Ik ook, betekent niet dat ik met iedereen vrienden wil zijn. Dus vertel. What's your catch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jammer dat jij er gelijk een negatief van maakt!
ik hou van mensen en respecteer ze allen![]()
ja hallo t is wel me topic hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hou toch je klepper, ik ben in gesprek, dat zie je toch?
vis!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ook, betekent niet dat ik met iedereen vrienden wil zijn. Dus vertel. What's your catch?
Nou nou nou!quote:
Wat heb ik nou aan de poeperd hangen? Ik versta geen engelsquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ook, betekent niet dat ik met iedereen vrienden wil zijn. Dus vertel. What's your catch?
Ik had het ook niet tegen jou hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:13 schreef doka het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan de poeperd hangen? Ik versta geen engels![]()
Ik voel me nogal snel aan gesprokenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou hè
We moeten eens wat aan het probleem dat je je snel aangesproken voelt doen, en daarna helpen we je van je homofiliteit af...quote:
Bukken jijquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
Eh....
Of we maken er een orgie vanquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:21 schreef SolidasRock het volgende:
Beter plan: ik neuk ladidadida en Dokie neukt VW en zijn de mannen allemaal blij![]()
Je vindt mij toch niet lief?quote:
In mijn zieke geest bevinden liefde en sex zich in verschillende hersendelen die niet gelijktijdig actief zijnquote:
Maar ik neuk niet met zeike geesten. No offence.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:26 schreef doka het volgende:
[..]
In mijn zieke geest bevinden liefde en sex zich in verschillende hersendelen die niet gelijktijdig actief zijn
is niet ziek, is gewoon een goed functionerend hersenenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:26 schreef doka het volgende:
[..]
In mijn zieke geest bevinden liefde en sex zich in verschillende hersendelen die niet gelijktijdig actief zijn
Ik probeer gewoon een manier te zoeken om niet verkracht te worden door Dokaquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
echt weer een vrouwen vraag
Man: ik wil je neuken
Vrouw: vind je me lief dan?
Hij is gezond, dus zie niet in wat je nu nog kan tegenhoudenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar ik neuk niet met zeike geesten. No offence.
Dokie is in een goeie bui, hij zal teder voor je zijn aldus ene ladidadidaquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een manier te zoeken om niet verkracht te worden door Doka![]()
He, zoals je zelf al zei, ik ben in een goede bui dus dan ben ik heel teder (tijdens het verkrachten)quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon een manier te zoeken om niet verkracht te worden door Doka![]()
Zeggik toch, slomequote:Op zaterdag 21 april 2007 16:30 schreef doka het volgende:
[..]
He, zoals je zelf al zei, ik ben in een goede bui dus dan ben ik heel teder (tijdens het verkrachten)
Zullen we er een topic over maken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:31 schreef postmortum het volgende:
Ladidadadi vs Viswijfje : ik zet nog steeds 100 euro in op Ladidada![]()
Geen probleem, ik denk het te kunnen opbrengen sex met je te hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:31 schreef Ladidadida het volgende:
Okee, ik zal maar toegeven: ik wil gewoon geen seks met VW
Zonder VW.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen probleem, ik denk het te kunnen opbrengen sex met je te hebben![]()
Dan is het goed hoor.quote:
ehhh... die lijkt ergens op,....quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:31 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb een nieuwe avatar met me beste vriendin!
[afbeelding]
sorrie daan, je blijft me skatjuh!
Welke kant gaat het op dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:37 schreef doka het volgende:
Dit topic gaat helemaal de verkeerde kant op![]()
vind jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |