Zn moeder is nogal ouderwets zwaar gelovig geen sex voor t huwlijk type. Dus die werd gek toen ze haar zoon op een andere meid vond, met nog een meid die er ook bovenop lag.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef MASD het volgende:
[..]
De reactie van de vader is wel weer tipisch
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:07 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nu wel een leuke, stamt uit groep 8.
Ik als pikkie van 12 jaar, en we hadden het die dag gewoon een beetje over verkrachten, daar liepen we over te geinen ofzo
Maar wat ik van verkrachten had begrepen, was dat het alleen maar iemand heel erg in elkaar slaan was.
Dus we fietsten die dag naar huis, ik met nog 2 meiden en 2 gasten (deden we altijd, samen naar/van school fietsen)
Dus ik zeg zo onderweg "Ja ik zou Suzanne (1 van die meiden waarmee we toen fietsten) wel is willen verkrachten, echt lekker hard haha"
Dat is nu dus 5 jaar terug, en dat moet ik nu nog steeds aanhoren zo af en toe![]()
Whahah ergquote:Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef Nickenator het volgende:
Wat een geniaal topic! :'D
Mmm meest genante wat ik me nog kan herrineren is dat ik lang geleden eens over de stoep fietste, en vervolgens wat mensen zag die ik kende...
Ik zwaar naar ze, om vervolgens een omatje overhoop te fietsen
Vol raak, precies in het midden, ze had een gebroken pols eraan overgehouden, ik niets...
(wel nog een bos bloemen en fruitmand langsgebracht)
N~
edit; jemig wat was dat brak geschreven..![]()
omfgquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sieusc het volgende:
TVP
+ kleine donatie
Paar jaar terug trok ik altijd aan me leuter onder de douche, en ik deed het ook heel af en toe voor school.
Zo ook deze keer, dus ik stond om half 8 op, snel ff onder de douche maar ik was vergeten hem op slot te doen, dus komt me pa binnen. Natuurlijk net een sauna in de badkamer, en we hebben zon glazen "omheining" om de douche maar die was ook beslagen dus ik denk hij heeft het niet door dat ik daar loop te trekke.
Kom ik even later beneden, maar ik had het echt tering warm en zit helemaal te zweten. Dus me pa zit beneden al te eten, zeg ik "pfoe het is hier wel warm" zegt ie van "vindt je het gek als je aan je pikkie loopt te sjorren"
nog een aantal keer moeten aanhoren met mijn oma en tante erbij, hij trots vertellen
omg pwndquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sieusc het volgende:
TVP
+ kleine donatie
Paar jaar terug trok ik altijd aan me leuter onder de douche, en ik deed het ook heel af en toe voor school.
Zo ook deze keer, dus ik stond om half 8 op, snel ff onder de douche maar ik was vergeten hem op slot te doen, dus komt me pa binnen. Natuurlijk net een sauna in de badkamer, en we hebben zon glazen "omheining" om de douche maar die was ook beslagen dus ik denk hij heeft het niet door dat ik daar loop te trekke.
Kom ik even later beneden, maar ik had het echt tering warm en zit helemaal te zweten. Dus me pa zit beneden al te eten, zeg ik "pfoe het is hier wel warm" zegt ie van "vindt je het gek als je aan je pikkie loopt te sjorren"
nog een aantal keer moeten aanhoren met mijn oma en tante erbij, hij trots vertellen
quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef junkiesietze het volgende:
Toen ik een jaar of 14/15 was begon ik pas goed te zuipen. En werd ook pas op die leeftijd dronken... dus ik met wat vrienden eerst bij zo'n gozer lekker indrinken. Maar ook een aantal blowden er, dus ik eerst een fles goedkope dropshot naar binnen gewerkt... en toen nog lekker aan een blowtje hijsen.
We kwamen aan bij een kroeg en staken daar nog een blowtje op... ik voelde me steeds wat minder... dus ik dacht ik ga ff naar buiten, frisse lucht happen.
Onderweg naar de buitendeur werd het helemaal zwart voor mijn ogen en flikkerde ik zo op de grond... dus die hele kroeg ziet dat gebeuren... en ik probeer snel weer op te staan en word daarbij geholpen door wat mensen... vervolgens loop ik dus de verkeerde kant op en word door wat mensen doe goeie kant opgestuurt.
Eenmaal buiten aangekomen nam ik de eerste adem frisse lucht en toen ik die wou "uitblazen" kwam er toch een partij zwarte kots mee! niet te zuinig.
Dus ik ging lekker op de grond zitten en lekker kotsen. waar na ik vervolgens uit me eigen kots werd gesleept zodat ik niet in me eigen kots zat.
Maar toen ik dus een eindje verderop werd neergezet begon ik vrolijk door te kotsen.
Uiteindelijk na een uur daar te hebben gezeten kwam ik weer een beetje bij en ben ik lekker naar huis gefietst
nu sta ik daar dus bekend als de gast die zwart kotst
wtfquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
met mn 1e vriendin (was toen 14 ofzo) op mn bed liggen knuffelen (en ja, puur dat) zij lag gewoon boven op me. mn slaapkamer was beneden en mn raam stond op een kier..
gaat ineens mn gordijn open met mn moeder die naar binnen zit te kijken en zegt... betrapt![]()
blijf het nog steeds een kutactie vinden.. gelukkig slaap ik nu boven.. nieuwe vriendin, nieuwe kansen
Jouw moederquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
wat is er no1uknow?
Doet ze het erom ofzo? en wat is er nou weer zo 'betrapt' aan.. Bekrompen moedersquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
met mn 1e vriendin (was toen 14 ofzo) op mn bed liggen knuffelen (en ja, puur dat) zij lag gewoon boven op me. mn slaapkamer was beneden en mn raam stond op een kier..
gaat ineens mn gordijn open met mn moeder die naar binnen zit te kijken en zegt... betrapt![]()
blijf het nog steeds een kutactie vinden.. gelukkig slaap ik nu boven.. nieuwe vriendin, nieuwe kansen
tell me about it.. tja.. wat doe je eraan.. in "hun" tijd was het "not done".. tja.. back in thóse days..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Doet ze het erom ofzo? en wat is er nou weer zo 'betrapt' aan.. Bekrompen moeders![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
ja, soms zijn ze weleens beetje bekrompen..
uh, maar over het algemeen zijn ze wel relax hoor.. pa is niet zo moeilijk, ma is af en toe beetje niet-inzichtelijk zeg maar..
bedoel, ben nou 22, heb meissie van 18.. als je dan samen op de kamer ben, zit je niet te boter-kaas-en-eieren..
zondag mag ze blijven slapen, zit ze van "ja, en ze slaapt wel in de andere kamer, bla bla"..
maaaa, kap nou, ben geen 12.. ik aan pa vragen tijdens ontbijt (zonder moeder)
vanuit zichzelf zei die van joh, dan trek je het matras toch naar je eigen kamer? precies pa!
zo denk ik er dus ook over. mn pa is wat makkelijker..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
!
Ik ben (ook?!) van christelijke huize, en m'n ouders willen ook niet dat ik meisjes op m'n kamer te slapen krijg.
Maar toen ik nog een vriendin had 2 maanden geleden kon ik overdag terwijl iedereen in en rond het huis liep ongestoord 'spelen' () en niemand die binnen kwam hoor, dat doen ze dan weer niet zeg maar.
Maar oh wee als er snachts een meisje op m'n kamer slaapt
Ik had 't er een keer over met me ma, zegt ik, mam, als ik seks wil, dan krijg ik dat toch wel, of een meisje nou bij mij op de kamer slaapt of niet.
Ma: "Ja maar dan niet in mijn huis"
Ik: "Ach, overdag zijn jullie ook niet altijd thuis" en toen liep ik weg
Maar als je 22 bent is het wel erg ja16 hier
rennen voor het vaderland?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Nickenator het volgende:
Mmmm deze vond ik wel redelijk lullig;
Op school, waren we wat aan het hangen op het schoolplein met een aantal man.(warm weer, druk, zelfs de leraren hadden geen zin om in hun lerarenhok te zitten) Ik stond met mijn rug richting een v/d deuren.
Op een gegeven moment gaf iemand me wat te drinken om te proeven, dus ik neem een slok en denk; 'tering wat ranzig'. (ik heb de nare eigenschap om als ik dingen proef, meteen veel te nemen... ben ook op die manier eens bijna over mijn nek gegaan door feta-kaas.)
Ik draai me een halve slag en zonder te kijken spuug ik het allemaal in een keer uit. Bleek er iemand te staan die ik niet had gezien.![]()
Ik wist niet wat ik moest doen, lachen of huilen... Dat gezicht van die jongen staat me nog steeds bij.![]()
Volgens mij was dat het voor mij wel zo'n beetje, ik kan me niets anders meer herrineren.. (gelukkig?)
N~
Achja, jij bent 22, en dan flikt je ma dat nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zo denk ik er dus ook over. mn pa is wat makkelijker..
als ik sex wil, dan beurt dat. dan moet je als ouder liever dit in een veilige omgeving hebben, anders krijg je die sperma-grasvlek verhalen
OMFGquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:20 schreef Sieusc het volgende:
TVP
+ kleine donatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |