quote:Op zondag 22 april 2007 12:04 schreef MaxC het volgende:
Veel succes en plezier iedereen
Al worden we geen kampioen, een flinke overwinning zal hier wel fijn zijn
op de nadruk zou jaquote:Op zondag 22 april 2007 13:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Een gelijkspel bij Utrecht - PSV en AZ - SC Heerenveen zou al goed genoeg zijn. Ik heb nog hoop
Nee dat klopt niet. Als AZ en PSV vandaag punten laten liggen verliest Ajax volgende week wel van Willem IIquote:Op zondag 22 april 2007 11:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Gezien het verloop van dit seizoen zou het logischer zijn dat AZ en PSV punten laten liggen en Ajax dan gelijkspeelt.
Dat zal dan inderdaad wel weerquote:Op zondag 22 april 2007 13:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Als AZ en PSV vandaag punten laten liggen verliest Ajax volgende week wel van Willem II.
Ik zie ze het nog echt doen ookquote:Op zondag 22 april 2007 13:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Als AZ en PSV vandaag punten laten liggen verliest Ajax volgende week wel van Willem II.
Ja, Ajax komt dan voor en vervolgens weet Willem II uit een rommel goal de gelijkmaker te scoren. Ajax raakt in paniek, en krijgt een rode kaart. Vervolgens zijn ze helemaal van slag, en krijgen 10 minuten voor de tijd de 2-1 om de oren.quote:
Ja ik wil mijzelf graag de teleurstelling van twee weken terug besparen. Dus ik hou nergens meer rekening mee.quote:
Haha, precies, echt treurig. Vooral die rode kaart is kenmerkend.quote:Op zondag 22 april 2007 13:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, Ajax komt dan voor en vervolgens weet Willem II uit een rommel goal de gelijkmaker te scoren. Ajax raakt in paniek, en krijgt een rode kaart. Vervolgens zijn ze helemaal van slag, en krijgen 10 minuten voor de tijd de 2-1 om de oren.
![]()
Net zoals tegen RKC bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2007 11:55 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dan laten we het niet meer liggen hoor.
maarja..
Ja idd want er zijn al 90 minuten gespeeld.......quote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou tis dus al beslist.
Ik had er ook meer van verwachtquote:Op zondag 22 april 2007 14:55 schreef Gelderland het volgende:
klote Utrecht + Heerenveen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |