Wat hij quotte was het aantal topics, het aantal posts is te zien in (inderdaad) het profiel.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uit z'n profiel:
Aantal posts: 52013 (gemiddeld 32 per dag)
Ja maar volgens mij gaan de stats over het aantal topics wat hij heeft opgestartquote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uit z'n profiel:
Aantal posts: 52013 (gemiddeld 32 per dag)
Dacht dat het instantie aan de verbinding op kantoor lag, maar 't ligt dus bij Fok. Weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 25 april 2007 17:20 schreef devzero het volgende:
Ik krijg al een paar dagen om de zoveel tijd een timeout.
Een signaal van je baasquote:Op woensdag 25 april 2007 17:20 schreef devzero het volgende:
Ik krijg al een paar dagen om de zoveel tijd een timeout.
ben ik toch benieuwd hoe je die uitroepteken indukt danquote:Op woensdag 25 april 2007 23:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is morse
.._____.....__-.-___.-.--!
"Ga weer aan het werk"
Gewoon een lange timeout, met uiteindelijk een schreeuwende foutmeldingquote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben ik toch benieuwd hoe je die uitroepteken indukt dan
lang-kort, maar dan met je morse-apparaat een kwart slag gedraaidquote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben ik toch benieuwd hoe je die uitroepteken indukt dan
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef slakkie het volgende:
Fok is een timeout plek. Logisch dat het af en toe out timed.
aah zit dat zo! goed om te weten en erg nuttige informatie!quote:Op donderdag 26 april 2007 00:52 schreef devzero het volgende:
[..]
lang-kort, maar dan met je morse-apparaat een kwart slag gedraaid
Daar kun je wel grapjes over maken, maar stel je voor dat je straks op je zinkende zeilbootje midden op de oceaan zit en je moet ROLLEROMFG!!!!oneone!!! met je morse apparaat versturenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
aah zit dat zo! goed om te weten en erg nuttige informatie!
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
/warm @ server zie ik net
De kamer waar dat ding staat, wordt veel te warm man. Moet echt een manier van koelen gaan vinden, die efficiėnt is en me geen stroom kost
ImgBurn?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef slakkie het volgende:
Kent iemand hier een gratis burn appje voor Windows?
Wat zal de rest dan wel niet doenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Het mobo van mijn computer thuis zegt 40 graden. Dat gaat leuk worden
quote:
Thnx, daar ga ik mijn pa even mee verrassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |