Daars geen hond van MSN, ook geen persoon, en bij mstr en die andere paar lui in het gesprek hierboven staat 2 uur geleden enzoquote:
Ik was ondertussen met RA II bezig, heb 6 van de 7 al eruit gekickt, maar de laatste heeft nog een iets verstopt ergensquote:Op zondag 22 april 2007 01:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oohoke
nah hier op msn is ook geen fuck
Red Alert 2quote:
Maar goedquote:
Op de dansvloerquote:
Hehe, Trance, kan ik 'soms' ook wel tegen, is opzich ook wel leuk als het warm isquote:Op zondag 22 april 2007 01:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Achzohmmz bij mij is het meer Trance / Hard Style / Jump
Classic Trance, die melodiequote:Op zondag 22 april 2007 01:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hehe, Trance, kan ik 'soms' ook wel tegen, is opzich ook wel leuk als het warm is
Ik speel gitaar, vooral met Emo zijn de buren blij danquote:Op zondag 22 april 2007 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Classic Trance, die melodievooral als je de boxen op die rustige momenten even omhoog kan rammen zonder dat de buren last van die gedreun hebben
maar daarna moet die weer naar beneden
![]()
True true, maar als je (ff snel zoeken) dit speelt met versterker vol open zijn je buren ook neit blijquote:Op zondag 22 april 2007 01:42 schreef SpeedyGJ het volgende:hehe dat kan ik ook wel doen, maar mijn smaak muziek gaat toch wel een heel andere kant uit
vooral als je dan ook nog eens een redelijk zware supwoofer gaat kopen
beuren 2 deuren verderop zijn dan al niet eens blij
Hmmz nee iddquote:Op zondag 22 april 2007 01:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
True true, maar als je (ff snel zoeken) dit speelt met versterker vol open zijn je buren ook neit blij
Hehe, maargoed, speel ook wel acoustische nummers, dat vinden ze minder ergquote:Op zondag 22 april 2007 01:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz nee iddzouden mijn buren ook al niet leuk vinden
Heyquote:Op zondag 22 april 2007 09:35 schreef rena het volgende:
Haiiiii
Goed gecopypastequote:
quote:
Maar er is heel wat meer op die site te vindenquote:
Juppquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar er is heel wat meer op die site te vinden
Invullenquote: