Wyccie!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:31 schreef wyccie het volgende:
Hallo, wat is het rustig op Fok nu ik weer terug ben.![]()
Nah, we komen alleen nog in de SC eigenlijk. Dit is zeldzaamquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef wyccie het volgende:
Ha SheepieGelukkig zijn er nog vertrouwde users aanwezig.
kloptquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, we komen alleen nog in de SC eigenlijk. Dit is zeldzaam
je bent echt té lang weggeweestquote:
Ik was idde weer f ergens andersquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht even dat dit de SC was![]()
Tong kennende moet hij eerst alle andere subfora af voordat er een vraag komt. Ik hoop op een filmvraag![]()
Je staat er wel bij, tussen de ava'squote:Op zaterdag 21 april 2007 21:43 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht even dat dit de SC was![]()
Tong kennende moet hij eerst alle andere subfora af voordat er een vraag komt. Ik hoop op een filmvraag![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:40 schreef wyccie het volgende:
Ha SheepieGelukkig zijn er nog vertrouwde users aanwezig.
Laat ik maar even on topic blijven: ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Wat was het bijzondere aan Christian Laetner ?
quote:
Ik wel, deze reeks niet zo....quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alive and Kickin' ?
Jepsquote:
Wat moet er op de plaats van het vraagteken staan?quote:is a music publishing company, founded by musician and songwriter George Harrison, a member of The Beatles. (...) Harrison and Ringo Starr had both signed contracts with Northern Songs, but neither was reportedly satisfied with their subsequent writer's royalties, or perceived low-man status with the company; Harrison wrote "Only a Northern Song" partly to comment on how Northern Songs might handle his latest offering. Harrison and Starr both let their Northern Songs contracts expire in 1968, with Harrison starting
and Starr founding Startling Music.
Was ie te moeilijk ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Wat was het bijzondere aan Christian Laetner ?
Heeft te maken met het dream team op de Olympische spelen van 1992quote:Op zondag 22 april 2007 00:14 schreef broer het volgende:
Een gokje dan: hij was kleiner dan één meter zestig.
Gooi die Windows-rommel het raam toch eens uit.quote:Op zondag 22 april 2007 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ik las het niet goed. Ik moest opnieuw opstarten vanwege een 'apparaatstoring'![]()
Nope.quote:Son of Harry?
Dat is geen hintquote:Op zondag 22 april 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Heeft te maken met het dream team op de Olympische spelen van 1992
Nou grotere hint is bijna niet mogelijk.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou grotere hint is bijna niet mogelijk.
Ik zal het maar zeggen dan. Jammer.
Laetner speelde als enige amateur/college speler tussen de wereldberoemde profs, zoals Michael Jordan en Magic Johnson. Die voor het eerst als prof mee mochten doen aan de OS.
Bijna. Ik wil de juiste spelling.quote:Op zondag 22 april 2007 00:44 schreef wyccie het volgende:
Harry's songs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |