abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2007 @ 10:10:25 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48696398
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ja. Die zijn ook lekker moeilijk te vinden enzo. Overigens ging het over corruptie van de overheid, niet de moeilijkheid van geld witwassen, maargoed, dingen verdraaien is des believers nietwaar?

http://www.google.nl/search?q=world+ranking+corruption&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
Eerste hit
Kijk eens aan waar vrouwen in de meerderheid zijn in het kabinet staat boven aan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48696665
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef RickySway het volgende:

[..]

Hier in Amsterdam was de lucht in de ochtend strakblauw met de bekende strepen. Nu, nog geen 2 uur later, is de complete amsterdamse lucht grauwig bedekt met een half-doorzichtig wolkendek

Als dit fenoneem "gewoon" komt door toenemend vliegverkeer en dus...
komen door de hoogte en watallemaal dan wel niet waar (verkeers)vliegtuigen mee te maken hebben tijdens hun reizen... waarom lopen die strepen dan niet "ongeveer" van vliegveld naar vliegveld?
Vliegtuigen vliegen normaliter op eenzelfde hoogte, op landing en opstijgen na en het is niet alsof de lucht een grote mixtoestand van koude en warme lucht op eenzelfde hoogte is.
Gelukkig heb je geen enkele inhoudelijke kennis om dat te staven. Dat is je reinste onzin vrind
quote:
Heeft iemand al een contrail van 500 kilometer gevonden? Misschien van Parijs naar Amsterdam? over de Oceaan? Anyone?
En Waarom kruisen vrijwel alle strepen elkaar in een perfecte X of anders in een rastervorm? Waarom komen ze overal voor, zelfs steden die niet onder vliegroutes liggen?
Waarom laten vliegtuigen die op dezelfde hoogte vliegen niet eenzelfde streep achter als er al contrails zijn?
Verschillende luchtlagen held. Zoals al 10 keer uitgelegd. Waarom regent het anders in Groningen terwijl in Rotterdam de zon schijnt?
quote:
wat betreft dat laatste moet ik wel zeggen dat perspectief een grote rol speelt. die "X" wolken zijn bijvoorbeeld niet altijd op dezelfde hoogte. Van onder lijkt het een X, maar van de zijkant zijn het gewoon twee strepen boven elkaar.
Kort: houdt je mond over zaken waar je de ballen verstand over hebt. Je post is een grote verzameling onzin en onwaarheden
pi_48697076
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef Autoreply het volgende:
Gelukkig heb je geen enkele inhoudelijke kennis om dat te staven. Dat is je reinste onzin vrind
Basis nr 1 voor de complottheorieen: gebrek aan kennis.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:12:50 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48698346
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Basis nr 2. Als die kennis wordt aangereikt, negeer het.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 11:31:17 #255
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48698892
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat zijn we weer lekker bezig

dit soort dooddoeners kunnen ook makkelijk de andere kant op geroepen worden.

Naief, goedgelovig, zonder nadenken en twijfel het officiele verhaal accepteren ---> gebrek aan kennis en geen gebruik maken van eigen denkvermogen.

leuk en zinnig he
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 25 april 2007 @ 11:33:19 #256
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48698956
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Basis nr 2. Als die kennis wordt aangereikt, negeer het.
en jij hebt er op gestudeerd zeker ?

laat me toch niet lachen mensen.

KIJK toch eens naar jullie gedrag.

de groeten, dat geschreeuw van LX nog wattes, het stompzinnige geleuter van jullie..
ik ben weer weg hoor.

Dit is nu exact waarom ik maar eens in de zoveel weken mijn mond open doe in deze topics.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 25 april 2007 @ 11:40:35 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48699214
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

en jij hebt er op gestudeerd zeker ?

laat me toch niet lachen mensen.

de groeten, dat geschreeuw van LX nog wattes, het stompzinnige geleuter van jullie..
ik ben weer weg hoor.

Dit is nu exact waarom ik maar eens in de zoveel weken mijn mond open doe in deze topics.
Tsja Het is wel wat er gebeurd. Kan ik ook weinig aan doen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 11:41:57 #258
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48699271
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tsja Het is wel wat er gebeurd.Kan ik ook weinig aan doen.
*proest*
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 25 april 2007 @ 11:49:34 #259
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48699535
Clash of the Alpha's and Beta's
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 11:50:34 #260
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_48699568
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

*proest*
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

proest

krijgen we dat weer
Eerst lach je erom, nu maak je je er zelf aan schuldig. Wat wil je nou eigenlijk?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_48699756
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:
Tsja Het is wel wat er gebeurd. Kan ik ook weinig aan doen.
Jij hebt geen controle over jezelf ofzo

De eerste effecten van de trails
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:01:09 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48699944
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 12:06:11 #263
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48700090
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

[..]

Eerst lach je erom, nu maak je je er zelf aan schuldig. Wat wil je nou eigenlijk?
dit is nou het welbekende koekje van eigen deeg..
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:08:47 #264
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48700157
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn...

straks maak je van mij ook nog een volledig overtuigd
Sir Winston Churchill
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 12:08:48 #265
16180 crew  CoolGuy
pi_48700160
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:06 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dit is nou het welbekende koekje van eigen deeg..
In dat geval moet je er in beginsel ook niet over zeiken. Niet eerst zeuren en dan als je de kans ziet het gauw zelf doen. Dat is hypocriet.
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 12:09:43 #266
16180 crew  CoolGuy
pi_48700192
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn...

straks maak je van mij ook nog een volledig overtuigd
Ik dacht dat jij weg ging?
  woensdag 25 april 2007 @ 12:09:49 #267
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48700197
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In dat geval moet je er in beginsel ook niet over zeiken. Niet eerst zeuren en dan als je de kans ziet het gauw zelf doen. Dat is hypocriet.
en topic om zeep helpend
Sir Winston Churchill
  woensdag 25 april 2007 @ 12:11:20 #268
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48700247
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij weg ging?
ben ik ook geweest, maar de pizza was nog niet klaar en ik kreeg foon dat ik mail had ( jah als je mij kan bellen, wrom moet ik de mail dan nog lezen ook zoiets ) dus ik kwam even terug lopen.
Sir Winston Churchill
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 12:12:15 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_48700279
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:09 schreef Mirage het volgende:

[..]

en topic om zeep helpend
Mja dat ook. Maar het is nogal kinderachtig nietwaar. "Nou jij doet dat en ik vind dat heus niet leuk hoor!" En dan daarna het gauw zelf doen om je vervolgens te verschuilen achter de opmerking dat het een koekje van eigen deeg is. Alsjeblieft zeg.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:20:11 #270
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48700553
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja dat ook. Maar het is nogal kinderachtig nietwaar. "Nou jij doet dat en ik vind dat heus niet leuk hoor!" En dan daarna het gauw zelf doen om je vervolgens te verschuilen achter de opmerking dat het een koekje van eigen deeg is. Alsjeblieft zeg.
waar was jij toen niet-conspiracy believers dat deden? toen was je er niet, toen zei je niets of durfde je niets te zeggen. ik doe het bij niemand behalve bij hem en hij heeft vanaf vandaag ook zeer zeker de boodschap doorgekregen.

weet je wat hypocriet is? als je mensen als hahaha en vele anderen de conspiracy aanhangers ziet beledigen en daar niets van zegt omdat het in jou straatje past, maar zodra een conspiracy believer iemand een koekje van eigen deeg geeft de alarmbellen laat rinkelen.
pi_48700699
Wat mij betreft kunnen de laatste 20 posts in dit topic zo de prullebak in.
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:33 schreef Mirage het volgende:

ik ben weer weg hoor.

Je doet zelf net zo hard mee
  woensdag 25 april 2007 @ 12:24:42 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48700742
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

waar was jij toen niet-conspiracy believers dat deden? toen was je er niet, toen zei je niets of durfde je niets te zeggen. ik doe het bij niemand behalve bij hem en hij heeft vanaf vandaag ook zeer zeker de boodschap doorgekregen.
Welke boodschap mag dat zijn?
quote:
weet je wat hypocriet is? als je mensen als hahaha en vele anderen de conspiracy aanhangers ziet beledigen en daar niets van zegt omdat het in jou straatje past, maar zodra een conspiracy believer iemand een koekje van eigen deeg geeft de alarmbellen laat rinkelen.
Daar heb je dan vast een paar mooie voorbeelden van.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 12:26:07 #273
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48700789
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef Autoreply het volgende:
Wat mij betreft kunnen de laatste 20 posts in dit topic zo de prullebak in.
[..]

Je doet zelf net zo hard mee
Dan mag jij mij die posts quoten, want ik meen dat ik heel behoorlijk gereageerd heb.
Evenals in het aids topic en vorige chemtrail topics.
Sir Winston Churchill
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 12:28:28 #274
16180 crew  CoolGuy
pi_48700869
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

De 'oorlog' if you will tussen 'beide kampen' is al zo oud als euh...tja...dat TRU bestaat. Het wordt alleen steeds erger Daar doe je weinig aan ben ik bang (ik zou niet weten wat). Overigens moet je dan toch echt iets beter lezen, want als je nou even in het FB topic kijkt zul je zien dat ik ook tegen Calvobbes zeg dat ie stom bezig is.

Ik heb het niet over beledigen. Ik heb het over klagen over iemand, en dan vervolgens als je de kans ziet het toch zelf gauw doen om je vervolgens achter een of ander lame excuus te verschuilen. Dát is hypocriet.

Voor de rest geldt: "een beter TRU begint bij jezelf". Ik heb voor mezelf de regel dat ik de niet gebruik en dat ik niet verval in schelden, en vaker tot 10 tel voor ik een post plaats, vandaar ook dat ik meer reacties schrijf dan dat ik plaats.
Daarnaast kom jij hier volgens mij nog niet zo HEEL erg lang (tenminste, niet onder de naam TeenWolf dan toch) maar een hele tijd geleden heb ik eens geprobeerd vrede te stichten tussen beide kampen. Daar heb ik niemand van de believers gezien toen. Daarna heb ik er niets meer mee gedaan, want er werd wel moord en brand geschreeuwt, maar toen het er op aan kwam zag ik diezelfde mensen allemaal niet. Vanaf toen is mijn manier van posten ook scherper geworden.

Dus vertel mij nou niet dat er bij mij geen alarmbellen gaan rinkelen, want die zijn bij mij al een hele hele lange tijd geleden gaan rinkelen. Sterker nog, ik heb destijds toen Mirage nog mod was hierover met haar heen en weer gemaild.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:32:07 #275
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_48700998
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef RickySway het volgende:
Heeft iemand al een contrail van 500 kilometer gevonden? Misschien van Parijs naar Amsterdam? over de Oceaan? Anyone?
500 km lang dezelfde atmosferische omstandigheden? Dat zal wel zeldzaam zijn.
quote:
En Waarom kruisen vrijwel alle strepen elkaar in een perfecte X of anders in een rastervorm?
Wat is een perfecte X? Onder een hoek van 90 graden? En de rastervorm is al tot kotsens toe uitgelegd. Wind.
quote:
Waarom komen ze overal voor, zelfs steden die niet onder vliegroutes liggen?
Noem mij een stad waar nooit een vliegtuig overheen vliegt. En dan niet ergens in Siberië maar in NL.
quote:
Waarom laten vliegtuigen die op dezelfde hoogte vliegen niet eenzelfde streep achter als er al contrails zijn?
Hoe weet je of vliegtuigen op dezelfde hoogte vliegen? Dat zie je niet vanaf de grond.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')