Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef mstr het volgende:
Moge je hard geraakt zijn door de draaimolen.
dat is zo ongeveer wat ik wilde zeggen, daarom:quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef mstr het volgende:
Moge je hard geraakt zijn door de draaimolen.
Blokje hangt er nog gewoon onder, op de foto te zienquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:41 schreef Piovan het volgende:
Ding is total-loss
Blokje is er gewoon uitgevlogen samen met het achterwiel
Niet meer geheelquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Blokje hangt er nog gewoon onder, op de foto te zien![]()
Jij rijdt zelf zeker op een fiets?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef Sanderrrr het volgende:
mooi kan je meteen een echt vervoermiddel kopen.
Je had je scooter moeten beschermen en er zelf onder gaan liggen, het is je eigen stomme schuld dattie zo gehavend isquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
Ik ben eraf gevlogen, en die scooter viel en knalde met de achterkant tegen zon blokje in de weg
ik reed, ik leende misschien iets te ver op het stuurquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef Piovan het volgende:
Ik heb vanmiddag een ongeluk met mijn Yamaha Aerox gehad.
Niet eens mijn schuld, ik krijg hem vergoed, maar hij is wel total loss.
Het motorblok lag half doormidden, en ik vloog een paar meter verder.
Wat ben ik blij met mijn helm![]()
Foto's.
Normaal:
[afbeelding]
Foto's na het ongeluk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
R.I.P. Scooty![]()
![]()
![]()
Ja, en jaartje ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dit is toch al lang geleden gebeurt?
Posten danquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:51 schreef Piovan het volgende:
[..]
Oja
Ik heb ook nog pics van het doorgezaagde frame
Oh noes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:53 schreef Piovan het volgende:
Ohnooo het zijn allemaal kruisjes geworden
Ik heb alles wat nog bruikbaar leek in de stal gelegdquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
maar heb je die radiator nog?
en mag ik die?
ik pm je welquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:55 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik heb alles wat nog bruikbaar leek in de stal gelegd
Zou ik even moeten kijken
quote:AMSTERDAM - Twee gemaskerde mannen hebben woensdag een bank van de ABN Amro in het Gelderse Hattem overvallen. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De daders kwamen het pand binnen door een zijraam en bedreigden de medewerkers vervolgens met een hamer.
De mannen vernielden met de hamer de kassaruit en namen een onbekend geldbedrag mee. Zij vluchtten daarna weg op een scooter. De scooter is in de loop van de ochtend teruggevonden in een steegje, maar de daders zijn nog spoorloos.
En maken een kut herrie!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef Go0s het volgende:
Ach ja. Weer een minder
Nu geld vangen en voor een auto gaan. Die pokke scooters kosten te veel geld en je schiet er geen zak mee op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |