Vetquote:
Toen was 'ie waarschijnlijk nog niet eens zo oudquote:
Hier ook al iddquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Saai hier
Pfieuwquote:Op zondag 22 april 2007 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen was 'ie waarschijnlijk nog niet eens zo oud. 'T is een foto uit de verkeringstijd, mijn moeder ziet er niet zwanger uit op de andere foto's dus waarschijnlijk was ze een jaar of achtien... Da's toch bijna 50 jaar geleden
.
Zal ook wel een beetje aan het weer liggen; heb gisteren al een flinke tijd buiten gehobbeld, en wat verbrand, dus zal vandaag niet echt lang buiten zittenquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Saai hier
Ik heb oude fotoboeken van mijn moeder gekregen, deze heb ik even gescandquote:Op zondag 22 april 2007 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfieuw
Flinke tijd terug, hoe ben je op deze foto gekomen? (of ben je ze aan het inscannen ofzo)?
Altijd wel handig, je weet nooit hoe goed foto's blijven...quote:Op zondag 22 april 2007 13:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb oude fotoboeken van mijn moeder gekregen, deze heb ik even gescand.
Lang goed. Ik heb een 3tal foto's van mijn opa. Uit 1930 oid. En die zijn nog primaquote:Op zondag 22 april 2007 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Altijd wel handig, je weet nooit hoe goed foto's blijven...
het is binnen heul niet warm eigenlijk neequote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef buzzer het volgende:
Het is eigenlijk geen weer om binnen te zitten
Mwoa, ben een beetje wielrennen aan het kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
Hallo meneer.![]()
![]()
Geniet je ook zo van de zondag?
zouteloze kut-tactiek, ranzige lijers die naar elkaar zitten te kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, ben een beetje wielrennen aan het kijken
Jij zou het beter doen he.quote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zouteloze kut-tactiek, ranzige lijers die naar elkaar zitten te kijken
en kut regie ook, niet eens de finish van de winnaar laten zien
Hoiquote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
Wie is enzo????
Hey Marc.![]()
Ook geen zin om lekker in de zon te zitten Flash? Tis echt heerlijk buiten.
jupquote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
Hey qutie.
Lang niet gesproken, ben je nog thuis?
Waarom zo vroeg alweer weg? Paar uurtjes rijden?quote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup
de komende 2 uur nog wel.. daarna weer weg
Opruimen, schoonmaken en dvd's brandenquote:
Naah moet ik eerst mijn schoenen aantrekken, naar de lift lopen, naar beneden, en dan nog 500 meter lopen voordat ik ergens bij een leuk ligplekje in de buurt benquote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ook geen zin om lekker in de zon te zitten Flash? Tis echt heerlijk buiten.
ik moet er om 20.00 zijn. en het is ongeveer 3 kwartier rijden, maar ik wil er wel op tijd zijn zeg maarquote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg alweer weg? Paar uurtjes rijden?
Heb je de laatste tijd nog wel geleerd?quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opruimen, schoonmaken en dvd's branden
dus niet studeren
En jij?
Lekker op de blote voeten.quote:Op zondag 22 april 2007 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah moet ik eerst mijn schoenen aantrekken, naar de lift lopen, naar beneden, en dan nog 500 meter lopen voordat ik ergens bij een leuk ligplekje in de buurt benEN het beste is er inmiddels toch al wel vanaf
Uhquote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog wel geleerd?
Ik? Kids irriteren, kids zijn NCIS kijken, moet zo koken, weet alleen niet wat ik moet maken.
Is altijd wel fijner idd, ergens optijd zijn ipv gelijk te moeten aantreden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet er om 20.00 zijn. en het is ongeveer 3 kwartier rijden, maar ik wil er wel op tijd zijn zeg maar
Zucht, heb je weer de zweep nodig???quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh
NCISAnders ga je friet halen oid?
wat dacht je van 200 meter straatklinkers met overal glassplinters?quote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker op de blote voeten.Dan door de keuken naar de tuin, zo gepiept hoor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |