Vetquote:
Toen was 'ie waarschijnlijk nog niet eens zo oudquote:
Hier ook al iddquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Saai hier
Pfieuwquote:Op zondag 22 april 2007 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen was 'ie waarschijnlijk nog niet eens zo oud. 'T is een foto uit de verkeringstijd, mijn moeder ziet er niet zwanger uit op de andere foto's dus waarschijnlijk was ze een jaar of achtien... Da's toch bijna 50 jaar geleden
.
Zal ook wel een beetje aan het weer liggen; heb gisteren al een flinke tijd buiten gehobbeld, en wat verbrand, dus zal vandaag niet echt lang buiten zittenquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Saai hier
Ik heb oude fotoboeken van mijn moeder gekregen, deze heb ik even gescandquote:Op zondag 22 april 2007 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfieuw
Flinke tijd terug, hoe ben je op deze foto gekomen? (of ben je ze aan het inscannen ofzo)?
Altijd wel handig, je weet nooit hoe goed foto's blijven...quote:Op zondag 22 april 2007 13:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb oude fotoboeken van mijn moeder gekregen, deze heb ik even gescand.
Lang goed. Ik heb een 3tal foto's van mijn opa. Uit 1930 oid. En die zijn nog primaquote:Op zondag 22 april 2007 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Altijd wel handig, je weet nooit hoe goed foto's blijven...
het is binnen heul niet warm eigenlijk neequote:Op zondag 22 april 2007 14:58 schreef buzzer het volgende:
Het is eigenlijk geen weer om binnen te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |