abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 21:12:59 #101
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48752624
Standaard Sennheiser MX400.

Prima geluid .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48754471
sennheiser hd201:
cheap ¤30
Chill geluid
Sluit goed af
Degelijk (heeft al een moshpit overleeft)
  donderdag 26 april 2007 @ 22:10:13 #103
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_48754966
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Standaard Sennheiser MX400.

Prima geluid .
Helemaal mee eens, ik zit al aan m'n 3e setje. Heb nadat ze bij m'n eerste mp3 speler zaten in 5 jaar nooit meer andere gehad.
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_48781234
Hmmp net de EP630 binnen, ik denk zo ff luisteren maar wat een baggergeluid. Lees ik gelukkig dit op tweakers:
quote:
Inspelen
Je haalt je dopjes van een alom geprezen type uit de verpakking, gaat luisteren maar wat een bagger! Productiefoutje? Ik denk het niet. De driver (het ding dat voor de geluidsgolven zorgt) zal nog zal nog wat soepeler in de ophanging moeten komen te zitten. Dit gaat normaal gesproken vanzelf, maar als je zo snel mogelijk plezier wilt hebben van de juiste kwaliteit, kan je gaan inspelen.
Inspelen doe je door je dopjes continu te laten spelen en, om het proces sneller te laten gaan, het liefst met een verhoogd volume. Over hoe lang je dit dan moet doen zijn de meningen verdeeld. Ik heb zelf bijvoorbeeld het idee dat 24 uur genoeg is, maar er zijn ook mensen die beweren dat de dopjes pas na 200 uur volledig ingespeeld zijn. Hier moet je dus zelf achter zien te komen. Stop als jij ze goed genoeg vind klinken. Dan kan het alleen nog maar beter worden.
Ik heb het overigens niet voor niets over verhoogd volume. Maximaal volume zal in veel gevallen namelijk schadelijk zijn voor je dopjes. Ik houd het volume aan dat je nog net naar de dopjes kan luisteren (ongeveer stand 30 met een iRiver H120 i.c.m. Sony EX71). Je weet in ieder geval zeker dat je te ver gaat als de dopjes gaan kraken en/of vervormen.
Om er voor te zorgen dan het inspelen voor alle frequenties optimaal gebeurd, moet je op alle frequenties inspelen. Dit kan je doen door een grote diversiteit aan muziekstijlen te gebruiken (ook stijlen waar je normaal niet naar luistert) of enkel ruis te spelen. Ruis bestaat namelijk uit erg veel verschillende frequenties die, ongeordend, door elkaar gespeeld worden.
Hopelijk wordt de kwaliteit beter, want van bass is niks te horen .
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:19:58 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48782121
Misschien doe je ze niet goed in, de bass was juist sterker bij mij voor het inspelen dan na het inspelen.
2000 light years from home
pi_48786217
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef saaw het volgende:

[..]

ten eerste vind ik dat ik niet voor lul loop ermee
ten tweede kan het me vrij weinig intereseren of mensen zoals jij vinden dat ik voor lul zou lopen
Ik vind skullcandy wel gruwelyk hoor

deez heb ik

en deez

pi_48789253
Ik gebruik al 2 jaar dezelfde koptelefoon van philips, de SBC HP200. Ik ben er zeer aan gehecht, toen hij kapot was heb ik zelfs hemel en aarde bewogen om hem te repareren en het is gelukt <3
Geen gezeik.
pi_48790044

Apple In-Ears dus.
Ik gebruik m'n mp3 op de fiets en daar heb ik het liefst maar 1 oortje in (veiligheid enzo ). Dit kan niet met een koptelefoon. Vandaar.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:31:06 #109
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_48790118
Goed idee! ik zat er inderdaad over te denken om in-ears te kopen omdat m'n gewone oordopjes met lopen/fietsen/whatever snel uitfloepen. Zat er nog over te twijfelen i.v.m. de veiligheid op de fiets idd.
Nog anderen met ervaring met in-ears op de fiets?
pi_48794000
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:31 schreef morgane het volgende:
Goed idee! ik zat er inderdaad over te denken om in-ears te kopen omdat m'n gewone oordopjes met lopen/fietsen/whatever snel uitfloepen. Zat er nog over te twijfelen i.v.m. de veiligheid op de fiets idd.
Nog anderen met ervaring met in-ears op de fiets?
Het is zeeer aan te raden om met 1 in-ear oordopje in te fietsen . Laatst werd ik bijna aangereden door een stel scooters die van achteren kwamen, maar ik hoorde hun getoeter niet door die dopjes..

Ik heb trouwens deze

Superfijn. Beter dan Sennheiser!
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:59:02 #111
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48794086
Welk merk?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_48794411

Ik heb nog niemand anders ermeer zien lopen dus ben best trots dat ik zo'n uniek dingetje hebt ;P

Skullcandy gi versie btw

@ repeat Je loopt echt niet voor schut met skullcandy ...
pi_48794509
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef Luco het volgende:
Welk merk?
Creative EP630
pi_48796099
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:19 schreef Merkie het volgende:
Misschien doe je ze niet goed in, de bass was juist sterker bij mij voor het inspelen dan na het inspelen.
hahaha, ik had vanavond ff op me cheapass mp3 speler van 20 euro geluisterd, en warempel deze geeft ineens fantastisch geluid . Strakke bas, geluid heel helder, superdingen dit . Denk dat me geluidskaart van me pc verkeerd staat afgesteld, want ik had m alleen hierop getest vanmiddag toen t zo slecht klonk .
  zaterdag 28 april 2007 @ 00:34:18 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48796607
Dan heb je gewoon een gare geluidskaart, bij mij klinkt het geluid op mijn laptop met die oordopjes beter dan op mijn MP3-speler/telefoon.
2000 light years from home
pi_56858082
*kick

Ik liep hier een jaar terug te klagen dat de oorkussens van mijn Sennheiser zo brak waren. Ik heb Sennheiser hierover aangeschreven, omdat ik het zo zonde vond: het geluid van het ding is na 3 of 4 jaar nog prima, maar ik loop voor gek met die flarden foam rond mijn oren.

En nu hebben ze gratis nieuwe oorkussentjes gestuurd! Echt service! Was wel slechts eenmalig, maar goed, als deze ook weer een jaar of 2 meegaan, dan vind ik het prima, dan is de koptelefoon ook al een jaar of 6 oud.
pi_56858116
Ik heb nieuwe oortjes, van Sony.
Bevallen erg goed
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56860382
Ik heb de V-Moda Vibe gehad en die klonken echt geweldig.Helaas is de kabel twee keer kapot gegaan en heb ik ze kunnen omruilen voor de Shure E2C die 3 euro duurder was maar wel veel minder goed geluid heeft, maar wel een stevigere kabel...
Ik had ze beter niet kunnen omruilen, want geluidskwaliteit is toch wel het belangrijkst vind ik... Daarom zal ik ook nooit Skullcandy of Bose kopen
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_56861408

[ Bericht 100% gewijzigd door shinydiscoball op 21-02-2008 07:48:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')