Ze komt ook meedoenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:07 schreef Liess het volgende:
Amanda ligt met koppijn op bed
Had een sterke TT geweestquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
Waar Natasia voor het gezicht van haar kinderen jointjes gaat roken...
Moet ze echt doen.... Is verstandig!
Ik welquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
*pakt zijn waterpijp en.... KUT geen weed*
Tis maar een jointje, stel je niet aan zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
pmslquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb alleen een aansteker op het moment![]()
Als ze dat nu dagelijks deed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
Ja dat schiet lekker opquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb alleen een aansteker op het moment![]()
Als de kids meekijken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze dat nu dagelijks deed.
Maar af en toe een jointje moet kunnen toch?
Als haar kids nu nog meekijken, liggen ze verdomd laat op hun nest.quote:
Als die nu nog wakker zijn dan mag datquote:
Uit welk tijdperk kom jijquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
Mooi zo, het was te asociaal voor woorden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:12 schreef Flabberguest het volgende:
Bij deze ff kleine mededeling dat alle nare berichten op het condoleance register weggehaald zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:12 schreef Flabberguest het volgende:
Bij deze ff kleine mededeling dat alle nare berichten op het condoleance register weggehaald zijn.
Ach ja, wat jij wil....quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Tis maar een jointje, stel je niet aan zeg.
Als het goed is, kijken die niet meer mee. Maar: ja hoor.quote:
Ik kijk ver genoeg, tis gewoon bullshit dat ze er nu op afgerekent word omdat ze een jointje mee gaat roken, lekker boeiend zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach ja, wat jij wil....
Ze was toch al zo'n voorbeeld moeder....
Lekker belangrijk die joints, je moet even wat verder kijken...
Dat jij een joint normaal vind, betekend nog niet dat de rest van Nederland het normaal vind natuurlijk... Zeker niet als je in de politiek ter sprake bent geweest wegens verwaarlozing van haar kinderen en dergelijk is het dan heel slim om zo op TV een joint te roken...
Is namelijk een goed voorbeeld voor je kinderen...
Superquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:12 schreef Flabberguest het volgende:
Super onbelangrijk detail zo'n jointje na twaalven wat niet in de reguliere uitzending zal komenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach ja, wat jij wil....
Ze was toch al zo'n voorbeeld moeder....
Lekker belangrijk die joints, je moet even wat verder kijken...
Dat jij een joint normaal vind, betekend nog niet dat de rest van Nederland het normaal vind natuurlijk... Zeker niet als je in de politiek ter sprake bent geweest wegens verwaarlozing van haar kinderen en dergelijk is het dan heel slim om zo op TV een joint te roken...
Is namelijk een goed voorbeeld voor je kinderen...
Gatver..quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Deed jaap nu het papiertje van de keukendienst onder zijn oksel ????
Natuurlijk. Maar wat ik probeer te zeggen is dat dat jou mening is, en er nog 16 miljoen anderen mensen in Nederland wonen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik kijk ver genoeg, tis gewoon bullshit dat ze er nu op afgerekent word omdat ze een jointje mee gaat roken, lekker boeiend zeg.
Daarnaast mag ik daar best over oordelen dacht ik zo, ik ben zelf ook moeder. En een joint roken is NIET verwaarlozen, of poging tot, of whatever, als jij een joint rookt, knetterstoned bent, en dan naast je kinderen zit, dát is fout.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
Deed jaap nu het papiertje van de keukendienst onder zijn oksel ????
En alcohol keur je wel goed?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat ik probeer te zeggen is dat dat jou mening is, en er nog 16 miljoen anderen mensen in Nederland wonen...
Er zullen er vast wel een paar zijn die een andere mening hebben, en die ropene over het algemeen net even wat harder....
Ik heb het niet over joints roken, maar over wat verstandig is....
Beetje naief vind ik...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Super onbelangrijk detail zo'n jointje na twaalven wat niet in de reguliere uitzending zal komen
Verstandig is het om over iets waarover de meningen zo verdeeld zijn geen gelijk te hoeven krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat ik probeer te zeggen is dat dat jou mening is, en er nog 16 miljoen anderen mensen in Nederland wonen...
Er zullen er vast wel een paar zijn die een andere mening hebben, en die ropene over het algemeen net even wat harder....
Wat is daarmee dan? Ik kan maar 1 stream volgen, de rest buffert.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Wat een geweldige gast die Nicolaas, nu weer mnet zijn keukendiensten. ZHij verzint ze waar je bij staat
Ieder zn mening, maar als jij je mening geeft mag een ander daar op reageren dacht ik zo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |