Toe maar. Nogmeeeeer incrowd grapjesquote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik nog ff doorgaan in mn eentje?
Oh, ik snap m niet. En hij was niet grappig.quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toe maar. Nogmeeeeer incrowd grapjes!
5 posts achterelkaar is wel wat veel van het goede. Aandachtstrekkerquote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik nog ff doorgaan in mn eentje?
Ach, ik heb ten minste een avatar. En een subtitel. En een onderschrift. En een fotoboek.quote:Op maandag 23 april 2007 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
5 posts achterelkaar is wel wat veel van het goede. Aandachtstrekker![]()
Welke?quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, dat incrowdgrapje snap ik zelfs niet.
Ik brak m'n been er immers al bijna overquote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En nog bedankt dat ik jou kamer als tijdelijk magazijn mocht gebruikenje moet ook de logistiek in gaan!
Maar teon was ie dan ook binnen een minuut weg!quote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik brak m'n been er immers al bijna over![]()
Alsof dat belangrijk isquote:Op maandag 23 april 2007 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb ten minste een avatar. En een subtitel. En een onderschrift. En een fotoboek.
Ja en dus he he he ?quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat zegt wat over jeJij bent zo anoniem.
* S-Two gaat ook een tentamen maken..quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef Renesite het volgende:
*naar school is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |