Flikkermetief op met Friesnederlandscombinatiequote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De kop rint my troch, ik doch fiif dingen tagelijk... Fokke, MSNne, mei e tillefoan bezig, op e hi webside sjin en e Transmobiel lêze
Yn it Frysk meitsje ik gjin foutenquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Flikkermetief op met Friesnederlandscombinatie!
Wil je stoppen met MSNen? En doe nu rustig met die telefoon, 't komt wel goedquote:Op zondag 22 april 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De kop rint my troch, ik doch fiif dingen tagelijk... Fokke, MSNne, mei e tillefoan bezig, op e hi webside sjin en e Transmobiel lêze
Ik kan vertalen als je wilt?quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest een klabaske met 'n schop hem ofzo![]()
Ik ben al klear mei e tillefoan. En MSN is wol it lêste wer ik mei wol stopjequote:Op zondag 22 april 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je stoppen met MSNen? En doe nu rustig met die telefoon, 't komt wel goed![]()
Jaquote:Op zondag 22 april 2007 23:41 schreef Whizzkith het volgende:
Is dit het Groningen topic?
Optie 3: http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
kies maar, Fries zonder of Nederlands met tikfouten.
Zeg, doe ns liefquote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Optie 3: http://forum.fok.nl/user/logout![]()
dealquote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe maar Nederlands met hier, en tegen mij Fries zonder dan.
Mijn optie was slechts voor vanavond, morgen kun je weer met een fris hoofd beginnenquote:Op zondag 22 april 2007 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deal
En de MMs moeten me wel hebben vanavond
vroeger had je nog mother-mother die de MM was
Als je een zilverkleurige golf 5 op het verkeersplein rondjes zag rijden? J'mapelle René!quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste minimeet van de dag is alweer een feit!
Ach en weequote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste minimeet van de dag is alweer een feit!
Alex, kwam iets ophalen, op mijn kamer.quote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Ik heb TARA al wel gemeet vandaag
Ja?quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef S-Two het volgende:
Ik meet trouwens ook elke dag.
M'n huisgenoot post hier af en toe eensquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja?
Ik ken verder gelukkig geen Fokkers uit mn dagelijks leven, hehe.
Toch wel bij de deur ff iets gegeven en weer dicht gedaanquote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alex, kwam iets ophalen, op mijn kamer.![]()
Ja verdimme, jullie minimeeten elke dag!
Hier? Wie is jouw huisgenoot dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
M'n huisgenoot post hier af en toe eens.
Ik laat toch niet iemand anderhalf uur bij de DEUR staan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch wel bij de deur ff iets gegeven en weer dicht gedaan![]()
Thomas87quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier? Wie is jouw huisgenoot dan?
je moet nooit vreemde mensen binnenlatenquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik laat toch niet iemand anderhalf uur bij de DEUR staan?
Alex is ook niet vreemd.quote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
je moet nooit vreemde mensen binnenlaten![]()
hey, gaaf, ik had ook les in een zilverkleurige Golf 5! Maar ik heb je niet zien rijden, alleen een blauwe golf 5quote:Op maandag 23 april 2007 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je een zilverkleurige golf 5 op het verkeersplein rondjes zag rijden? J'mapelle René!
DAN hadden we dat sterrenkopje WEL kunnen helpenquote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik laat toch niet iemand anderhalf uur bij de DEUR staan?
Toe maar. Nogmeeeeer incrowd grapjesquote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik nog ff doorgaan in mn eentje?
Oh, ik snap m niet. En hij was niet grappig.quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toe maar. Nogmeeeeer incrowd grapjes!
5 posts achterelkaar is wel wat veel van het goede. Aandachtstrekkerquote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik nog ff doorgaan in mn eentje?
Ach, ik heb ten minste een avatar. En een subtitel. En een onderschrift. En een fotoboek.quote:Op maandag 23 april 2007 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5 posts achterelkaar is wel wat veel van het goede. Aandachtstrekker![]()
Welke?quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, dat incrowdgrapje snap ik zelfs niet.
Ik brak m'n been er immers al bijna overquote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En nog bedankt dat ik jou kamer als tijdelijk magazijn mocht gebruikenje moet ook de logistiek in gaan!
Maar teon was ie dan ook binnen een minuut weg!quote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik brak m'n been er immers al bijna over![]()
Alsof dat belangrijk isquote:Op maandag 23 april 2007 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb ten minste een avatar. En een subtitel. En een onderschrift. En een fotoboek.
Ja en dus he he he ?quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat zegt wat over jeJij bent zo anoniem.
* S-Two gaat ook een tentamen maken..quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef Renesite het volgende:
*naar school is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |