Goede manier om onzin te stimuleren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef yvonne het volgende:
Helleuh
De éérste de beste die het in z'n godvergeten idiote bolle harses krijgt om nog zo'n uiterst origineel painttopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te openen krijgt een ban van minstens 3 maanden.
Einde dienstmededeling
Hoi Murp
Hoi Dribbel
Moet jij niet iets lolligs webloggen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Goede manier om onzin te stimuleren.
Alsof jullie ooit MED lezenquote:
Dat merken ze wel als ze niet meer kunnen postenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Goed punt, maar je hebt nu natuurlijk wel kans dat dit als niet serieus wordt opgevat.
Ja kom maar, heb je nog een appeltje te schillen met iemand?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet ik hier zijn, om de verveling tegen te gaan?
Ik heb laatst een hele appelboom bewerkt, ik ben weer helemaal in to vrede en liefdequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja kom maar, heb je nog een appeltje te schillen met iemand?
Hier mag het
Daar zijn die Paint topics juist voorquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet ik hier zijn, om de verveling tegen te gaan?
Omdat we een hekel aan je hebben.quote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef Maisnon het volgende:
[Paint] Toet toet Boing Boing
Dat liep toch geen storm. Ben maar niet bang hoor yvonne, ONZ is tegenwoordig weer leuk hoor, nu we Viswijfje hebben
Oempf.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:06 schreef Maisnon het volgende:
[Paint] Toet toet Boing Boing
Dat liep toch geen storm. Ben maar niet bang hoor yvonne, ONZ is tegenwoordig weer leuk hoor, nu we Viswijfje hebben
Ga pokeren ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik had juist een mooi idee, dat tegel-topic
[Paint]....................?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:17 schreef Renesite het volgende:
Het is zoooo aanlokkelijk met die mogelijkheid om de Topictitel te veranderen
Vind je hem mooi?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:16 schreef Maisnon het volgende:
En Snakey, had je echt een nieuwe auto trouwens?
Je had toch minstens de moeite kunnen nemen om te gaan painten met het goede lettertype...quote:
Ik ben lui.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Je had toch minstens de moeite kunnen nemen om te gaan painten met het goede lettertype...
Amateur
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een hoop gevestigd op bepaalde users die een desbetreffende topic gaan openen
Te laat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:31 schreef Renesite het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een hoop gevestigd op bepaalde users die een desbetreffende topic gaan openen
It's a dirty job.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:33 schreef Tally het volgende:
Mja laten "we" andere kuttopics maar volmaken..
Maar zoals ik al vroeg dus..quote:
Nee, maar wel een hele foute korte broek. Mét sokken (nee, geen witte).quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar zoals ik al vroeg dus..
Had je zo'n sexy schortje om?
Ja hoi sorry, we hadden even een topic nodig en deze stond toch leeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef yvonne het volgende:
Hoi.
Tennissokken tot aan je knie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, maar wel een hele foute korte broek. Mét sokken (nee, geen witte).
Ehhhhhhhh.quote:
We hebben hem gekraakt! whehehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hoi sorry, we hadden even een topic nodig en deze stond toch leeg.
l337 h@x0rZ ftw!!!1111222333quote:
Wat doe jij nog zo laat op?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hoi sorry, we hadden even een topic nodig en deze stond toch leeg.
Ja dus.. J. wat doe jequote:
Vrouw is meeten, baby ligt op bed, je moet toch wat.quote:
Was t nie pwnd ofzo?quote:
Dan helpt die Zeeman boxer ook niet meer zeker...quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dus.. J. wat doe je
En ik maar denken dat je daar met een bunny pluis op je reet stond te poetsen in een sexy en geil schortje..
Nee met de tennissok tot op de knie..
Ik moet nog slapen hoor
Maar je gunt het me niet he.. Jij... jij.. barbaar..
Ohja, dat ook nog. En dan wie unne n00bz0rz ofzo.quote:
Nu slaap ik niet alleen vannacht niet meer ik denk nooit meerquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan helpt die Zeeman boxer ook niet meer zeker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |