Ga zo door, weiger ook de alcohol.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:41 schreef Monidique het volgende:
Dat weiger ik.
Apropos of...quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef Sidekick het volgende:
Is Lemmeb voor een dictatuur, PJ?
Alcohol moet je nooit weigeren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga zo door, weiger ook de alcohol.
Nou ja, dan kan M. niet meer geholpen worden.quote:
Maak er dan maar een stille zaterdag van.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:48 schreef Monidique het volgende:
Taai geluk, Johan, ik kan 'm niet vinden.
Dat zeg ik dus ook al jáááren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft weinig met rechts of links te maken, ze schrijven gewoon slechte stukken, bovendien heb ik het niet zo op opiniebladen.
Maar het lijkt overigens uitermate vermakelijk om een Nederlandse Bill O'Reilly op een rechtse Nederlandse nieuwszender te hebben.
(ik zit al uit te kijken naar het bezoekje dat Richard Dawkins 23 April gaat brengen aan de O'Reilly Factor)
Zijn ze je zat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:51 schreef Monidique het volgende:
Een rustige, snel eindigende zaterdag, vrees ik.
Je hebt morgen rijexamen?quote:
Sidekick, waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef Sidekick het volgende:
Is Lemmeb voor een dictatuur, PJ?
Neuken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:57 schreef Monidique het volgende:
Neuh...
Vraagje aan Sidekick waarom hij een onterecht gebande user moet aanvallen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:02 schreef Apropos het volgende:
Wat is er?
Om te werken? Vervelend, maar het verdient wel goed zeker?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:04 schreef Monidique het volgende:
Ook niet. Daar had ik ook niet zo'n zin in vandaag trouwens. Nee, ik moet om half zes opstaan...
Het zal wel een soort North Holland Pie worden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Neuken?
Dat zou inderdaad nooit te raden zijn geweest in jouw geval.
Maar tof man, gaat het er toch van komen!![]()
Nou,quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om te werken? Vervelend, maar het verdient wel goed zeker?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |