Flauwekul... Utrecht moet zelf nog strijden voor een plaats bij 6-9.quote:Op zondag 22 april 2007 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aardig de kriebels nu, maar denk zelf persoonlijk dat die kneuzen uit Utrecht, express mat gaan spelen om zo de rest te stangen.
wat kan je eraan doen? massaal niet gaan op 6 Mei doe je ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Was vorig jaar ook al zo. Raar beleid. Eigenlijk zouden we daar eens iets tegen moeten doen, maar ja...
en dan eindigen ze zelf met niets. dus dat denk ik nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aardig de kriebels nu, maar denk zelf persoonlijk dat die kneuzen uit Utrecht, express mat gaan spelen om zo de rest te stangen.
Dat geef ik nog de minste kans ja.quote:Op zondag 22 april 2007 11:40 schreef RayMania het volgende:
Helemaal geen spanning hier, omdat het een grote droom is dat Utrecht punten gaat afsnoepen van PSV, dat zie ik gewoon niet gebeuren.
daarom, Alves staat lekker in zijn schoentjes op het momentquote:Op zondag 22 april 2007 11:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geef SCH echt wel een kans tegen AZ en z'n klappertjespubliek. Een gelijkspel is voldoende.
Belachelijk vind ik het.quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
bus combi is ook 36 eu, en bij ons 52 dus volgens mij hebben we het hier over discriminatie?
Gezien het verloop van dit seizoen zou het logischer zijn dat AZ en PSV punten laten liggen en Ajax dan gelijkspeeltquote:Op zondag 22 april 2007 11:37 schreef borisz het volgende:
vandaag winnen, utrecht wint, AZ verspeeld punten en dan kampioen worden![]()
dan laten we het niet meer liggen hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 11:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
En stel dat AZ en PSV het vandaag verneuken, dan verneuken wij het vast tegen Willem II weer
ff de beker winnen en je kan weer meedoen om die prestigieuze prijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |