Well Done wat mij betreftquote:
Ook voor het gooien van drank naar/over Jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dus toch iets gemist.. Waar kreeg Nicolaas hem voor?
Ja ZUCHT! Volg ik 'de hele ruzie' dacht ik zo.. niet dus.. toevallig een filmpje van?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ook voor het gooien van drank naar/over Jaap.
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kunnen we zelf ook lezen, dank U.![]()
op deze manier dus, ja dat kan ik doen, sorry ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles moet, maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Well Done wat mij betreft![]()
Even wat anders: kun je je reactie misschien onder de text neerzetten die je quote, dat maakt het wel zo leesbaar
Daar is met geen woord over gesproken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:39 schreef Ashrak het volgende:
Wat is er eigenlijk gemeld vandaag over de melding van Nicolaas dat Brian hem gisteren in zijn ballen had geknepen ? Daar had Nicolaas toch ook een officiele waarschuwing of exit voor aangevraagd ?
boefje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Nicolaas laat De butler cp uit de doos paken voor hem, smiecht.
ja het nuttigen ervan haha heb paradise hotel ook gekeken en ze luste de drankjes graagquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
Palma was van de week helemaal over de zeik toen Saffaa in het huis was wánt het was geen échte schoonmaakster.
Nu heeft ze met veel bombarie 2 'butlers' het huis ingebracht, alsof Mellissa ook maar iets van ervaring heeft op dat gebied.
Zijn ze op VOL niet altijd zo menslievend, is VOL niet die site waar altijd direct acties worden opgestartquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, van V-O-L.
Op vrijdag 20 april 2007 @ 21:09 schreef Kaatje het volgende:
http://www.condoleance.nl/registers/register_8483.html
Zet hier uw boodschap richting Natasss...wees snel kan ze het nog ff lezen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, van V-O-L.
Tssss, hadden ze even geen politie of een dierenbescherming te bellen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, van V-O-L.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Nicolaas laat De butler cp uit de doos paken voor hem, smiecht.
Dit is 1 van die acties : Bombadeer Natasia op een colondanse registerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn ze op VOL niet altijd zo menslievend, is VOL niet die site waar altijd direct acties worden opgestart![]()
Ligt wel veel onder dat tapijt daar zegquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar is met geen woord over gesproken.![]()
Bah, bah.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, van V-O-L.
Inderdaad het beste dat je kunt doen. Het is al gestopt namelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Verstandig van Natasia dat ze de berichten van al die losers heeft genegeerd![]()
Da's toch niet echt gedaan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Liess het volgende:
[..]
Dit is 1 van die acties : Bombadeer Natasia op een colondanse register
vlgs mij een actie van een relkloon, reacties zijn daar hetzelfde als hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn ze op VOL niet altijd zo menslievend, is VOL niet die site waar altijd direct acties worden opgestart![]()
Top OPquote:'Deze actie was voor een paar idioten helaas een uitnodiging de meest walgelijke teksten neer te zetten in het condoleanceregister van iemand die niets met DGK te maken heeft, trieste actie dus.
Natasia heeft speciale voorrechtenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Liess het volgende:
ik dacht dat TIEN Personeel niet met de Miljonairs mochten praten en andersom......
Jij kookt heul niet, jij kijktquote:
Ze heeft geen dienblad nodig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Ashrak het volgende:
Melissa is echt een top butler zeg
Driemaal raden waarom zij voor deze baan is uitgekozen.
Nah, ze doen het allemaal. Niet alleen Natasquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Natasia heeft speciale voorrechten![]()
Hebben ze zeker het goede toverstokje nog niet gevondenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef bunnyma het volgende:
Jaap zal wel iets aan het doen zijn wat niet mag,![]()
Hij wordt iedere keer weggezapt.
Alleen haperendequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef solara4 het volgende:
zijn er nu al filmpjes van gister en vanmorgen??
quote:
nee paradise hotequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef De_Moester het volgende:
Is dat die melissa van temptation island????
Paradise Hotel...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef De_Moester het volgende:
zou het wel willen hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Sporti het volgende:
50 duizend euro is vet weinig volgens Nastasi![]()
Ik ken het programma niet, maar ze heeft wel aan een tv programma meegedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef De_Moester het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef De_Moester het volgende:
Vast een aankondiging van zijn terror plannen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef Varen het volgende:
Het lijkt wel of Jaap voor iedereen een brief geschreven heeft
Butler zonder dat ze een fles wijn kan openmakenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet, maar ze heeft wel aan een tv programma meegedaan.
Vervolgens heeft ze succesvol een reïntegratietraject volbracht, en inmiddels is ze butler.
Suicide notes?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef Varen het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hebben ze zeker het goede toverstokje nog niet gevonden![]()
Hij loopt er nog steeds.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat iedereen dat wijf kent. Wat een pauperprogramma.. Net als dit trouwens
![]()
Hij volgt Huub zijn advies op..quote:
Nu nog een filmpje van hemzelf opsturen naar rtl en dan de hele villa afslachten...zoiets?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef Varen het volgende:
Dat zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:55 schreef product het volgende:
[..]
Nu nog een filmpje van hemzelf opsturen naar rtl en dan de hele villa afslachten...zoiets?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
Jeeeej zometeen komt de rest terug![]()
Eindelijk kijken waar Huub en Amanda vannacht belanden
Oh, nou moet ik weer denken Full Metal Jacket. Iemand plaatste daar toen ook een foto van na de 2e avond.quote:
Wachtwoorden op bestanden zijn blijkbaar opeens wel toegestaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef Liess het volgende:
Nicolaasbelt naar de buren en meteen stream op het huis
Ja als het over Amanda en Huub gaat................quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Aha! Dan is er opeens weer leven
Ik miste je al
Geen van allenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vind het maar vreemd zo'n butlerchickie. Zet net de streams aan( die meteen weer ruk zijn) en begrijp hier dat Jaap lekker in zijn uppie zit...Zijn er nog OW geweest naar Jaap of Brian??
Een butler zonder plateau???
Tuurlijk niet en die schijnen er ook echt nooit te komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vind het maar vreemd zo'n butlerchickie. Zet net de streams aan( die meteen weer ruk zijn) en begrijp hier dat Jaap lekker in zijn uppie zit...Zijn er nog OW geweest naar Jaap of Brian??
Met bekendenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef solara4 het volgende:
Jaap is uitnodigingen voor de bruiloft aan het versturen!!!!!!!!!!!!
Nee, 2 zelfs. Inkoppertje!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vind een unanieme stemming wel op zijn plaatsquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef solara4 het volgende:
Nooit veelquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met bekenden
Hoeveel CP's gaat hem dat kosten?
Die muts kan niet eens een droog van een zoet wijntje onderscheiden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, 2 zelfs. Inkoppertje!
Die butlers zijn een farce, ik vind het niks. En die OW gaan toch niet plaatsvinden, ze waren blijkbaar beiden fout.
Zie je nou wel dat het een echte butler is, en geen aandachts uhhhhhhhh mens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef blomst het volgende:
Melissa gaat rietjes in een beker zetten, vind ze gezelliger
![]()
was het maar waarquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Geen van allen
Waar heb jij hele dag gezeten? Stiekem met Dogga wezen daten? Nou nou?
ik gok ook maar iets, wat isie aan het doen dan?????quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Met bekenden
Hoeveel CP's gaat hem dat kosten?
uitprinten als je een budget hebt van 40 duizend euroquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef solara4 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |