Dat is de beste compensatie voor een rot karakter. Posten die uiersquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb idd tieten om blij van te worden![]()
dat wat boven die bloem van je staat, dom dus!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Sorry, ik spreek geen breezer, een beetje wat?
Lees eens wat verder dan je pik lang isquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:38 schreef doka het volgende:
[..]
Dat is de beste compensatie voor een rot karakter. Posten die uiers
@#@$@$#$#$@#@ Dood!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pardon? hoezo dat ineens net stond je nog achter mij??![]()
Ik denk dat ik zo'n 100 punten hoger zit qua IQ dan jij, dus mij dom noemen is niet zo verstandigquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat wat boven die bloem van je staat, dom dus!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dus?
maar serieus ladidadida volges mij ben jezelf een beetje pompidiedom!!!![]()
Sadnessquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:38 schreef doka het volgende:
[..]
Dat is de beste compensatie voor een rot karakter. Posten die uiers
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Lees eens wat verder dan je pik lang is![]()
ja en laat je tieten zien! Verdomme!!quote:
ik heb al een topicquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:43 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik ga een topic maken over Viswijfje
ik blijfquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef Ladidadida het volgende:
Rustig maar, ik ga toch zo weg
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:44 schreef Ladidadida het volgende:
Rustig maar, ik ga toch zo weg
Ik had het over een afkat viswijfje topic.quote:
o oke.. wat leuk! draag je het slotje ook op aan mij?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik had het over een afkat viswijfje topic.
Ik ben er eerder weer dan je lief isquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
jammer hoor, volgende keer bij mij?
Beloofd?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben er eerder weer dan je lief is![]()
Ik weet niet of dat ook voor jou geldtquote:
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 13:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o oke.. wat leuk! draag je het slotje ook op aan mij?
Ik hoop maar dat het een kloon is, want als het een echt persoon is, is dit wel SUPER triestquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:53 schreef cerror het volgende:
Nu weet ik het zeker, viswijf is een kloon want dit is gewoon tè lachwekkend.
Jij ook stertke. Voorzichtig met kolvenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook voor jou geldt
Maar ben heus z.s.m. weer terug hoor![]()
Stertke allemaal!
whahaha, met ipv geld heel veel vis zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:37 schreef Piovan het volgende:
Ze is gewoon een vis-ionair.
hoezo dan? moet ik constant online zijn ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:41 schreef Viswijfje het volgende:
nee sorrie je bent afgevallen!
ik wil meedoemquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:43 schreef boem-dikkie het volgende:
tering, dit topic wordt steeds mongolischer.
nee maar op een gegeven moment is t gewoon jammer voor degene die niet reageerde anders moeten we dagen wachten tot een volgende ronde en niemand heeft zin om weken hiermee door te gaan denk ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:42 schreef Visgozer het volgende:
[..]
hoezo dan? moet ik constant online zijn ofzo?
hoezo niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar op een gegeven moment is t gewoon jammer voor degene die niet reageerde anders moeten we dagen wachten tot een volgende ronde en niemand heeft zin om weken hiermee door te gaan denk ik![]()
wat moet ik doen danquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef Viswijfje het volgende:
weet je wat: als jij bij deze ronde het best scoort mag je weer meedoen!!
zeg maar wat ik moet doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:46 schreef Viswijfje het volgende:
en dan vallen er 2 andere af ipv 1!
ik ben niet domquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:53 schreef covie het volgende:
Ladidadida dit is een topic waar viswijfje zelf mee begonnen is en dus is het niet zo raar dat ze dan ook de posts leest, helaas kan je ook niet om die zielige posts van jou heen. Ik moet zeggen dat ik dat gezeur van jou net zo zielig vind, zo niet zieliger, als dit topic.
Wanneer je je zo ergert aan domme mensen als viswijfje blijf hier dan alstjeblieft weg.
Natuurlijk maakt iedereen hier kutopmerkingen waar we met z'n allen toch om lachen. En dat je viswijfje uitlacht om haar domheid moet je zelf weten maar zit eens niet de hele tijd zo door te drammen.
Ga maar snel naar je vrienden en vriendinnen die wel een hoog IQ hebben, en bedenk een oplossing voor alle problemen op de wereld. Heb je tenminste iets nuttigers te doen dan het afzeiken van domme mensen en domme topics.
wie weetquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:54 schreef dominique.90 het volgende:
Visgozer
Viswijfje
Zijn het geen kloons van elkaar?
nee die visgozer doet me gewoon na, net als vieswijfjequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:54 schreef dominique.90 het volgende:
Visgozer
Viswijfje
Zijn het geen kloons van elkaar?
lees de OP maar evenquote:
deze opdracht heb je zo gedaan!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef -SL- het volgende:
ik moet ff verven dus heb ff niet zo veel tijd het weekend
Whats the difference?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef Piovan het volgende:
Dan schrijf ik me uit, dan neuk ik nog liever een lantaarnpaal.
als je dat doet neemt visgozer zondermeer je plaats over om t getal weer te laten kloppenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:01 schreef Piovan het volgende:
Dan schrijf ik me uit, dan neuk ik nog liever een lantaarnpaal.
Je bent lelijk, én je hebt anorexia? Zozo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whahaha, met ipv geld heel veel vis zeker![]()
(maar uh nee hoor, thuis eet ik t zelfs nouwelijks!)
ik zei dat ik t (vis) nouwelijks at, niet dat ik nooi eet !!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:09 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Je bent lelijk, én je hebt anorexia? Zozo.
tuurlijk, omas zijn vet! ik wil ook een hoedjequote:
Wie zegt dat anorexia meisjes helemaal niets eten?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zei dat ik t (vis) nouwelijks at, niet dat ik nooi eet !!!![]()
ik benniet dikquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
tuurlijk, omas zijn vet! ik wil ook een hoedje![]()
nee, dat doe ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wie zegt dat anorexia meisjes helemaal niets eten?
Misschien eet jij weinig, maar kots je het naar 10 minuten ook weeer uit
Nu weet ik het zeker, je MOET wel een kloon zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
tuurlijk, omas zijn vet! ik wil ook een hoedje![]()
mischien wel maar dat is niet zo dus ik heb geen anorexiaquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Wie zegt dat anorexia meisjes helemaal niets eten?
Misschien eet jij weinig, maar kots je het naar 10 minuten ook weeer uit
krijg ik nog andwoord?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien wel maar dat is niet zo dus ik heb geen anorexia![]()
Mischien wel, maar dat is niet zo...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien wel maar dat is niet zo dus ik heb geen anorexia![]()
ja, erg logisch...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Mischien wel, maar dat is niet zo...
Logisch.
dat dacht ik welquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:18 schreef Viswijfje het volgende:
@ visgozer: ik ga t pas nakijken als SL en Fixer m ook gemaakt hebben, maar t ziet er wel ok uit hoor!
wie, ikke?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:18 schreef Oma_Feesthoed het volgende:
pest me niet rotjoch
Goed verwoordquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:53 schreef covie het volgende:
Ladidadida dit is een topic waar viswijfje zelf mee begonnen is en dus is het niet zo raar dat ze dan ook de posts leest, helaas kan je ook niet om die zielige posts van jou heen. Ik moet zeggen dat ik dat gezeur van jou net zo zielig vind, zo niet zieliger, als dit topic.
Wanneer je je zo ergert aan domme mensen als viswijfje blijf hier dan alstjeblieft weg.
Natuurlijk maakt iedereen hier kutopmerkingen waar we met z'n allen toch om lachen. En dat je viswijfje uitlacht om haar domheid moet je zelf weten maar zit eens niet de hele tijd zo door te drammen.
Ga maar snel naar je vrienden en vriendinnen die wel een hoog IQ hebben, en bedenk een oplossing voor alle problemen op de wereld. Heb je tenminste iets nuttigers te doen dan het afzeiken van domme mensen en domme topics.
M'n pik is langerquote:
nee, en nee...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:28 schreef Viswijfje het volgende:
Murp mag mijn foto uit je plaatje? en is die oma weer van jou?
nee...quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef Oma_Feesthoed het volgende:
kenen jullie ijn kleinzoon
hij is nu worstelaar eerst zat hij hier veel
Ga eens weg murp of wie dan ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef Oma_Feesthoed het volgende:
kenen jullie ijn kleinzoon
hij is nu worstelaar eerst zat hij hier veel
waarquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
murp en electroworm kunnen jullie niet gewoon weer lekker samen gaan zitten tekenen ofzow??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |