Ik denk ManU maar hoop AC Milan (als ie dan toch weggaat)quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar gaat Sneijder volgend seizoen heen jongens?![]()
JAAA DUSquote:
quote:
Je had er nog hoop op dan?quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef TheVulture het volgende:
en AZ 2-0... ik denk dat we de titel echt wel kunnen vergeten
misschien vanwege de tussenstanden op andere velden?quote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
Waar slaat die negativitiet op. één tegen goal voor Ajax en iedereen loopt gelijk te zeiken.
Grow up.
iedere tegengoal is in deze situatie er één teveelquote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
Waar slaat die negativitiet op. één tegen goal voor Ajax en iedereen loopt gelijk te zeiken.
Grow up.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Longmen het volgende:
Grow up.
Sneijder heeft duidelijk aangegeven gecharmeerd te zijn van het Engelse en Spaanse voetbal. Dus een van de twee. En wat moet ie nou in Italië, de competitie stelt daar nou toch geen drol voorquote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik denk ManU maar hoop AC Milan (als ie dan toch weggaat)
quote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV gaat gewoon winnen...
quote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Panick het volgende:
Wegereef bedankt.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef BigFire het volgende:
[..]
misschien vanwege de tussenstanden op andere velden?![]()
quote:
Vitesse.quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
Tegen wie speelt AZ de laatste wedstrijd?
Money, money, money.....quote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sneijder heeft duidelijk aangegeven gecharmeerd te zijn van het Engelse en Spaanse voetbal. Dus een van de twee. En wat moet ie nou in Italië, de competitie stelt daar nou toch geen drol voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |