quote:Op zondag 22 april 2007 14:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja idd want er zijn al 90 minuten gespeeld.......
9-0 staat idd wat beter dan 9-1quote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef Urquhart het volgende:
Maakt ook niet uit, maar een 0 staat wat leuker.
Er liep een streaker op het veld, die pakt de bal en gooit de bal over Stekelenburg het doel in. Vink keurt hem goedquote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef Tvduijn het volgende:
WTF? Heel raar verhaal op radio1. Wat gebeurde er nou?
quote:Op zondag 22 april 2007 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er liep een streaker op het veld, die pakt de bal en gooit de bal over Stekelenburg het doel in. Vink keurt hem goed
Een topcoach met makken.quote:Op zondag 22 april 2007 15:38 schreef peaceman het volgende:
Tja ik snap ook niet echt dat je zo snel met 2 man achterin gaat spelen... Ofwel = Ten Cate eigenlijk wel die topcoach?
Furby zou ook moeten verdedigen, dus gewoon 3-4-3 / 3-3-4. Ik vind Ten Cate een matige coach, maar dit is een van z'n weinige goede beslissingen. Eerst gewoon zorgen dat je gaat winnen, vervolgens wisselen als Sparta ingestort lijkt om te zorgen dat je 't doelsaldo zo hoog mogelijk krijgt. Zonder +10 doelpunten wordt ajax ook geen kampioen (gelukkig)quote:Op zondag 22 april 2007 15:38 schreef peaceman het volgende:
Tja ik snap ook niet echt dat je zo snel met 2 man achterin gaat spelen... Ofwel = Ten Cate eigenlijk wel die topcoach?
Eensch, we kunnen het gewoon nooit eens leuk uitspelenquote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een ontzettende zaadwedstrijd zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |