?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die is tenminste veel geiler dan wentworth miller
Je bent een homo zarGon.
Zainab is een koelie trouwens
ja joh!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent een homo zarGon.
koeliesquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent een homo zarGon.
lach me niet uit!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
koelies![]()
En kom niet aan Wenth
Waar kijken jullie allemaal naar eigenlijk?
ja maar mel gibson is lelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mel gibson kan veul meer mensen aan dan die skinny nerdje
ik ben een belanda, ouwequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef CarlitoBrigante het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als ik zei dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn
hij schopt wel aars in braveheartquote:
ik zeg ook niet dat ie slecht speelt, hartstikke goeie acteurquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij schopt wel aars in braveheart![]()
eensch, net zoals prins willemquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ie slecht speelt, hartstikke goeie acteurmaar hij is lelijk.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eensch, net zoals prins willem, he zwabber?
smakelijk eten, om half 10quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:30 schreef zarGon het volgende:
Ik ga eten...
Sala, Wenth is 14.gif
Nix mis met koelies.
Deo, have phun.
ik ben tot wat lichter getint dan een Mollukerquote:
valsspeelsterquote:
Laten tmazight sprekenquote:
lan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:37 schreef zainabber het volgende:
[..]
Dat is met de gNa, tum pagal hai! Sare ke..
Turken hebben platte hoofdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef CarlitoBrigante het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als ik zei dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn
dialect, lieve schatquote:
gushim tiguimi yerham fiha el walidin.quote:
du soust, haylemoal nayt keleufwoardigquote:
Dien Moekequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
gushim tiguimi yerham fiha el walidin.
alahmdoullah,ou nta?quote:
geeft niet, ik weet van mezelf dat ik snapte dat het een dialect was, en dat is genoeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
du soust, haylemoal nayt keleufwoardig
Waar komen je ouders vandaan Zainab,ben je paki?quote:
scroll es naar boven op pagina 3quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Waar komen je ouders vandaan Zainab,ben je paki?
zolks du wat verteln'?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef zainabber het volgende:
[..]
geeft niet, ik weet van mezelf dat ik snapte dat het een dialect was, en dat is genoeg.
Bingoquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat eerste woord ken ik natuurlijk wel.de rest zal wel iets van, met jou? zijn.. gok ik.
wat zijn siepelsquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zolks du wat verteln'?
von siepels geye ech uut dien mond stink'!
oh dan staat het op pagina 2. Ben hindoestaans trouwens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Bingo
Met moslim neem ik geen genoegen![]()
Uienquote:
Je parle aussi français,trois langue,lolleromfgquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zolks du wat verteln'?
von siepels geye ech uut dien mond stink'!
en grote neuzenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
back
turken hebben platte achterhoofden...
wat ongeveer wel klopt
Ik snap echt niet hoe dat komtquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
back
wat ongeveer wel klopt
Ik ken ook een paki met een plat achterhoofd en een Irakees.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
back
wat ongeveer wel klopt
Nee dat zijn Arabierenquote:
Woei,ik ben ook geen moslimquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef zainabber het volgende:
[..]
oh dan staat het op pagina 2. Ben hindoestaans trouwens.
de turken die in mijn buurt wonen hebben grote neuzenquote:
Ik heb gehoord dat turken baby's op harde ondergrond laten slapen wat zoiets kan oorzakenquote:
ik ben een Heiden, volgens sala moet ik doodquote:
Dat zijn dan weer koerden en sommige lijken op mongolenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
de turken die in mijn buurt wonen hebben grote neuzen
zullen wel uit het oosten komen
Nee van mij niet,quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben een Heiden, volgens sala moet ik dood
maar jij bent een toffe turk 14.gifquote:
hohoho er zat bij een hindoe meisje op de basisschool en die was heul geen moslimquote:
Als echt zulks tieten had dan had het niet uitgemaaktquote:
Raar dat er een moslim hindoe rondloopt hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hohoho er zat bij een hindoe meisje op de basisschool en die was heul geen moslim![]()
Toffe Drentse wigger van mequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar jij bent een toffe turk 14.gif
Ik heb er ook een bij mij in de klasquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Raar dat er een moslim hindoe rondloopt hier
[..]
Toffe Drentse wigger van me
ik had een in mij voormalige werk,en die heb ik betrapt op het dancen op de liedje ice ice babyquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bij mij in de klas
stickie + TTTquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef zainabber het volgende:
OKE VOOR DE DUIDELIJKHEID
Een hindoestaan hoeft nog geen hindoe te zijn.
Hindoestaans is gewoon een woord voor iemand die oorspronkelijk uit india komt. In mijn geval dus mn voorouderen en shit
Ik ben dus hindoestaanse moslim.
De gene die het hierna nog vraagt, krijgt een hele harde virtuele klap. PATS, op je wang.
Ik krijg toch geen virtuele klap van jouquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef zainabber het volgende:
Hindoestaans is gewoon een woord voor iemand die oorspronkelijk uit india komt. In mijn geval dus mn voorouderen en shit
De gene die het hierna nog vraagt, krijgt een hele harde virtuele klap. PATS, op je wang.
Oke koeliequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef zainabber het volgende:
Indiase chicks zijn hardquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef zainabber het volgende:
lok me uit en je zult zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen virtuele klap van jou![]()
HA dat doe je niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Indiase chicks zijn hard
en mijn e-penis is langer dan die van jou. ik sla jou gewoon terug
hol dien snater eem, miegertquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Indiase chicks zijn hard
Ik ken geen Drentsquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hol dien snater eem, miegert![]()
Je bent gewoon een vies ventje met praatjes.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik sla graag chicks met mn dick op hun hoofd. WOLLA
en lekkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Indiase chicks zijn hard
Zwaffelen FTWquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik sla graag chicks met mn dick op hun hoofd. WOLLA
quote:
zit'n je du t' jenn', zwabber?quote:
wat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
zij gaat trouwen met abishekdat doet ze écht alleen voor de naam.
Zondequote:Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
zij gaat trouwen met abishekdat doet ze écht alleen voor de naam.
kap es met je friesquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zit'n je du t' jenn', zwabber?
moek ze dr eem 1 feur die mond hoaln '?
ze gaat trouwen met abhishek bachan weetjewel.. alleen voor zn achternaam denk ik. - denkt iedereen. (denk aan zn paquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |