Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
pff ik moet mijn spieren verlengen! zijn nu bol en dik en rond..
om ze te verlenge moet je toch rennen op licht gewicht?
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
is dat niet van die Tellsell reclames?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer eens pilates. Daar krijg je als het goed is "langere" spieren van. (zo ziet het er tenminste uit). En je wordt een stuk leniger, dus das ook mooi meegenomen.
Huh? Nee hoor, want je hebt er niks voor nodig, of verkopen ze een matje waarop je moet liggen???quote:Op woensdag 25 april 2007 09:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
is dat niet van die Tellsell reclames?
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
toch nog wat cal in mn lichaam gekomen denk ik gisteravond, want weeg nu 56.3
naja, nieuwe dag, nieuw begin, zit nu braaf te ontbijten met 2 plakken ontbijtkoek en thee
Idd, op zich ben ik niet echt veel aangekomen doordat ik niet kan sporten, dus dat valt idd erg meequote:Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo is het!! Trouwens, gezien het feit dat je helemaal niet kan sporten valt de "schade" nog erg mee, toch?! Hoe issut met je hamstring, wanneer mag je weer zachtjes aan beginnen met sporten?
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Goeiemorgen!
ik heb 2 jaar waterpolo gedaan.. en daar werden je spieren en vooral in je schouders echt bol.. Niet mooi en mannelijkquote:Op woensdag 25 april 2007 10:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
om lange spieren te krijgen kan je het beste gaan zwemmen![]()
Idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:53 schreef Tangarine het volgende:
IK heb net lekker een uurtje gewandeld om wat studiegidsen op te halen ivm met de planning voor volgend studiejaarOmg het is nu al warm!
Felicitaart!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Thrilled het volgende:
Zooo vandaag jarighelaas moet je dan ook taart enzo kopen
2 kruimelvlaai puntjes op vandaag, en de dag is al bijna voorbij
kga vanavond toch nog sporten
Je kunt je spieren en pezen wel een beetje uitrekken, toch? Ik heb ooit gehoord dat dat bij balletdansers gebeurt, dat ze daardoor zo lenig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Verlengen kan niet. Ze kunnen alleen kleiner (dunner) worden, om dat te bereiken moet je minder gaan trainen. Maar je hebt ook kans dat het gewoon je bouw is, ik zou er maar blij mee zijn eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |