ze gaat trouwen met abhishek bachan weetjewel.. alleen voor zn achternaam denk ik. - denkt iedereen. (denk aan zn paquote:
Amitabachanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef zainabber het volgende:
[..]
ze gaat trouwen met abhishek bachan weetjewel.. alleen voor zn achternaam denk ik. - denkt iedereen. (denk aan zn pa)
Ow, die gast...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef zainabber het volgende:
[..]
ze gaat trouwen met abhishek bachan weetjewel.. alleen voor zn achternaam denk ik. (denk aan zn pa)
1. drentsquote:
Omdat ze meestal uit het noorden komen en de koelies die een poepkleur hebben zijn dravidiers dacht ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom lijken die bollywood sterren nooit op de koelis die je altijd op straat ziet?
oja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ow, die gast...
En zn vader... noh, die zat met mij samen in het leger
Die gast is echt heel bekendquote:
ja en daarom trouwt aishwarya dus met zn zoon, voor de achternaamquote:
Die lichtere zijn altijd lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Omdat ze meestal uit het noorden komen en de koelies die een poepkleur hebben zijn dravidiers dacht ik![]()
Ik ben geen Arier,ik ben een Ibero-maurier en een berber om precies te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waar hebben jullie Ariers het over?
quote:
een leipe mocro dus?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben geen Arier,ik ben een Ibero-maurier en een berber om precies te zijn![]()
Azulquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Selamun Aleyküm Millet![]()
(Jammer dat ik geen Allochtoon ben)
Nee een Amazigh uit tamazgha wat nu Marokko,algerije,Tunesie isquote:
Later Zainabquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef zainabber het volgende:
Hey allochtoontjes, ik ga filmpje kijken ofzo beneden.
later
Have funquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef zainabber het volgende:
later
of die 2 marrokaantjes dan in de keuken !quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:15 schreef zainabber het volgende:dat is een van de weinige dingen uit die film waarom ik moest lachen
ook: hey, heb je daar geen chickie voor nodig?sukkel die broer
later zwabberquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef zainabber het volgende:
later
ik moest vooral om die vader lachen als ie fliptquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''yow neppe mocro, gefeliciteerd met je diplomo, homo!''
goede film![]()
vooral die dikkequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of die 2 marrokaantjes dan in de keuken !![]()
ja!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:19 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik moest vooral om die vader lachen als ie flipt![]()
![]()
![]()
Tygoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja!![]()
of die Goran, die is goed gespeeld
op de dvd bij de extras:extended scenes''De ballen van eeen mocro''Amimoen en mo op hun bestquote:
Ik heb hier in me huis meer dan genoegquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:10 schreef Double-Helix het volgende:
Iman wanneer fiks je eens een perzisch tapijt voor me?
Ik ben de enige echte arier hier op het hele fokforum!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waar hebben jullie Ariers het over?
Nee je vergeet Aryamehr,maar je hebt verder gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben de enige echte arier hier op het hele fokforum!
je bedoel Amimoen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:26 schreef Double-Helix het volgende:
Mo is gewoon hilarisch,en de leiding gevende bij de blauwe gier,als ie op het laatst sander hard flikkert
De dikke is Mo toch,hemvind ik hilarischquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je bedoel Amimoen?, Mo is die meeloper
Die is geen heratie!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nee je vergeet Aryamehr,maar je hebt verder gelijk![]()
De enige echte ariers maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:35 schreef Double-Helix het volgende:
wat is een "heratie"?
Iman Sjah klinkt niet eens zo gek eigelijk
hoe spreek je dat eigenlijk uit? Imaan ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De enige echte ariers maar natuurlijk!
Imaan denk ik wat faith betekentquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
hoe spreek je dat eigenlijk uit? Imaan ?
hij''doet''het?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Imaan denk ik wat faith betekent!
Mij naam is pas goed,Youssef betekent hij die doet,maar wat doet hij?
ja dacht ik ook alquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Imaan denk ik wat faith betekent!
Mij naam is pas goed,Youssef betekent hij die doet,maar wat doet hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |