Ze had het ook best druk, 5 drankjes inschenken en voor de rest over het spel ouwehoeren en Jaap opstoken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die werkt toch uberhaupt maar tot 12 uur?
Veulens worden in April / begin Mei geboren en blijven meestal 4-6 maanden bij de merrie. September-Oktober gaan paarden vanuit de wei weer op stal en veelal wordt dan zogenaamd 'ontspeend'. Het veulen wordt dan gescheiden van de merrie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:46 schreef getl0st het volgende:
Hoelang mag het veulen eigenlijk blijven?
Of wordt ze helemaal niet weggehaald?
Nee, Eginia (en alle andere merrie's) zijn dan al lang weer zwanger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik Ellen ook horen zeggen. Triest maar waar. Dan ken Irginia weer bezwangerd worden. Je zou zo'n leven moeten leiden!
Beetje jammer dat Amanda in dr eigen bedje is gaan liggen, anders konden we nog wel wat verwachten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:15 schreef APK het volgende:
GVD, ze hebben verkeerde drugs gerookt.
Ik wil actie! [afbeelding]
De camerakabouters onder de tafel zijn naar bed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef farceman het volgende:
Waarom krijgen we de kaarten van spelers niet meer te zien?
Ze gehoorzamen meteen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef farceman het volgende:
Waarom krijgen we de kaarten van spelers niet meer te zien?
Over een maand al?! Wat snel! Maar idd, als dat in de natuur nog veel sneller gaat dan is het niet of minder erg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sorry voor mijn late antwoorden, ik was even weg.
[..]
Veulens worden in April / begin Mei geboren en blijven meestal 4-6 maanden bij de merrie. September-Oktober gaan paarden vanuit de wei weer op stal en veelal wordt dan zogenaamd 'ontspeend'. Het veulen wordt dan gescheiden van de merrie.
[..]
Nee, Eginia (en alle andere merrie's) zijn dan al lang weer zwanger.
Een merrie kan ongeveer 1 week na de bevalling geinsemineerd worden. Dat is de natuur van een paard, in de vrije natuur is dat heel gewoon. Merrie's ontvangen een hengst al na 2 dagen.
In de fokkerij houden ze een iets ander schema aan. Meest gebruikelijk is inseminatie in Mei, dan een draagtijd van 11 manden en bevalling in April. En vervolgens in Mei de volgende inseminatie.
Zo zal het ook gaan met Egina. Vorige week heeft Ellen al een voor-keuze gemaakt voor de volgende zaaddonor en over ongeveer 3-4 weken zal Eginia weer zwanger zijn.
[afbeelding]
Hebben we in het begin al is gehad. Was 1 van de eerste dingen waar ze punten mee konden verdienen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat we een keer een pokerspel te zien krijgen om contactpunten.
Ja, daar hadden we vorige week ook al zo onze vraagtekens bij. Maar ik hoor niks anders dan Eginia, dus dat zal het dan toch wel zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Over een maand al?! Wat snel! Maar idd, als dat in de natuur nog veel sneller gaat dan is het niet of minder erg.
Ik ben wel een beetje "confused" over de naam van de moeder. Op de 10-site staat dat ze Irginia heet maar ze spreken het uit als Eginia...![]()
Oh, dat heb ik dan gemist. Ik dacht, dat komt dan in de uitzending, en bij de reclameblokken pushen ze hun pokerprogramma.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hebben we in het begin al is gehad. Was 1 van de eerste dingen waar ze punten mee konden verdienen.
Volgens mij waren alleen het golven en de computerspellen eerder.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat we een keer een pokerspel te zien krijgen om contactpunten.
Ook ik ben niet zeker van de naam. Omdat iedereen hier begrijpt wat ik bedoel met Egina, schrijf ik die naam. Zonder zeker te weten of dat juist is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje "confused" over de naam van de moeder. Op de 10-site staat dat ze Irginia heet maar ze spreken het uit als Eginia...![]()
Ach ik heb vandaag helemaal het idee dat ze een beetje door hun ideeen heen zijn. Golfen is ook weer terug. Dus waarom het poker niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
Oh, dat heb ik dan gemist. Ik dacht, dat komt dan in de uitzending, en bij de reclameblokken pushen ze hun pokerprogramma.
Oh, nou ja... ik verander het echt niet meer in mijn streamverslag...quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Ik heb Ellen vandaag of gister een keer Irgje horen zeggen.
Zal mij ook worst wezen, iedereen weet wie je bedoelt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou ja... ik verander het echt niet meer in mijn streamverslag...
Ik vind Eginia mooier. Dus dat!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Ik heb Ellen vandaag of gister een keer Irgje horen zeggen.
Jaap was een beetje onrustig aan het doen. Nicolaas liep langs en was bezorgd en maakte hem wakker. Jaap reageerde wat traag (whats new) en nicolaas probeert flink tot hem door te dringen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Nicolaas staat bij het bed van Jaap. Stream buffert, dus vertel even wat daar gebeurt?
Ja, de kleur van je sokkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaap was een beetje onrustig aan het doen. Nicolaas liep langs en was bezorgd en maakte hem wakker. Jaap reageerde wat traag (whats new) en nicolaas probeert flink tot hem door te dringen.
Vervolgens reageert jaap met, jij vind het leuk he dat ze me wegstemmen.
Hierop gaat het gesprek verder over dat jaap optimistischere moet zijn en dat iedereen in het leven krijgt wat ie verdiend.
Jaap flikkert vrijwel meteen daarna weer in slaap overigens.
Nog meer weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |