Whats the difference?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef Piovan het volgende:
Dan schrijf ik me uit, dan neuk ik nog liever een lantaarnpaal.
als je dat doet neemt visgozer zondermeer je plaats over om t getal weer te laten kloppenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef Piovan het volgende:
Dan schrijf ik me uit, dan neuk ik nog liever een lantaarnpaal.
Je bent lelijk, én je hebt anorexia? Zozo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whahaha, met ipv geld heel veel vis zeker![]()
(maar uh nee hoor, thuis eet ik t zelfs nouwelijks!)
ik zei dat ik t (vis) nouwelijks at, niet dat ik nooi eet !!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:09 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Je bent lelijk, én je hebt anorexia? Zozo.
tuurlijk, omas zijn vet! ik wil ook een hoedjequote:
Wie zegt dat anorexia meisjes helemaal niets eten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zei dat ik t (vis) nouwelijks at, niet dat ik nooi eet !!!![]()
ik benniet dikquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
tuurlijk, omas zijn vet! ik wil ook een hoedje![]()
nee, dat doe ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wie zegt dat anorexia meisjes helemaal niets eten?
Misschien eet jij weinig, maar kots je het naar 10 minuten ook weeer uit
Nu weet ik het zeker, je MOET wel een kloon zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
tuurlijk, omas zijn vet! ik wil ook een hoedje![]()
mischien wel maar dat is niet zo dus ik heb geen anorexiaquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wie zegt dat anorexia meisjes helemaal niets eten?
Misschien eet jij weinig, maar kots je het naar 10 minuten ook weeer uit
krijg ik nog andwoord?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien wel maar dat is niet zo dus ik heb geen anorexia![]()
Mischien wel, maar dat is niet zo...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien wel maar dat is niet zo dus ik heb geen anorexia![]()
ja, erg logisch...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Mischien wel, maar dat is niet zo...
Logisch.
dat dacht ik welquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:18 schreef Viswijfje het volgende:
@ visgozer: ik ga t pas nakijken als SL en Fixer m ook gemaakt hebben, maar t ziet er wel ok uit hoor!
wie, ikke?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:18 schreef Oma_Feesthoed het volgende:
pest me niet rotjoch
Goed verwoordquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:53 schreef covie het volgende:
Ladidadida dit is een topic waar viswijfje zelf mee begonnen is en dus is het niet zo raar dat ze dan ook de posts leest, helaas kan je ook niet om die zielige posts van jou heen. Ik moet zeggen dat ik dat gezeur van jou net zo zielig vind, zo niet zieliger, als dit topic.
Wanneer je je zo ergert aan domme mensen als viswijfje blijf hier dan alstjeblieft weg.
Natuurlijk maakt iedereen hier kutopmerkingen waar we met z'n allen toch om lachen. En dat je viswijfje uitlacht om haar domheid moet je zelf weten maar zit eens niet de hele tijd zo door te drammen.
Ga maar snel naar je vrienden en vriendinnen die wel een hoog IQ hebben, en bedenk een oplossing voor alle problemen op de wereld. Heb je tenminste iets nuttigers te doen dan het afzeiken van domme mensen en domme topics.
M'n pik is langerquote:
nee, en nee...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:28 schreef Viswijfje het volgende:
Murp mag mijn foto uit je plaatje? en is die oma weer van jou?
nee...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef Oma_Feesthoed het volgende:
kenen jullie ijn kleinzoon
hij is nu worstelaar eerst zat hij hier veel
Ga eens weg murp of wie dan ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef Oma_Feesthoed het volgende:
kenen jullie ijn kleinzoon
hij is nu worstelaar eerst zat hij hier veel
waarquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
murp en electroworm kunnen jullie niet gewoon weer lekker samen gaan zitten tekenen ofzow??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |