Lekker zooitje dan op de vrijdag avond. Helaas moet 3fm meerdere doelgroepen "bevredigen" op de vrijdagavond. Maar nu hebben ze wel bijna twee uiterste na elkaar geprogrammeerd staan.quote:Gewoon Ekstra weekend door laten gaan tot 01.00uur
Nee joh, Freaknacht alvast om 22 uur laten beginnen met Stenders en Veenstra, gevolgd door Giel en Gerard (of een andere volgorde).quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Goede tip
Heb `m ook opgezet via hun site![]()
[..]
Gewoon Ekstra weekend door laten gaan tot 01.00uur
Moet kunnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies.![]()
Soms sla ik door met de woordgrappen.![]()
Twee Roellen? Straks raak ik nog in de war.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:11 schreef Roelllll het volgende:
* Roelllll heeft Rob & Fred @ KX aanstaan
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is dat triesto dingetje toch?
Zapt er naar toe om te kijken of het wat is. Vorige week vrijdag kwam ik net (te laat) thuis uit Zweden. Dus kon het niet horen. Ben er geen fan van. Maar men zegt dat hij beter is geworden... We zullen zien.... horen.quote:
Hmm, wie is de andere Roel dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Twee Roellen? Straks raak ik nog in de war.
Vooral die avond-clip-versie`s zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- kijkt maar even naar TMF. Wel aardige dance plaatjes ezo. Power 2 the people.![]()
hahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vooral die avond-clip-versie`s zeker?![]()
Ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, Freaknacht alvast om 22 uur laten beginnen met Stenders en Veenstra, gevolgd door Giel en Gerard (of een andere volgorde).
* = nieuwe releasequote:Fray - How To Save A Life
Amy Winehouse - You Know I'm No Good
Mark Ronson - stop Me
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent *
Dan Le Sac - Thou Shalt Always Kill
Nicole Willis - Feeling Free
Moke - Last Chance
Tori Amos - Digital Ghost *
Manic Street Preachers - You Love Alone Is Not Enough
Joss Stone - Tell Me Bout It
James Taylor - The River *
Patti Smith - Smells Like Teen Spirit *
Jamie T - If You Got The Money
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:41 schreef JeRa het volgende:Top 50 topicopeners in het B&H-subforum
Positie, aantal topics, user
01. 133 Roel_Jewel
En het gaat maar door....quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha! Ja, die zijn zeker niet verkeerd.
![]()
Best hmmmm, voor een duitse.. hahahaquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Best hmmmm, voor een duitse.. hahaha
Daar scoor je geen poolpunten mee dat is wel duidelijk.quote:Remix Smack my bitch up op 538. Niet echt milieu vriendelijk. Tv aan op mute. Radio hard. En internet......
Ja moiquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:38 schreef Toad het volgende:
Zijn er nog fokkers wakker? En gaan er nog richting de chat?
Zoekt chat...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:38 schreef Toad het volgende:
Zijn er nog fokkers wakker? En gaan er nog richting de chat?
http://www.maximaal.nl/bericht.asp?nieuws=1011232&categorie=1quote:Giel-mobiel in Zeeuwse handen 20-04-2007
De Giel-mobiel, de mobiele telefoon van 3-FM DJ Giel Beelen, zwerft al de hele week rond in Zeeland.
Zo kwam de telefoon in handen van Paskal Jakobsen van Bløf, Bart van der Weide van Racoon, zanger Danny Vera en Willy Berrevoets van Nuff Said.
Als klapstuk kwam de Giel-mobiel vrijdag in handen van ex-Miss Nederland, Miranda Slabber. De telefoon zwerft al jaren tussen bekende Nederlanders.
euhm je zit al wel op irc ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou ben ik geen noob, maar het gaat niet echt goed.![]()
Ik dacht van wel. Ik krijg alleen "[01:20] Niet in een chat kamer"quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm je zit al wel op irc ?
dan doe je
/server irc.lichtsnel.nl en dan doe je enter
riesj??quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:41 schreef Litton-Lane het volgende:
ik wordt uit de chat gegooid, ik denk de verbinding. Blijf wel online, maar de chat laat ik maar even, kijken of ik er nog in kom. DaMook, slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |