abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48606181
bidbidbid

"ja, hallo, met God, ik ben er even niet, spreek je boodschap in na de toon.......bieeeeeeeep"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48609544
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:49 schreef milagro het volgende:
bidbidbid

"ja, hallo, met God, ik ben er even niet, spreek je boodschap in na de toon.......bieeeeeeeep"
\
leuk?
  zondag 22 april 2007 @ 20:40:28 #103
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_48611705
Toen met die tsunami waren wij zo op wintersport, we zaten met z'n allen bij elkaar en ik en m'n neefje zo een beetje gta spelen op de ps2. Krijgt m'n moeder ineens een sms'je dat ze de tv aan moest zetten dus wij moesten kappen met gta omdat hun wouden kijken wat er nu was. Toen bleek dus dat die hele erge tsunami was geweest maar wij heel hard zeuren omdat we weer gta wouden doen. Toen mochten we wel want m'n moeder had al een paar glaasjes wijn op Dus wij weer gta doen gaan we een wedstrijdje doen wie de meeste mensen dood kan schieten binnen een minuut en ik en m'n neefje zo tegen elkaar: kuttsunami kijk is hoeveel mensen ik kan vermoorden

Klinkt misschien een beetje droog maar toen was het echt té grappig
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_48632035
Ooit een gedichtje verzonnen:

Er was eens een clowntje
Zijn neusje was rood
Toen kreeg ie aids
En nu is ie dood

Ik vind hem eigenlijk te grof voor woorden, maar mijn zusje vond em geweldig
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_48632171
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:16 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ooit een gedichtje verzonnen:

Er was eens een clowntje
Zijn neusje was rood
Toen kreeg ie aids
En nu is ie dood

Ik vind hem eigenlijk te grof voor woorden, maar mijn zusje vond em geweldig
Ik vind em zelfs te dom voor woorden
  maandag 23 april 2007 @ 15:20:21 #106
92521 Nordic_Blue
van gogh los
pi_48634209
Ik met ex-vriendin om een te burgelijke vakantie naar Kreta. Heb je daar dus in de buurt ook een of ander Lepra eiland.

Op dat Lepra eiland werden de mensen met lepra eigenlijk gedumpt, om er zo vanaf te zijn. Allemaal leuk en aardig, die mensen hadden er zelfs een compleet dorp gebouwd.

Alleen nu komt het: die mensen konden niet "vluchten" naar Kreta zelf, omdat Lepra en zout zee water niet echt samen schijnen te gaan. Ik moest per ongeluk ook iets te hard lachen, kreeg ik gvd ook nog op mijn donder van die gids ook

Kan er ik wat aan doen dat ik een vluchtpoging visualiseer!
  maandag 23 april 2007 @ 15:42:32 #107
84328 Lllaura
painting pictures
pi_48635080
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:44 schreef Noodly het volgende:
Deze is daarbij natuurlijk legendarisch
Oeh, daar is ie. Heb er nog wel eens naar gezocht.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_48635104
Je zal maar de schietpartij op VT overleefd hebben en vervolgens omkomen bij een auto ongeluk
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_crash.html?p=19,2
Don't follow me, I'm lost too
pi_48635901
Dit topic is echt ernstig...
Bij begrafenissen ben ik ook wel eens in de lach geschoten trouwens...
De meeste mensen snappen trouwens wel dat je heus niet minder verdrietig bent als je op zo'n moment in de lach schiet....
pi_48636224
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef Nordic_Blue het volgende:
Ik met ex-vriendin om een te burgelijke vakantie naar Kreta. Heb je daar dus in de buurt ook een of ander Lepra eiland.

Op dat Lepra eiland werden de mensen met lepra eigenlijk gedumpt, om er zo vanaf te zijn. Allemaal leuk en aardig, die mensen hadden er zelfs een compleet dorp gebouwd.

Alleen nu komt het: die mensen konden niet "vluchten" naar Kreta zelf, omdat Lepra en zout zee water niet echt samen schijnen te gaan. Ik moest per ongeluk ook iets te hard lachen, kreeg ik gvd ook nog op mijn donder van die gids ook

Kan er ik wat aan doen dat ik een vluchtpoging visualiseer!
whehe
pi_48642376
Lachen tijdens een seminarie van de algemeen directeur van Karcher.

Op alles wat hij zei, vond ik een grappig alternatief.

Vraag uit het publiek: "En wat doe je bij spanningen tussen werknemers op het werk?"
AD Karcher: "We praten erover terwijl we een pot pakken."

Natuurlijk versta ik dan pop

En zo nog tientallen dingen.

Slappe lach
  maandag 23 april 2007 @ 19:41:06 #112
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_48643801
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef milagro het volgende:
jullie gaan geregeld naar begrafenissen of zo
mwah op zn tijd
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_48644418
of die jehova-moeder in amerika die haar 3 kinderen hardhandig opvoedde. Stokken in de keel drukken enzo. Dat was echt zo ziek, dat ik er om moest lachen

edit: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=443589&in_page_id=1770
Extremistisch gematigd.
pi_48661647
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:36:04 ]
pi_48663590
quote:
Man snijdt penis af in restaurant

Uitgegeven: 24 april 2007 11:44

LONDEN - Een man heeft afgelopen zondag in een restaurant in Londen zijn eigen penis afgesneden met een mes. Dat berichtte de Britse omroep BBC dinsdag.

De man stormde de keuken binnen van restaurant Zizzi aan The Strand, waar hij een mes greep en zichzelf begon te snijden in polsen en ook geslachtsdelen.

De man, vermoedelijk een Pool, is naar een ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is stabiel. Artsen bleken niet in staat zijn penis weer aan te hechten. De achtergrond van zijn daad is onduidelijk.
nu ja, niet om horen te lachen, dit is in iedere context hilarisch , zo heerlijk zinloos ook...
"als je dat doet, hè, als je dat doet, dan dan dan .... snij ik mijn lul eraf!!!!!!!!!!! zo dan zo dan, en nu jij, hè hè hè" ....

vooral erg dus.
pi_48668241
We gingen vandaag op school Schindler's list kijken. Iedereen zat heel erg ingespannen en ontroerd te kijken, ik moest de hele tijd al een lachbui onderdrukken. Toen kwam er een scène waarin kleine kindjes werden afgevoerd.
Meisje: 'Waar gaan die zielige kindjes naartoe?'
Ik: 'Op kamp.'
Vijf seconden daarna realiseerde ik me pas wat ik zei en kwam ik niet meer bij van het lachen, erg matige grap je sais hihi.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:20:17 #117
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_48672188
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef Weggeslet het volgende:
We gingen vandaag op school Schindler's list kijken. Iedereen zat heel erg ingespannen en ontroerd te kijken, ik moest de hele tijd al een lachbui onderdrukken. Toen kwam er een scène waarin kleine kindjes werden afgevoerd.
Meisje: 'Waar gaan die zielige kindjes naartoe?'
Ik: 'Op kamp.'
Vijf seconden daarna realiseerde ik me pas wat ik zei en kwam ik niet meer bij van het lachen, erg matige grap je sais hihi.
Slecht

Overigens wel terecht
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_48673279
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef milagro het volgende:

[..]

nu ja, niet om horen te lachen, dit is in iedere context hilarisch , zo heerlijk zinloos ook...
"als je dat doet, hè, als je dat doet, dan dan dan .... snij ik mijn lul eraf!!!!!!!!!!! zo dan zo dan, en nu jij, hè hè hè" ....

vooral erg dus.
Ik denk dat er weinig mannen zijn die daar om moeten lachen.
pi_48673333
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig mannen zijn die daar om moeten lachen.
idd .
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:55:38 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_48673595
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:38 schreef milagro het volgende:

[..]

vooral erg dus.
Jou idee van humor word me steeds vreemder.
The truth was in here.
pi_48674069
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jou idee van humor word me steeds vreemder.
jij mag de pielemoos houden, hoor

ooit in de kroeg met een vriendin op de dames wc,.... ja ,vrouwen gaan om niet geheel duidelijke reden naar de samen naar de plee om daar te ouwehoeren voor , tijdens en na het plassen
, anyweg, herentoilet was stuk, dit terzijde, maar toch van belang..... wij aan het beppen daar ... zien/horen we de deurklink naar beneden gaan van de deur naar de gang... heel langzaam, vervolgens gaat de deur op een kier, ook tergend langzaam.... vriendin en ik kijken elkaar aan "wie zou dit zijn, vanwaar de zo overduidelijke geenhaast? is het een onzekere man , want damestoilet ?" ........onze ogen op ooghoogte gericht op de naderende deuropening in spannende afwachting .... deur nog wat verder open en opeens staat daar ......

een liliputter

en toen moest ik zo vreselijk lachen
liliputter boos "ja, ja, hahahaa, een klein mannetje"
"sorry, sorry, sorry, echt, het spijt me "
"....."
pi_48676374
Als mensen het woord 'kanker' in een scheldwoord gebruiken moet ik soms wel erg lachen, al vind ik het eigenlijk not-done
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:22:08 #123
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_48676559
Ik liep laatst met een vriendin langs het Anne Frank huis. We hadden de hele middag op het terras gezeten dus we waren lichtelijk beneveld. Staat er een dikke rij voor het Anne Frank Huis dus. Schreeuwt die vriendin van me "Wat staan jullie hier te wachten, ze woont hier niet meer hoor!!!".

Best grof, maar ik lag in een deuk. Toen plaatsvervangende schaamte, toen volledige bezinning.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_48676652
.........
pi_48677165
Een vriend van me kwam laatst volledig pissed weg bij een herkansing.. Hij vertellen:
Ja, maandag de hele avond zitten leren op m'n kamer terwijl jullie aan 't skaten waren en een ijsje gegeten hebben, dinsdag de hele dag aan het leren terwijl jullie lekker aan het bier zaten, kortom; ik mis alle gezelligheid en dan verkloot ik die herkansing ook nog gigantisch.
Ik schoot geweldig in de lach, begon 'm eigenlijk gewoon recht in z'n gezicht uit te lachen Kon me niet inhouden..

Daarna keek hij nog sjagrijniger
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')