quote:
Je motor ademt!quote:
Nee, met de as bovenin gaat de motor omhoogquote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
Stelling:
# Met de as in originele positie staat de motor het hoogste.
# Met de as bovenin de achterbrug gaat het geheel omlaag.
Die rechter is een brilsmurf en kan derhalve beter een getint vizier opdoenquote:
Barcaaaaquote:Op zondag 22 april 2007 16:18 schreef worldpimber het volgende:
Die linker heeft wel mooie kleding aan, echt smaak... pics van z'n ma?![]()
De vooras zit niet eens in het midden, maar leg eens uit wat je hebt getekend jongen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
Mijn broertje snapt 't nog niet, maar bij deze dan
[afbeelding]
Damn, dat was een zwaar offensief.... drie tegen eentje.quote:Op zondag 22 april 2007 16:18 schreef hicham het volgende:
Oh nee, Pepijn heeft gelijk, de motor gaat in z'n geheel omlaag [afbeelding]
Gisteren was hij beter gekleed.. shirtje en broek helemaal zelfs gekocht voor 100 euro.quote:Op zondag 22 april 2007 16:20 schreef hicham het volgende:
Barcaaaa [afbeelding] [/Makster&OPM de voetbalnurds]
Kijk maar goed, of vind je die kindertekening met die kleurtjes duidelijker?quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef worldpimber het volgende:
De vooras zit niet eens in het midden, maar leg eens uit wat je hebt getekend jongen.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 16:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De vooras zit niet eens in het midden, maar leg eens uit wat je hebt getekend jongen.![]()
Gamma.quote:Op zondag 22 april 2007 16:55 schreef hicham het volgende:
Links een motor, rechts een motor. Waar de vooras zit en hoe die is gemonteerd doet er niet toeAchterbrug = blauw, rode stippen zijn assen, groen is hoogste punt achterbrug
Ik ga die tekening ff bekijken, maar ik vind hem niet echt mooi gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
Kijk maar goed, of vind je die kindertekening met die kleurtjes duidelijker? [afbeelding]
Grouphug!!quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gamma.
Drievoudige rectificatie graag.![]()
![]()
Hoe'st met zijn kwalitatief hoogstaande relatie?quote:Op zondag 22 april 2007 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren was hij beter gekleed.. shirtje en broek helemaal zelfs gekocht voor 100 euro.![]()
Hij had iets van 350 euro voor zijn verjaardag.![]()
Ze hebben allebei kleurtjes, welke is nou de kindertekeningquote:[..]
Kijk maar goed, of vind je die kindertekening met die kleurtjes duidelijker?
Da's allang over ... [/Tilburg meetquote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef hicham het volgende:
Hoe'st met zijn kwalitatief hoogstaande relatie?![]()
Omfgquote:Op zondag 22 april 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Er rijden hier al een tijdje een paar verdachte hooligens door de straat.![]()
[afbeelding]
Nick heeft het uitgemaakt per SMS.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef hicham het volgende:
Hoe'st met zijn kwalitatief hoogstaande relatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat om de harthoogte tov het voorwiel.quote:Op zondag 22 april 2007 15:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent snel om zonder mondelinge toelichting. Check again.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef BazzieK het volgende:Net nog even lekker gereden met TataK en DeBuurman. Bovendien gekeken bij het dorp waar ik op koninginnedag moet werken. Is echt het sufste dorp van Nederland
![]()
Tof toch, het enige wat er mogelijk kan gebeuren is dat je je duim verstuikt bij het sms'enquote:Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef BazzieK het volgende:Net nog even lekker gereden met TataK en DeBuurman. Bovendien gekeken bij het dorp waar ik op koninginnedag moet werken. Is echt het sufste dorp van Nederland
![]()
Rightttttttttquote:Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef BazzieK het volgende:Net nog even lekker gereden met TataK en DeBuurman. Bovendien gekeken bij het dorp waar ik op koninginnedag moet werken. Is echt het sufste dorp van Nederland
![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 19:16 schreef fs180 het volgende:
is wel beter kijken of ie soms wat verder omhoog komt
Boeieh, post maar het filmpjequote:Op zondag 22 april 2007 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:merkte het onderwerg pas
probeerde em wat omhoog te wrikken maar zat goed vast
werkt bij de mijne nietquote:
iddquote:Op zondag 22 april 2007 19:18 schreef worldpimber het volgende:
Boeieh, post maar het filmpje
Filmpjes zonder dashboard zijn sowieso nix, maar die tellers van jou doen ook weinig
wattevakquote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef -XX- het volgende:
Vertel eens mennnn ik kan er niet uit op maken uit welke hoek die genomen is![]()
je ziet zn koplamp og wat..quote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef -XX- het volgende:
Vertel eens mennnn ik kan er niet uit op maken uit welke hoek die genomen is![]()
Als jij nou gewoon onthield wat je login en ww van phatzak.nl waren ...quote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddfilmpje is > 5 min -->pb kan dat niet
Het is gewoon een foto om aan te geven hoe de camera op z'n bike gemonteerd zitquote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef -XX- het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
Als jij nou gewoon onthield wat je login en ww van phatzak.nl waren ... [afbeelding]
Owkequote:Op zondag 22 april 2007 19:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
je ziet zn koplamp og wat..
instagib ftw![]()
das wel heeel erg ghey zegquote:Op zondag 22 april 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
PROESTdoe dan een fiets als je niet kan rijden mennn! ipv stilstaandddddddddddddddddd
Primaquote:
Okequote:Op zondag 22 april 2007 20:23 schreef fs180 het volgende:
servertje.. err hoe doe je zoiets?
eerst dan ff 03 zoeken hoor
ah fakquote:Op zondag 22 april 2007 20:00 schreef worldpimber het volgende:
p00b
quote:Op zondag 22 april 2007 20:27 schreef worldpimber het volgende:
Lol, na 60mb was ie inderdaad inene verdwenen![]()
Ik zat er te F5'en
yup wegquote:Op zondag 22 april 2007 20:27 schreef worldpimber het volgende:
Lol, na 60mb was ie inderdaad inene verdwenen![]()
quote:Ik zat er te F5'en
1e oplooid was inene weg..dus duurt nog ffquote:Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef fs180 het volgende:
nog 8 min..
Kdenk dat ie iets anders bedoeltquote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
1e oplooid was inene weg..dus duurt nog fflast try
![]()
geneuckt of watquote:Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef Geerd het volgende:
zecht ze
En dat heeft rijbewijsquote:Op zondag 22 april 2007 20:59 schreef Geerd het volgende:
Goh toch nog even 140km gereden vanaaf, rij ik in Deventer zie ik iemand lopen met de motor.
Ik dacht nou ff kijken dan.
Blablabla accu leeg enzo.
Oke evne proberen te duwen, zecht ze ja hij slaat steeds weer af.
Ik zo moet je wel even gas vast houden hey.
OKe nog een keer gaat tie aan vliegt ze met dat ding weg en ging allemaal net goed.
Ik zech ja hey wel ff die koppeling hey!!
Jajajaja was ik vergeten ik rijd niet zo vaak.
Ik ga wel lopen iig bedankt hey.
Uhmzz was misschien ook maar beter ook dat ze moest lopen
Hmmmquote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef fs180 het volgende:
gvd.. error..
Vrouwen hequote:Op zondag 22 april 2007 21:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dat heeft rijbewijsNOoOooOOohhhhh!!!
Haha, jij helemaal met je broek op de enkels in de aanslag. Koude kermis voor jou vandaag m8quote:Op zondag 22 april 2007 21:12 schreef fs180 het volgende:
gvd.. error..
quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, jij helemaal met je broek op de enkels in de aanslag.
quote:Op zondag 22 april 2007 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, jij helemaal met je broek op de enkels in de aanslag. Koude kermis voor jou vandaag m8
zei tog, simpelquote:Op zondag 22 april 2007 21:34 schreef worldpimber het volgende:
Hej, kheb filmbje gevonden
114mb Bullshit
Niet nog 1 rondje?quote:Op zondag 22 april 2007 21:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hmmmvoor vanavond houdt het op dan menn, doe morge aaf maar ofzo
heb er al 4 potjes op zitten en nu geen zin meer
![]()
Ik ga film kijke![]()
![]()
tsja, 5 minuten duurt het filmpje - alleen maar asfalt gezien - na 1 minuut heb ik em op heel erg versneld afspelen gezetquote:Op zondag 22 april 2007 21:34 schreef worldpimber het volgende:
Hej, kheb filmbje gevonden
114mb Bullshit
ik heb dus nu 03 op aanradenvan xx, en dus die update gedownload voor de nieuwsteversie enzo.. maar dan zegt ie dat ik een cd nodig heb?quote:
www.gamecopyworld.com ff een nocd downenquote:Op zondag 22 april 2007 23:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb dus nu 03 op aanradenvan xx, en dus die update gedownload voor de nieuwsteversie enzo.. maar dan zegt ie dat ik een cd nodig heb?![]()
![]()
Krijg je met KTM's hequote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/7038048#7038048
Ziet dr leuk uit![]()
En al helemaal met die blauwe lc4 blokkenquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En al helemaal met die blauwe lc4 blokken![]()
Maar sinds de zwarte blokken geen echte problemen meer heur, en ik heb gelukkig een zwart blok. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zwart altijd goed isquote:
Kleuren op nummerquote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar sinds de zwarte blokken geen echte problemen meer heur, en ik heb gelukkig een zwart blok. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat zwart altijd goed is![]()
Daarna is het grijze lc4 blok er geweest, en nu net op de 690 een grijs met zwarte![]()
[afbeelding]
Wat een mooi blokje![]()
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 00:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
En de smurfen zijn het slechtst cker![]()
ja daar gaan de versies tot 220 ofzo.. ik heb nu 2225, de nieuwste, van de officale site, staat ook zo: versei 2225 checkt niet meer voor de cd.. nou dat doet ie dus welquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
www.gamecopyworld.com ff een nocd downen![]()
Mjah dan weet ik het ook niet meer, kheb dr ook niet echt verstand van ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 00:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja daar gaan de versies tot 220 ofzo.. ik heb nu 2225, de nieuwste, van de officale site, staat ook zo: versei 2225 checkt niet meer voor de cd.. nou dat doet ie dus wel![]()
Klinkt net zo overtuigend als Rib-I gisterenquote:Op maandag 23 april 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mjah dan weet ik het ook niet meer, kheb dr ook niet echt verstand van ofzo![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
En al nagedacht hoe ik al die vette troep er af krijg?
Een hogedrukreiniger voorzien van WD40. [/Snelwagen]![]()
Bij mij? Ik weet heel niet over welk spel je het hebt, klas alleen iets van geen cd ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 00:23 schreef fs180 het volgende:
want prob ligt dus aan die update ofzo.. maar bij jou werkt ie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |