abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 09:19:26 #251
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48694954
Goeiemorgen!
pff ik moet mijn spieren verlengen! zijn nu bol en dik en rond..
om ze te verlenge moet je toch rennen op licht gewicht?
The girl that lost her mind
pi_48695332
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijk
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 25 april 2007 @ 09:35:15 #253
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48695373
niet echt.. zo lijk ik op een grote dikke boom stam. Van boven tot onder een breedte.. maar dan niet als plankje maar als stam
pi_48695760
quote:
Goeiemorgen!
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.
pi_48695863
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.
is dat niet van die Tellsell reclames?
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_48696014
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef Tangarine het volgende:

[..]

is dat niet van die Tellsell reclames?
Huh? Nee hoor, want je hebt er niks voor nodig, of verkopen ze een matje waarop je moet liggen???
Pilates zijn gewoon oefeningen. Lijkt een beetje op yoga, maar zonder dat zweverige en als je het goed doet is het ook best lastig.
pi_48696025
[quote]Op woensdag 25 april 2007 09:56 schreef conleche het volgende:

[..]
-edit- weer de quoteknop gebruikt ipv de edit, stomme muts die ik ben....
pi_48696225
mogguh

toch nog wat cal in mn lichaam gekomen denk ik gisteravond, want weeg nu 56.3

naja, nieuwe dag, nieuw begin, zit nu braaf te ontbijten met 2 plakken ontbijtkoek en thee
pi_48696392
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef Sylvana het volgende:
mogguh

toch nog wat cal in mn lichaam gekomen denk ik gisteravond, want weeg nu 56.3

naja, nieuwe dag, nieuw begin, zit nu braaf te ontbijten met 2 plakken ontbijtkoek en thee
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?
pi_48696511
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?
Idd, op zich ben ik niet echt veel aangekomen doordat ik niet kan sporten, dus dat valt idd erg mee

Over ruim een maand mag ik weer sporten, het is nu net een maand geleden zo'n beetje, maar gewoon lopen zonder krukken gaat nu wel goed En vanaf volgende week mag ik eer fietsen, maar mn fiets is gejat, dus dat wordt lastig dan
  woensdag 25 april 2007 @ 10:16:13 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48696564
zo, ik ben alweer klaar met m'n studiedingetjes . Echt frappant: pas op de dag van tevoren kan ik me er echt toe zetten om iets te doen en dan lever ik nog goede kwaliteit af ook . Ik ga zo ff naar de V&D (ik zag leuke shirtjes in het foldertje staan ), dan even lampjes voor m'n 'nieuwe' fiets kopen en dan ga ik even lekker relaxen op het balkon .
Niet meer actief op Fok!
pi_48696609
quote:
Goeiemorgen!
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmen
pi_48696613
hier drukke dag, vanmiddag naar het riagg en vanavond naar mn vader, dus kan weinig van het mooie weer genieten
pi_48697743
IK heb net lekker een uurtje gewandeld om wat studiegidsen op te halen ivm met de planning voor volgend studiejaar Omg het is nu al warm!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  woensdag 25 april 2007 @ 11:15:40 #265
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48698439
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef octopussy het volgende:

[..]

om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmen
ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijk
  woensdag 25 april 2007 @ 11:41:52 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48699261
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:53 schreef Tangarine het volgende:
IK heb net lekker een uurtje gewandeld om wat studiegidsen op te halen ivm met de planning voor volgend studiejaar Omg het is nu al warm!
Idd.

*zweetzweet*. En dan te bedenken dat ik ook nog zat te twijfelen of ik een jas mee zou nemen . Ik heb er weer een nieuw shirtje bij, maar er was nog maar 1 in de maat die ik moest hebben (XL). Misschien had L ook wel gepast hoor, maar ik ben gewend om in XL te denken, dus als die ook past, neem ik gewoon die. Als ik L helemaal niet probeer, kan ik ook niet worden als 'ie niet past . Wat me wel opviel: er lagen heel veel shirts in maatje L en M en dat zag ik ook bij andere shirts. Is het nou zo dat er minder XL-shirtjes worden geleverd of worden die enorm veel gekocht?
Ik moet echt zorgen dat ik weer in een M of een L pas, maar ik heb helaas ook nog een grote buste. Die slinkt nu wel iets, maar ik verwacht niet hele cupmaten te verliezen. Verder een voor- en achterlichtje gekocht voor m'n fiets. Ik vind hem niet zo prettig fietsen als m'n andere fiets. Hij fietst wat zwaarder, heb ik het idee, en als ik hard ga, voel ik ook een slag oid bij m'n achterwiel (volgens mij), maar als ik dan stil sta en ga voelen, zit het wel niet los ofzo. Iemand (Maarten bijv ) een idee hoe dit zit? Ik wil niet dat ik straks keihard fiets en dat dan ineens m'n achterwiel eruit dondert ofzo . Verder spierpijnrommel gehaald. Moet maar ff zien of dat wat helpt. Ik moet vanavond bootcampen met m'n zere lijf .
Niet meer actief op Fok!
pi_48699479
zet hem eens op de kop en geef een zwaai aan je achterwiel. Het kan zijn dat er toch een slag zit in je wiel, of dat je as naar de maan is, of je band niet goed zit, etc...

edit: ik heb het ook met mijn mtb, ik ga nu ook ff kijken, was het alweer vergeten
  woensdag 25 april 2007 @ 11:49:41 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48699539
Kan het kwaad om erop te fietsen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_48699949
Nouja, of het kwaad kan... als het iets is wat al kapot is, heb je kans dat het nog verder kapot gaat Het hangt er vanaf wat het is, en hoe erg het al is... Bij mij is het of wat slag in mn wiel, of ik denk dat de lager van mn achterwiel zn langste tijd heeft gehad... Het eerste geval is gewoon irritant, het tweede geval wordt ietsje linker om erop te fietsen. Het kan opzich vervelend zijn dat er iets kapot gaat, wanneer je aan het fietsen bent

Neem iets mee zodat je, mocht je een lekke band krijgen ofzo, iig iets als de bus kunt pakken, of iemand kunt bellen
  woensdag 25 april 2007 @ 12:32:49 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48701026
Nou, dan ga ik vanavond wel even op die van Mark en overleg ik vrijdag ff met m'n pa wat te doen .
Ik moet helemaal naar Kardinge (3 kwartier fietsen oid) en ik heb geen zin in gesodemieter .

Zo, ik heb spierpijnspul opgesmeerd. M'n benen zijn helemaal rood en voelen erg warm aan. Heerlijk. Hopelijk helpt het ook echt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 april 2007 @ 13:17:17 #271
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48702674
net lekker ene half uur in tilburg gelopen.. vanavond afspraak met mijn begeleider van de fitnesschool. Over een andere programma en waar het niet wil lukken
pi_48710115
Zooo vandaag jarig helaas moet je dan ook taart enzo kopen 2 kruimelvlaai puntjes op vandaag, en de dag is al bijna voorbij kga vanavond toch nog sporten
pi_48710990
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Zooo vandaag jarig helaas moet je dan ook taart enzo kopen 2 kruimelvlaai puntjes op vandaag, en de dag is al bijna voorbij kga vanavond toch nog sporten
Felicitaart!!!

(niet zelf verzonnen, zag ik vandaag of gister ook in dieettopic staan )
  woensdag 25 april 2007 @ 17:40:51 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48711087
feli thrilled! .

Ik moet zo naar Bootcamp en ik heb er zo géén zin in. Ben bang dat het niets voor mij is met m'n grote lijf. Maar goed, we zullen zien. Ik heb niet zoveel last meer van spierpijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_48711265
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijk
Je kunt je spieren en pezen wel een beetje uitrekken, toch? Ik heb ooit gehoord dat dat bij balletdansers gebeurt, dat ze daardoor zo lenig zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')