Gerard vertelde het vanmorgen al bij Giel op 3fm.quote:Nance en Gerard Joling mogen opnieuw samen een televisieshow presenteren. Het presentatieduo van 'Sterren dansen op het ijs' wordt het gezicht van het programma 'So you wanna be a popstar' van SBS 6.
In dat programma moeten tien bekende Nederlanders zonder zangtalent zich middels een wedstrijd binnen een paar weken ontwikkelen tot een echte popster.
Het principe van het programma is gelijk aan 'Sterren dansen op het ijs', vertelt Nance. De blondine benadrukt dat het gaat om een serieus programma en dat de show niet is bedoeld om bekende Nederlanders voor schut te zetten en af te kraken.
Het is nog niet bekend welke sterren het programma aandurven. Maar volgens SBS 6 moet worden gedacht een nieuwslezer en bekende mensen uit de televisiewereld. De zender start op vrijdag 23 maart met de show. Op zaterdag volgt een zogenoemde sing-off, waarbij twee kandidaten in de herkansing gaan en van wie er uiteindelijk één afvalt.
Tv-zender Tien ontwikkelt momenteel een soortgelijk programma met als titel 'Just the two of us'. Daarin zingen bekende zangers en zangeressen duetten met bekende Nederlanders die zingen niet tot hun dagelijkse werk hebben gemaakt. Het gerucht gaat dat Edwin Evers, Thomas Berge en Esther Hart aan deze show meedoen. Het is nog niet bekend wanneer Tien met dit programma start.
Dat is op voorhand al een gestreden oorlogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef RaymanNL het volgende:
En Tien komt rond die tijd ook met een zingen met sterren showDaar gaan we weer
![]()
Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Ik ga op voorhand voor de 10-versie... Da's als t goed is een rechtstreekse vertaling van de bbc-reeks Just The Two Of Us, en die was érg leuk... Toen ik die een tijdje terug zag dacht ik gelijk "dat is nou een '...met sterren'-reeks die ze wél naar nederland mogen halen"
Mwah, ik kende de sterrenhelft eigenlijk nauwelijksquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.
Lijkt me leukquote:01 Maart 2007 (15:15 uur)
11 BN’ers zingen zich naar de top
Vanaf vrijdag 16 maart start SBS 6 met het gloednieuwe sterrenformat So You Wannabe a Popstar. In dit amusementsprogramma pur sang worden elf bekende Nederlanders omge-schoold tot een echte popster. Onder andere Jochem van Gelder, Nelleke van der Krogt, Hilbrand Nawijn en Erik Hulzebosch gaan de strijd met elkaar aan om uit te maken wie van hen de beste popster is. De bekende mannen en vrouwen, die niet of nauwelijks kunnen zingen, treden in een wekelijkse strijd live op en proberen zo de harten van de kijkers te veroveren. De jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen wie er definitief afvalt in de sing off op zaterdagavond. Nance en Gerard Joling presenteren So You Wannabe a Popstar dat vanaf 16 maart wekelijks live te zien is bij SBS 6.
De elf deelnemers die meedoen aan So You Wannabe a Popstar zijn:
1) Tanja Jess - actrice/presentatrice
2) Jochem van Gelder - presentator
3) Monique van der Werff - actrice
4) Erik Hulzebosch - marathonschaatser
5) Sascha Visser - acteur
6) Fajah Lourens - actrice
7) Hilbrand Nawijn - politicus
8) Viktor Brand - presentator
9) Geert Hoes - acteur
10) Nelleke van der Krogt – presentatrice;
11) ?
De bekende Nederlanders worden persoonlijk begeleid door coaches die hun sporen in de muziekindustrie ruimschoots hebben verdiend. De BN’ers krijgen dagelijks zang- en dansles en leren hoe ze het publiek moeten entertainen zodat ze vrijdagavond een topact kunnen neerzetten. Iedere week heeft een ander thema en de BN’ers zullen niet alleen solo, maar ook in duet en als voorman/vrouw van een band moeten optreden.
So You Wannabe a Popstar is net als Sterren Dansen op het IJs hét vrijdagavondprogramma voor het hele gezin. Jong en oud zal week in, week uit meeleven met hun idolen die hun carrière nu eens over een andere boeg gooien. Elke BN’er verzorgt iedere vrijdagavond een optreden live vanuit Studio 22 in Hilversum. Een deskundige jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen welke twee BN’ers het er het slechtst vanaf hebben gebracht. Deze twee kandidaten nemen het in de zaterdagavondshow nogmaals live tegen elkaar op waarna één BN’er definitief het veld moet ruimen. So You Wannabe a Popstar wordt geproduceerd door Eyeworks.
So You Wannabe a Popstar
Vanaf 16 maart, wekelijks live op vrijdag en zaterdag
(m.u.v. zaterdag 17 maart i.v.m. finale Sterren Dansen op het IJs)
3, hij deed ook mee aan Wie is de Molquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Mvnl het volgende:
Geert Hoes komt wel erg wanhopig over door in 2 "... met sterren"-programma's achter elkaar te verschijnen...
nieuw beroep: ´.................-met de sterren kandidaat´quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
3, hij deed ook mee aan Wie is de Mol.
Spoel je mond!quote:
Hij heeft al wel meerdere malen kinder-cd's gemaakt.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Spoel je mond!
Als je hem al zanger vind, dan schilder ik ook zo een kunstwerk!
Maar wel weer een programma wat ik wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |