quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:38 schreef attieboy het volgende:
Viswijfje, je domheidslevel komt bijna op die van een deur.
Je bent lelijk, je hebt Viswijf als usernaam, waarom blijf je deze topics maken? Denk je dat mannen werkelijk voor jou willen strijden? Ze doen het alleen maar om de kans te krijgen je volop te kunnen neuken en je dan weg te gooien (zou ik ook doen), maar bij nader inzien zou ik denk ik toch, zoals Piovan zegt, een lantaarnpaal willen neuken dan hier strijden om uiteindelijk jou te pakken.
Ik zou zeggen: Stop nu je nog kan, post ff je tieten, en verdwijn.
Einde.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:42 schreef Piovan het volgende:
Ww-w-w-what's up Doc?
Dus op werk neuken ze je ook en gooien ze je wegquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:41 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof ik er niet zelf bij ben en kan beslissen over dat neuken!
en dat ik viswijf als naam heb had ik al gezegd dat is vanwege me werk en me horoscoop!
nee ik verkoop vis op de markt en ben ook nog vissen van horoscoop, daarom!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:43 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dus op werk neuken ze je ook en gooien ze je weg
JE HOROSCOOP? OMFG
Het zit niet mee met jouw leven hé
Leuk baantje.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik verkoop vis op de markt en ben ook nog vissen van horoscoop, daarom!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die haar foto's ondertussen naar iedereen heeft doorgestuurd?
pfff t is maar voor 15 uur en ik heb een vette baas: laatst nog zomaar zonnevrij gekregenquote:
ooooeeeeeh... I'm going to get that wabbit!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
x 99999999999999999999999999999999
Ik refereer aan een konijn
Als jij mij een grote portie kibbeling geeft plaag ik je nooooooit meerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff t is maar voor 15 uur en ik heb een vette baas: laatst nog zomaar zonnevrij gekregen![]()
kom maar halen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:49 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Als jij mij een grote portie kibbeling geeft plaag ik je nooooooit meer![]()
jij was toch die jongen die me elke dag een paar keer met de dood bedreigde?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Waar?
Is jouw ochtendhumeur nu nog niet weg?quote:
's Avonds pas.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is jouw ochtendhumeur nu nog niet weg?
Daar stond eerst wat andersquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Viswijfje het volgende:
hoi ladidadidai!!
quote:
Jij ziet mij toch niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:57 schreef Viswijfje het volgende:
hoi ladidadidai!!
Ik mag mij ook welquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik typ soms al voor t nadenken maar ik mag jou wel
![]()
Want? Probeer je zieltjes terug te winnen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:02 schreef Viswijfje het volgende:
jawel hoor, voor mij is alles een schone lij (lei?) tussen ons nu!
Ik vind jou leuK!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Want? Probeer je zieltjes terug te winnen?
Zij kan FoK ook prima aan met mijquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
(jammer dat er geen is die schudt met een vriendelijk gezicht!)
ik heb even afstand genomen en nagedacht over ons en zie niet waarom we niet gewoon vriendinen zouden zijn! samen kunnen we heel fok aan !![]()
met ze drieën is ook gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij kan FoK ook prima aan met mij![]()
Onder het mom 'if you can't beat them, join them'?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:04 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb even afstand genomen en nagedacht over ons en zie niet waarom we niet gewoon vriendinen zouden zijn! samen kunnen we heel fok aan !![]()
jammer dat jij er gelijk een negatief van maakt!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Onder het mom 'if you can't beat them, join them'?
Heb je het gevoel dat je Fok alleen niet aankan dan?
Neuken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Onder het mom 'if you can't beat them, join them'?
Heb je het gevoel dat je Fok alleen niet aankan dan?
Hou toch je klepper, ik ben in gesprek, dat zie je toch?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jammer dat jij er gelijk een negatief van maakt!
ik hou van mensen en respecteer ze allen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |