abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46113942
quote:
Nance en Gerard Joling mogen opnieuw samen een televisieshow presenteren. Het presentatieduo van 'Sterren dansen op het ijs' wordt het gezicht van het programma 'So you wanna be a popstar' van SBS 6.

In dat programma moeten tien bekende Nederlanders zonder zangtalent zich middels een wedstrijd binnen een paar weken ontwikkelen tot een echte popster.

Het principe van het programma is gelijk aan 'Sterren dansen op het ijs', vertelt Nance. De blondine benadrukt dat het gaat om een serieus programma en dat de show niet is bedoeld om bekende Nederlanders voor schut te zetten en af te kraken.

Het is nog niet bekend welke sterren het programma aandurven. Maar volgens SBS 6 moet worden gedacht een nieuwslezer en bekende mensen uit de televisiewereld. De zender start op vrijdag 23 maart met de show. Op zaterdag volgt een zogenoemde sing-off, waarbij twee kandidaten in de herkansing gaan en van wie er uiteindelijk één afvalt.

Tv-zender Tien ontwikkelt momenteel een soortgelijk programma met als titel 'Just the two of us'. Daarin zingen bekende zangers en zangeressen duetten met bekende Nederlanders die zingen niet tot hun dagelijkse werk hebben gemaakt. Het gerucht gaat dat Edwin Evers, Thomas Berge en Esther Hart aan deze show meedoen. Het is nog niet bekend wanneer Tien met dit programma start.
Gerard vertelde het vanmorgen al bij Giel op 3fm.
Beetje onbegrijpelijk; dit is niets nieuws en voegt ook niets toe, ik denk dat het paadje al te platgetrapt is om dit nog tot een succes te maken.

Bovendien is Gerard de laatste tijd ook wel érg vaak op tv...
pi_46113981
Gerard Joling
Dat is al een reden om niet te kijken

Ik verwacht ook niet dat het een succes wordt..
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:34:20 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46114232
Jezus, Idols met B-sterren, hoe slecht kan het worden !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46139498
Dit is denk ik een van de vele programma's van sbs die ik ga mijden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46142957
En Tien komt rond die tijd ook met een zingen met sterren show Daar gaan we weer
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_46143010
Oh dus dit wordt dan de nieuwe hit...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46143586
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef RaymanNL het volgende:
En Tien komt rond die tijd ook met een zingen met sterren show Daar gaan we weer
Dat is op voorhand al een gestreden oorlog
pi_46710386
Ik ga op voorhand voor de 10-versie... Da's als t goed is een rechtstreekse vertaling van de bbc-reeks Just The Two Of Us, en die was érg leuk... Toen ik die een tijdje terug zag dacht ik gelijk "dat is nou een '...met sterren'-reeks die ze wél naar nederland mogen halen"
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_46723478
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Ik ga op voorhand voor de 10-versie... Da's als t goed is een rechtstreekse vertaling van de bbc-reeks Just The Two Of Us, en die was érg leuk... Toen ik die een tijdje terug zag dacht ik gelijk "dat is nou een '...met sterren'-reeks die ze wél naar nederland mogen halen"
Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.
pi_46726639
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:32 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Wat voor "sterren" heeft de BBC weten te strikken voor dat programma? Vast geen mensen uit de categorie C, zoals dat hier ongetwijfeld wel eht geval zal zijn.
Mwah, ik kende de sterrenhelft eigenlijk nauwelijks (ik ken nou ook niet echt direct veel britse acteurs, en presentatoren van programma's op commerciele engelse zenders zie ik ook nooit).. de zangershelft had wat meer bekende koppen, o.a. Beverley Knight (buiten engeland niet echt succesvol geloof ik), Jocelyn Brown, Natasha 'atomic kitten' Hamilton en Jo 's club 7' o'Meara.
Opzich vond ik t nog best leuk om van die Atomic Kitten en S Clubber te zien dat ze live best aardig zongen...
pi_46727248
Het lijkt mij wel leuk eigenlijk .
pi_46803183
Gaan we daarna zingen met sterren op het ijs. Of zingend dansen op het ijs en een potje pokeren. Wanneer stopt men met dit soort vervuiling. Aan spam en virussen wordt veel aandacht geschonken., Maar de grootste virus is Geer.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:42:11 #13
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46809695
quote:
01 Maart 2007 (15:15 uur)

11 BN’ers zingen zich naar de top

Vanaf vrijdag 16 maart start SBS 6 met het gloednieuwe sterrenformat So You Wannabe a Popstar. In dit amusementsprogramma pur sang worden elf bekende Nederlanders omge-schoold tot een echte popster. Onder andere Jochem van Gelder, Nelleke van der Krogt, Hilbrand Nawijn en Erik Hulzebosch gaan de strijd met elkaar aan om uit te maken wie van hen de beste popster is. De bekende mannen en vrouwen, die niet of nauwelijks kunnen zingen, treden in een wekelijkse strijd live op en proberen zo de harten van de kijkers te veroveren. De jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen wie er definitief afvalt in de sing off op zaterdagavond. Nance en Gerard Joling presenteren So You Wannabe a Popstar dat vanaf 16 maart wekelijks live te zien is bij SBS 6.

De elf deelnemers die meedoen aan So You Wannabe a Popstar zijn:
1) Tanja Jess - actrice/presentatrice
2) Jochem van Gelder - presentator
3) Monique van der Werff - actrice
4) Erik Hulzebosch - marathonschaatser
5) Sascha Visser - acteur
6) Fajah Lourens - actrice
7) Hilbrand Nawijn - politicus
8) Viktor Brand - presentator
9) Geert Hoes - acteur
10) Nelleke van der Krogt – presentatrice;
11) ?

De bekende Nederlanders worden persoonlijk begeleid door coaches die hun sporen in de muziekindustrie ruimschoots hebben verdiend. De BN’ers krijgen dagelijks zang- en dansles en leren hoe ze het publiek moeten entertainen zodat ze vrijdagavond een topact kunnen neerzetten. Iedere week heeft een ander thema en de BN’ers zullen niet alleen solo, maar ook in duet en als voorman/vrouw van een band moeten optreden.

So You Wannabe a Popstar is net als Sterren Dansen op het IJs hét vrijdagavondprogramma voor het hele gezin. Jong en oud zal week in, week uit meeleven met hun idolen die hun carrière nu eens over een andere boeg gooien. Elke BN’er verzorgt iedere vrijdagavond een optreden live vanuit Studio 22 in Hilversum. Een deskundige jury, onder voorzitterschap van Henkjan Smits, en de kijkers thuis bepalen welke twee BN’ers het er het slechtst vanaf hebben gebracht. Deze twee kandidaten nemen het in de zaterdagavondshow nogmaals live tegen elkaar op waarna één BN’er definitief het veld moet ruimen. So You Wannabe a Popstar wordt geproduceerd door Eyeworks.

So You Wannabe a Popstar
Vanaf 16 maart, wekelijks live op vrijdag en zaterdag
(m.u.v. zaterdag 17 maart i.v.m. finale Sterren Dansen op het IJs)
Lijkt me leuk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2007 @ 17:02:52 #14
163650 Greys
pi_46812748
Leukere kandidaten dan ik had gedacht eigenlijk.
Ben benieuwd wat Fajah en Tanja er van maken, vooral

En ik had bv Peter R. de Vries of Geert Wilders wel willen zien meedoen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_46812890
Jochem van Gelder is al een zanger
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_46813323
Idols met BN-ers dus? Alleen kunnen 5 van de 10 hierboven volgensmij wel zingen, omdat je anders geen theateropleiding kan doen zowat....... Hmm ga wel een keertje kijken, maar hoop wel dat de ´........... met sterren´ - series hierna afgelopen zijn..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2007 @ 17:19:39 #17
163650 Greys
pi_46813330
Echt
Hij is toch alleen presentator?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_46814367
Hmm, Jochem van Gelder had al een (sinterklaas)CD, Erik Hulsebosch had al een hitsingle (proest) en Monique van der Werf zong al op Zoop-singles en speelde een zangeresje in ONM...
Geert Hoes komt wel erg wanhopig over door in 2 "... met sterren"-programma's achter elkaar te verschijnen...
pi_46816814
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef Mvnl het volgende:

Geert Hoes komt wel erg wanhopig over door in 2 "... met sterren"-programma's achter elkaar te verschijnen...
3, hij deed ook mee aan Wie is de Mol .
pi_46821709
Ik vind het eigenlijk wel een leuke lijst met namen. Leuke mix van achtergronden. Ben zeer benieuwd naar de eerste uitzending, ik hou wel van dit concept.
Het nieuwste kinderforum van Nederland.
pi_46825471
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

3, hij deed ook mee aan Wie is de Mol .
nieuw beroep: ´.................-met de sterren kandidaat´
pi_46848901
Hilbrand Nawijn

Ik kijk wel naar de versie van Tien.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:20:11 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 11 maart 2007 @ 22:23:01 #24
134538 chansadres
Black & White
pi_47172187
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
Jochem van Gelder is al een zanger
Spoel je mond!
Als je hem al zanger vind, dan schilder ik ook zo een kunstwerk !

Maar wel weer een programma wat ik wil zien
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_47229192
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef chansadres het volgende:

[..]

Spoel je mond!
Als je hem al zanger vind, dan schilder ik ook zo een kunstwerk !

Maar wel weer een programma wat ik wil zien
Hij heeft al wel meerdere malen kinder-cd's gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')