Het duurde even, maar ik ben er al een tijdje. Lag aan de verbinding denk ik. Ondertussen ben jij al weg volgens mij....quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik ben er al een tijdje. Lag aan de verbinding denk ik. Ondertussen ben jij al weg volgens mij....![]()
![]()
Joins de club, ben zelf wat verkouden.quote:
Gaat een druk en heftig weekje worden voor Michiel.quote:Noordpool.FM wordt uitgezonden tussen 19:00 en 22:00 uur op 3FM en via videoreports en weblogs op de site. Tijdens de uitzendingen doet Michiel Veenstra verslag van zijn expeditie naar de pool. Hij interviewt studenten van het Climate Change College over de onderzoeken die zij houden. Hij gaat samen met een Noorse ijsberenonderzoeker op zoek naar ijsberen en beklimt een gletsjer om de gevolgen van de temperatuurstijging op de Noordpool van dichtbij te zien. Ook zal Michiel een iglo bouwen en daar vervolgens in overnachten. Daarnaast gaat hij op bezoek bij de plaatselijke bevolking en zal hij een duik wagen in het ijskoude water rondom de Noordpool.
RadioFreak
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Rob Stenders en Fred Siebelink niet samen op 3FM (maar dit had ik gisteren volgens mij hier ook al gepost.)
Hoe worden die klappende mongolen die nu bij Claudia zitten dan genoemd?quote:Volgens Stenders mag de samenwerking niet op het tijdstip waar hij komt te zitten op 3FM, namelijk tijdens de lunch. “Het staat allemaal ijzersterk omschreven tegenwoordig. Op bepaalde tijden heb je sidekicks en op andere heb je dat niet. Van 12 tot 14 uur is nou eenmaal ingedeeld als sidekickloos tijdstip.”
klappende mongolenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Hoe worden die klappende mongolen die nu bij Claudia zitten dan genoemd?
beetje vreemd idd, Claudia had toch echt twee sidekicks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
ik ook, tot 9:30uquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:33 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag. Ik heb lekker uitgeslapen
.
Beetje vreemd inderdaad!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |