeft ie Rood, je bent de eerste die het zegt:Pquote:Op zondag 22 april 2007 15:26 schreef Panick het volgende:
Ik zie net op TT dat Sikora rood heeft.
De klasse druipt van die jongen af.quote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef okee6 het volgende:
alweerquote:
huh? hoezo dat?quote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef Nashje het volgende:
NAC dalijk dus met 10 man in de 2e helft.
Ja voor het eerst dat hij dat structureel is ja.quote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net of dat nu voor het eerst is?
Ik noem een Ajax - PSV in 2004, een Nederland - Schotland, een Vitesse - Ajax (2004), een Austria Wien - Ajax (CL playoff), Ajax - Brondby (CL playoff), dit hele seizoen.
Was die CL playoff niet tegen Grazer AK?quote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik noem een Ajax - PSV in 2004, een Nederland - Schotland, een Vitesse - Ajax (2004), een Austria Wien - Ajax (CL playoff), Ajax - Brondby (CL playoff), dit hele seizoen.
Sikora hoorde ik ergens, weet neit zeker.quote:Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Rood? Heb ik iets gemist?
Wie heeft er rood?![]()
Ohja! In de war met andere Oostenrijkse clubquote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was die CL playoff niet tegen Grazer AK?
Die vrije trap
Roda in CLquote:Op zondag 22 april 2007 15:30 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Verdomme, dat zou ook nog eens zomaar kunnen!
Hoezo, wat is er met Sikora dan?.quote:Op zondag 22 april 2007 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was eventjes grappig van Sikora...
Ik bedoel meer dat er altijd 2 Ajax-spelers voor nodig zijn om op 'm te passen. Dat scheelt toch veel, het is dat ie scoort. Anders had Ajax 5-0, misschien 6-0, gestaan halverwege. In het vroegere Ajax had ie zeker niet gespeeld ... tja zal wel zijn omdat Cruijff het zegtquote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:
1e helft was zeker spannendquote:Op zondag 22 april 2007 15:31 schreef EKterror het volgende:
Bij deze wens ik iedereen een spannende tweede helft!
Roda-Milan kwam een paar jaar nog tot penalties in San Siro? (Met een doelpunt van Luijpers? geloof ik?)quote:Op zondag 22 april 2007 15:32 schreef teamlead het volgende:
[..]Roda - Barcelona... altijd spannend
0-1 wonnen ze toen in Sna Siro tochquote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef EKterror het volgende:
[..]
Roda-Milan kwam een paar jaar nog tot penalties in San Siro? (Met een doelpunt van Luijpers? geloof ik?)
Jep, en Roda was over 2 wedstrijden zelfs beter.quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef EKterror het volgende:
[..]
Roda-Milan kwam een paar jaar nog tot penalties in San Siro? (Met een doelpunt van Luijpers? geloof ik?)
Idd in kwartfinele gloof ik.quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef EKterror het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef EKterror het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 15:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Mijn god. We verdienen het ook gewoon niet om kampioen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |