de naam TeenWolf heb ik inderdaad niet zo lang, hiervoor had ik 2.5 jaar lang een andere naam, maar was het wachtwoord kwijtgeraakt, helaas bestond mijn adsl-email ook niet meer waarna een nieuwe foknaam noodzakelijk werd.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De 'oorlog' if you will tussen 'beide kampen' is al zo oud als euh...tja...dat TRU bestaat. Het wordt alleen steeds erger Daar doe je weinig aan ben ik bang (ik zou niet weten wat). Overigens moet je dan toch echt iets beter lezen, want als je nou even in het FB topic kijkt zul je zien dat ik ook tegen Calvobbes zeg dat ie stom bezig is.
Ik heb het niet over beledigen. Ik heb het over klagen over iemand, en dan vervolgens als je de kans ziet het toch zelf gauw doen om je vervolgens achter een of ander lame excuus te verschuilen. Dát is hypocriet.
Voor de rest geldt: "een beter TRU begint bij jezelf". Ik heb voor mezelf de regel dat ik deniet gebruik en dat ik niet verval in schelden, en vaker tot 10 tel voor ik een post plaats, vandaar ook dat ik meer reacties schrijf dan dat ik plaats.
Daarnaast kom jij hier volgens mij nog niet zo HEEL erg lang (tenminste, niet onder de naam TeenWolf dan toch) maar een hele tijd geleden heb ik eens geprobeerd vrede te stichten tussen beide kampen. Daar heb ik niemand van de believers gezien toen. Daarna heb ik er niets meer mee gedaan.
Dus vertel mij nou niet dat er bij mij geen alarmbellen gaan rinkelen, want die zijn bij mij al een hele hele lange tijd geleden gaan rinkelen. Sterker nog, ik heb er destijds toen Mirage nog mod was hier over heen en weer gemaild.
Laat ik deze nog maar eens posten zo richting de staart van dit topic. De ontkrachtingen staan zo te zien nog steeds.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Autoreply het volgende:
Even op een rijtje:
Contrails blijven langer hangen als dat zij vroeger deden.
Onzin. UItgebreid aangetoond door foto's uit WOII en getuigenverslagen die noemen dat de contrails van bommenwerpers (qua brandstofverbruik en dus waterdampproductie is een compleet wing vergelijkbaar met een moderne straalkist) uren blijven hangen, een enkele getuigen heeft het zelfs over de volgende zonsopkomst. (De Amerikanen bombardeerden alleen overdag.
"Rare schaduwen" zijn bewijs voor chemtrails
Er zijn 2 varianten. Diegene waarbij de chemtrail onder een laag bewolking zit en de schaduw van een spot op de grond komt en een vooruitgeworpen schaduw, exact in het verlengde van de contrail. Het eerste geval is optisch bedrog zoals keurig uitgelegd in deeltje 28. Het tweede is simpelweg de vooruitgeworpen schaduw zoals vaak genoeg te zien is bij wolken.
Het feit dat contrails uitdijen en zich verplaatsen is bewijs
Nope, die dingen waaien met de wind mee en vliegtuigen vliegen over 't zelfde stukje grond. Door de tipwervels wordt de contrail groter.
Er is bewijs voor de toevoeging van chemische stoffen aan de atmosfeer
Nope, daar is nog niets van voorbij gekomen.
Nou jullie weer jongens en graag inhoudelijk, NASA-bashen doe je maar ergens anders met je lachwekkende argumenten...
dat is het hele probleem. Er wordt constant in kampen gedacht.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De 'oorlog' if you will tussen 'beide kampen' is al zo oud als euh...tja...dat TRU bestaat. Het wordt alleen steeds erger Daar doe je weinig aan ben ik bang (ik zou niet weten wat). Overigens moet je dan toch echt iets beter lezen, want als je nou even in het FB topic kijkt zul je zien dat ik ook tegen Calvobbes zeg dat ie stom bezig is.
Ik heb het niet over beledigen. Ik heb het over klagen over iemand, en dan vervolgens als je de kans ziet het toch zelf gauw doen om je vervolgens achter een of ander lame excuus te verschuilen. Dát is hypocriet.
Voor de rest geldt: "een beter TRU begint bij jezelf". Ik heb voor mezelf de regel dat ik deniet gebruik en dat ik niet verval in schelden, en vaker tot 10 tel voor ik een post plaats, vandaar ook dat ik meer reacties schrijf dan dat ik plaats.
Daarnaast kom jij hier volgens mij nog niet zo HEEL erg lang (tenminste, niet onder de naam TeenWolf dan toch) maar een hele tijd geleden heb ik eens geprobeerd vrede te stichten tussen beide kampen. Daar heb ik niemand van de believers gezien toen. Daarna heb ik er niets meer mee gedaan, want er werd wel moord en brand geschreeuwt, maar toen het er op aan kwam zag ik diezelfde mensen allemaal niet. Vanaf toen is mijn manier van posten ook scherper geworden.
Dus vertel mij nou niet dat er bij mij geen alarmbellen gaan rinkelen, want die zijn bij mij al een hele hele lange tijd geleden gaan rinkelen. Sterker nog, ik heb destijds toen Mirage nog mod was hierover met haar heen en weer gemaild.
Hoe heette je eerst dan? Of wil je dat achter je laten?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:38 schreef TeenWolf het volgende:
de naam TeenWolf heb ik inderdaad niet zo lang, hiervoor had ik 2.5 jaar lang een andere naam, maar was het wachtwoord kwijtgeraakt, helaas bestond mijn adsl-email ook niet meer waarna een nieuwe foknaam noodzakelijk werd.
hahaha , zo belangrijk is fok dusquote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe heette je eerst dan? Of wil je dat achter je laten?
getver wat klinkt dat alsof fok het belangrijkste is wat er bestaat
lol, lees de post van RickySway maar eens terug. Sommige zaken zijn gewoon te checken hoor, schat.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt er op gestudeerd zeker ?laat me toch niet lachen mensen.
KIJK toch eens naar jullie gedrag.
de groeten, dat geschreeuw van LX nog wattes, het stompzinnige geleuter van jullie..
ik ben weer weg hoor.
Dit is nu exact waarom ik maar eens in de zoveel weken mijn mond open doe in deze topics.
Kan ik goed begrijpen, ben het helemaal met je eens. Maar als je dan als 'pro' net zulk gedrag neertypt dan wordt je er opeens op aangesproken en dan beginnen diezelfde kleutertypes meteen te huilen bij de moderators, dan vinden ze het opeens 'niet leuk meer'. Misselijk volkje en ze komen er nog mee weg ook, geen moderator die er wat aan doet. Ik ga niet meer reageren op dat soort kutvolk. Als ik wat boeiends tegenkom dan plaats ik het hier maar discussieren met kleuters doe ik niet meer.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt er op gestudeerd zeker ?laat me toch niet lachen mensen.
KIJK toch eens naar jullie gedrag.
de groeten, dat geschreeuw van LX nog wattes, het stompzinnige geleuter van jullie..
ik ben weer weg hoor.
Dit is nu exact waarom ik maar eens in de zoveel weken mijn mond open doe in deze topics.
Selectief quoten is ook een kunst natuurlijk, doe de zin ervoor ook effe.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:39 schreef Resonancer het volgende:
Ik verwacht openheid.
"De persvoorlichter van Groen Links, Olaf van der Gaag, liet zelfs in een discussie ontvallen dat ‘het maar goed is dat er chemtrails zijn, hoe moet men anders het probleem van de groei van de wereldbevolking tegenhouden.’"
Oh ja, en kijk goed omhoog vandaag en de komende dagen, want het wordt "lekker" weer. Op 30 April zal het (net als vorig jaar en daarvoor en daarvoor) wel rustig zijn, want we willen op al die mooie foto's natuurlijk niet van die lelijke luchten.
Zag er net weer eentje uitgroeien tot iets wat absoluut geen cirrus/sluier bewolking mag heten.
Dus gewoon sarcastisch.quote:maar overal kreeg het Niburu-team nul op het rekest en/of ze werden belachelijk gemaakt. “Als je hoort met wat voor teksten ze ons afscheepten”, zegt Teuben. “Onvoorstelbaar. De persvoorlichter van Groen Links,
Ongetwijfeld. Je beweert was en post een link. Als mensen aangeven dat ze het niet kunnen vinden en vriendelijk om iets meer uitleg of info vragen scheldt je ze uit voor "kutvolk", "misselijk volkje" "kleuters" enz. Als ik jouw terecht voor een kutpuber uitmaak vanwege bovenstaande wordt m'n bericht gedelete. Als er al er selectief gemod wordt is dat in jullie voordeel kutpuberquote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Kan ik goed begrijpen, ben het helemaal met je eens. Maar als je dan als 'pro' net zulk gedrag neertypt dan wordt je er opeens op aangesproken en dan beginnen diezelfde kleutertypes meteen te huilen bij de moderators, dan vinden ze het opeens 'niet leuk meer'. Misselijk volkje en ze komen er nog mee weg ook, geen moderator die er wat aan doet. Ik ga niet meer reageren op dat soort kutvolk. Als ik wat boeiends tegenkom dan plaats ik het hier maar discussieren met kleuters doe ik niet meer.
Mwa, het is niet zo dat wij er mee weg komen, het is eerder zo dat jij gewoon een slap staaltje discusseren laat zien. Je kunt wat je post niet onderbouwen, en dat probeer je af te schepen door te doen alsof ik niet kan zoeken. Wat jij laat zien is papagaaigedrag. Je hebt iets gehoord, kan het totaal niet onderbouwen, en zodra je naar uitleg of onderbouwing gevraagd wordt ga je op de persoon spelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef Anti-NWO het volgende:
Kan ik goed begrijpen, ben het helemaal met je eens. Maar als je dan als 'pro' net zulk gedrag neertypt dan wordt je er opeens op aangesproken en dan beginnen diezelfde kleutertypes meteen te huilen bij de moderators, dan vinden ze het opeens 'niet leuk meer'. Misselijk volkje en ze komen er nog mee weg ook, geen moderator die er wat aan doet. Ik ga niet meer reageren op dat soort kutvolk. Als ik wat boeiends tegenkom dan plaats ik het hier maar discussieren met kleuters doe ik niet meer.
Dit en het maken van opmerkingen over elkaar, persoonlijk of in generaliserende vorm, zijn de grootste sfeerverziekers idd.quote:
Maar wat ik ook in FB heb aangekaart maar wat je om de 1 of andere manier over het hoofd hebt gezien is de post van ANTI-NWO waarin hij het over de orbs heeft. Nu is dat voor het eerst dat ik over het verschijnsel orbs heb gehoord dus ben ik daar benieuwd naar. anti-nwo post een link naar een website bij zijn post.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dit en het maken van opmerkingen over elkaar, persoonlijk of in generaliserende vorm, zijn de grootste sfeerverziekers idd.
TRU is altijd een vrij los forum geweest. Je gaat ervan uit dat mensen hier posten uit interesse, niet om elkaar de grond in te trappen. Maar waarschuwingen zijn gegeven en ergens komt er een grens.
Iemand heeft nog altijd het recht om wel of geen antwoord te geven, het is niet opeisbaar. Verder kan je niet gaan fine-tunen (de inhoudelijke discussie bijstellen) in deze sfeer, manier van omgaan met elkaar. Eerst komen de randvoorwaarden, daarna de rest.quote:
Dus wanneer ik om onderbouwing vraag, als antwoord krijg dat ik het maar zelf moet uitzoeken en 3 posts later voor kleuter wordt uitgescholden moet OF allemaal kunnen OF heb ik aan mezelf te danken?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Iemand heeft nog altijd het recht om wel of geen antwoord te geven, het is niet opeisbaar. Verder kan je niet gaan fine-tunen (de inhoudelijke discussie bijstellen) in deze sfeer, manier van omgaan met elkaar. Eerst komen de randvoorwaarden, daarna de rest.
Goed, je wil de inhoudsloze posts niet modden. Maar als wij "kutvolk" worden genoemd vind ik eigenlijk dat die poster op moet zouten. Zeker als dat de laatste vijf posts zwaar deningrerend zijn en inhoudelijk werkelijk niets relevants bevattenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Iemand heeft nog altijd het recht om wel of geen antwoord te geven, het is niet opeisbaar. Verder kan je niet gaan fine-tunen (de inhoudelijke discussie bijstellen) in deze sfeer, manier van omgaan met elkaar. Eerst komen de randvoorwaarden, daarna de rest.
zo gedraag je je wel iddquote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus wanneer ik om onderbouwing vraag, als antwoord krijg dat ik het maar zelf moet uitzoeken en 3 posts later voor kleuter wordt uitgescholden moet OF allemaal kunnen OF heb ik aan mezelf te danken?
Je moet 's een keertje naar jezelf kijken. Ik vind jou misselijk omdat ik van jou tig voorbeelden kan noemen van regelrechte kutopmerkingen die heel respectloos zijn zelfs van voordat ik me allereerste post hier neerzette op ditforum. Dus als je nog even zo door blijft gaan met dat schijnheilige gedoe van je dan zal ik zeker al dat soort posts van je stuk voor stuk quoten. Nou ff kappen met zuigen. Of met verkapte ban-aanvragen komen. Want de enige reden waarom je wilt dat mensen als ik geband worden is omdat je het niet kan hebben dat mensen hier pro chemtrails posten, dat vind jij heel erg vervelend. Maar goed dat jij geen dictator bent. Anders zou censuur je eerste doel worden. Dit is echt het laatste wat ik jou te melden heb want in discussie gaan met figuren zoals jij begin ik niet aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Goed, je wil de inhoudsloze posts niet modden. Maar als wij "kutvolk" worden genoemd vind ik eigenlijk dat die poster op moet zouten. Zeker als dat de laatste vijf posts zwaar deningrerend zijn en inhoudelijk werkelijk niets relevants bevatten![]()
Als ik jouw was zou ik 's wat mensen irl vragen of je goed overkomt. In de zin van proportioneel reageren dan. Als je net zo reageert als dat je hier doet zal je weinig vrienden hebben gok ik zoquote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Je moet 's een keertje naar jezelf kijken. Ik vind jou misselijk omdat ik van jou tig voorbeelden kan noemen van regelrechte kutopmerkingen die heel respectloos zijn zelfs van voordat ik me allereerste post hier neerzette op ditforum. Dus als je nog even zo door blijft gaan met dat schijnheilige gedoe van je dan zal ik zeker al dat soort posts van je stuk voor stuk quoten. Nou ff kappen met zuigen. Of met verkapte ban-aanvragen komen. Want de enige reden waarom je wilt dat mensen als ik geband worden is omdat je het niet kan hebben dat mensen hier pro chemtrails posten, dat vind jij heel erg vervelend. Maar goed dat jij geen dictator bent. Anders zou censuur je eerste doel worden. Dit is echt het laatste wat ik jou te melden heb want in discussie gaan met figuren zoals jij begin ik niet aan.
Hmm vreemd. Volgens mij hebben hij en anderen toch best duidelijk aangegeven waarom er een probleem is met je manier van posten. Daar maak je nu wat anders van. Waarom? En als je zo graag een discussie wil, waarom begin je zo snel te schelden zodra mensen een normale vraag stellen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Je moet 's een keertje naar jezelf kijken. Ik vind jou misselijk omdat ik van jou tig voorbeelden kan noemen van regelrechte kutopmerkingen die heel respectloos zijn zelfs van voordat ik me allereerste post hier neerzette op ditforum. Dus als je nog even zo door blijft gaan met dat schijnheilige gedoe van je dan zal ik zeker al dat soort posts van je stuk voor stuk quoten. Nou ff kappen met zuigen. Of met verkapte ban-aanvragen komen. Want de enige reden waarom je wilt dat mensen als ik geband worden is omdat je het niet kan hebben dat mensen hier pro chemtrails posten, dat vind jij heel erg vervelend. Maar goed dat jij geen dictator bent. Anders zou censuur je eerste doel worden. Dit is echt het laatste wat ik jou te melden heb want in discussie gaan met figuren zoals jij begin ik niet aan.
lol, maar dan wil ik de discussie met je aangaan dan wil je met mij ook al niet meer discusseren.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Daar lijkt het soms wel op jaquote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef haaahaha het volgende:
Het lijkt erop dat je als niet-complot-gelover eigenlijk helemaal niet in TRU MAG posten. Doe je dat wel, dan ben je in de ogen van de complotgelover per definitie al verkeerd bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |