Nog niemand, In de sing-off staan Victor Brand en Geert Hoes.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:26 schreef Cerubo het volgende:
Wie is eruit?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:29 schreef Atori het volgende:
[..]
Nog niemand, In de sing-off staan Victor Brand en Geert Hoes.
Dus jij ziet liever oma Nellekequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Kidney_Bean het volgende:
Verwachtte al dat die twee in de singoff zouden staan.. Ook al zijn ze vergelijkbaar, van mij mag Geert eruit, zijn hoofd nu iets teveel gezien![]()
Mens, die zit toch niet in de sing-off?quote:
ja duhquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Mens, die zit toch niet in de sing-off?.
Helemaal mee eens, en de 4 tienen voor Sascha Visser slaat ook helemaal nergens opquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik mis Hilbrand. Nu is er geen fuck meer aan.
yep idd zelf in hett Engels!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:39 schreef janimie het volgende:
ik vind die erik zoiezo best goed
iddquote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Die Sascha wordt ook ontzettend gehyped door SBS
Ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef Flyga het volgende:
Ik voorspel dat de finale tussen sacha en roxeanne gaat en dat roxeanne wint![]()
sacha is er slechts voor de kijkcijfers
Zou mooi zijnquote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef Flyga het volgende:
Ik voorspel dat de finale tussen sacha en roxeanne gaat en dat roxeanne wint![]()
sacha is er slechts voor de kijkcijfers
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze wint want ze heeft wel echt een geweldige uitstraling.![]()
Ik hoop dat ze toch doorgaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
Nelleke wil er zelf volgensmij graag uit, die vindt het mooi geweest, dus denk dat zij er morgen uitligt...
Nelleke en Victor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:43 schreef janimie het volgende:
wie zitten er in de sing off ?
Neequote:Op zaterdag 28 april 2007 12:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hij zit in Onderweg naar Morgen en was de zoon van Simone Kleinsma in Kees en co..
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Erik doet Hazes niet na maar Guus Meeuwis sure![]()
Ja haha ik vind het altijd leuk als hij gaat praten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind die jurylid met bril zoooo schattig
Iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef Viswijfje het volgende:
Moet dit programma nou de grote hazesshow worden??
Roxeanne is echt een leuk meisjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef Fleur_Powers het volgende:
Wat heeft die Roxanne Hazes toch een verwende, chronisch chagerijnig kop..., stemmetje gaat nog wel...
wel lullig, nog ff snel t hazesgedoe uitbuiten en dan roxanne laten verslagen worden door een schaatser die n liedje van r vader zong!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Na morgen geen Hazes meer in de show denk ik
ik vind m echt een stomme stem hebben maar die gitaarfoto van m was wel ergquote:
No shitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
Nou ik heb geen idee wie er uitligt morgen, allebei maken kans om naar huis te gaan!
Hij wordt gehyped door SBSquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef sharonfactor het volgende:
mensen die sascha niet leuk vinden zijn bevooroordeeld door zijn uiterlijk. Wat is er behalve dat hij knap is met mis met die jongen? Hij is pas 18 hoor! En hij kan niet zo goed zingen en dansen.
quote:
Hazesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is eruit?
Ik snap er niks van iigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is eruit?
maar ze is zo stijf als een hark. als die verder wil met haar "carriere" dan moet er wel wat gebeurenquote:
Nee Sascha kan lekker dansenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:19 schreef jannet1234 het volgende:
[..]
maar ze is zo stijf als een hark. als die verder wil met haar "carriere" dan moet er wel wat gebeuren
Wat doet ze dan in zo'n programma ?quote:Op zondag 6 mei 2007 13:10 schreef janimie het volgende:
ze is pas 14
la Paay is vanavond met Yvonne Keely en Ingrid Ferdinanusse als '' The Starsisters'' bij DWTSquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die Patricia Paay die er ´toevallig´ zit vanwege haar come back inderdaaden dat Patricia rond Roxeanne aan het eind ging hangen, terwijl je dat kind afwerend zag kijken van ´Neeeeee mens blijf bij me weg´
![]()
Maar goed, nu ben ik maar voor Victor!
![]()
![]()
![]()
Careless Whisper van George Michael?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef TommyGun het volgende:
Van wie is dat 2e nummer dat Viktor deed? // edit; solo dus
De mijne ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef Bigs het volgende:
Mijn vertrouwen in de Nederlandse commerciële SMS-TV is hersteld
voor het geval het je interesseert. het uis al 2 keer uitgebracht door John Miles de 1e keer was ik 30 jaar jonger ongeveer. Inderdaad een supernummer. Heb het vroeger helemaal platgedraaid.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Music was my first loooooooooove
And it will be my laaaaaaaaaast
Music of the futuuuuuuuuuure
And music of the paaaaaaaaaast
To live without my musiiiiiiiiiic
Would be impossible to doooooooooo
'Cause in this world of troubleeeeeeeeees
My music pulls me thrououououough
Dat liedje is gewoon éng mooi.
Hoor het met je eigen oren op 01:53:55.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |