Ging dat niet erg pijn doen op een gegeven momentquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef RecomServ het volgende:
5 keer behoort tot een eenmalige prestatie van me, heb wel vaker 4x gehaald.... maar kan niet zeggen dat je dat wekelijks doet zeg maar
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef honderd het volgende:
Drie of vier keer, maar dat is wel goed je best doen.
Wakker blijven is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:14 schreef cs11wa het volgende:
Het is wel een klusje voor de mannen als hij klaar komt. Je moet even rust om bij te komen, daarna een stijve krijgen en proberen NIET in slaap vallen voor de volgende beurt
pff.., moest er wel een paar pauzes tussenlasten maar ik denk iets van 2 á 3 uurtjes.. 'tis ook alweer 8 jaar geleden.quote:
Dat je geneukt heb?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:24 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
pff.., moest er wel een paar pauzes tussenlasten maar ik denk iets van 2 á 3 uurtjes.. 'tis ook alweer 8 jaar geleden.
quote:Op maandag 30 april 2007 04:36 schreef StyxFlow het volgende:
Ik laat het je over 2 uurtjes even weten
Jij moet 2 rozijnen als teelballen hebben jong.quote:Op maandag 30 april 2007 17:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
100x per uur !
Jaap Stamquote:Op maandag 30 april 2007 17:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jij moet 2 rozijnen als teelballen hebben jong.
Nou wat is het resultaat?quote:Op maandag 30 april 2007 04:36 schreef StyxFlow het volgende:
Ik laat het je over 2 uurtjes even weten
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef richie29 het volgende:
Voor mij ook 3 keer, daarna is de lol qua gevoeligheid of ongevoeligheid er wel een beetje af.
Dan moet je zo hard beuken...en na 3 keer is de energie ook wel wat minder, geen geweldige combinatie ;')
pff ik was zo moe van het rukken dat ik geen puf meer had online te komenquote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef brandsrus het volgende:
[..]
Nou wat is het resultaat?, die twee uur zijn al voorbij
![]()
Als ik het zo lang op hou dan krijg ik op een moment pijn hoor. En ja onder de douche is wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:09 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
het is lekkerder als je het lang uitstelt.. mij record is 3 uur ofzo dan heb je eg een lamme arm geloof mij maar, maar je spuit wel heel je plafon onder.
tis ook lekker als je rukt maar gebeurd niets dus moet je flink je best doen om klaar te komen, dat heb ik altijd onder de douche sta?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:06 schreef rieski het volgende:
Op een gegeven moment heb je amper gevoel in je leuter en dan begint het meer op niezen te lijken…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |