Kijk eens aan waar vrouwen in de meerderheid zijn in het kabinet staat boven aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja. Die zijn ook lekker moeilijk te vinden enzo. Overigens ging het over corruptie van de overheid, niet de moeilijkheid van geld witwassen, maargoed, dingen verdraaien is des believers nietwaar?![]()
http://www.google.nl/search?q=world+ranking+corruption&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
Eerste hit![]()
Gelukkig heb je geen enkele inhoudelijke kennis om dat te staven. Dat is je reinste onzin vrindquote:Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef RickySway het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam was de lucht in de ochtend strakblauw met de bekende strepen. Nu, nog geen 2 uur later, is de complete amsterdamse lucht grauwig bedekt met een half-doorzichtig wolkendek![]()
Als dit fenoneem "gewoon" komt door toenemend vliegverkeer en dus...
komen door de hoogte en watallemaal dan wel niet waar (verkeers)vliegtuigen mee te maken hebben tijdens hun reizen... waarom lopen die strepen dan niet "ongeveer" van vliegveld naar vliegveld?
Vliegtuigen vliegen normaliter op eenzelfde hoogte, op landing en opstijgen na en het is niet alsof de lucht een grote mixtoestand van koude en warme lucht op eenzelfde hoogte is.
Verschillende luchtlagen held. Zoals al 10 keer uitgelegd. Waarom regent het anders in Groningen terwijl in Rotterdam de zon schijnt?quote:Heeft iemand al een contrail van 500 kilometer gevonden? Misschien van Parijs naar Amsterdam? over de Oceaan? Anyone?
En Waarom kruisen vrijwel alle strepen elkaar in een perfecte X of anders in een rastervorm? Waarom komen ze overal voor, zelfs steden die niet onder vliegroutes liggen?
Waarom laten vliegtuigen die op dezelfde hoogte vliegen niet eenzelfde streep achter als er al contrails zijn?
Kort: houdt je mond over zaken waar je de ballen verstand over hebt. Je post is een grote verzameling onzin en onwaarhedenquote:wat betreft dat laatste moet ik wel zeggen dat perspectief een grote rol speelt. die "X" wolken zijn bijvoorbeeld niet altijd op dezelfde hoogte. Van onder lijkt het een X, maar van de zijkant zijn het gewoon twee strepen boven elkaar.
Basis nr 1 voor de complottheorieen: gebrek aan kennis.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef Autoreply het volgende:
Gelukkig heb je geen enkele inhoudelijke kennis om dat te staven. Dat is je reinste onzin vrind![]()
Basis nr 2. Als die kennis wordt aangereikt, negeer het.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Basis nr 1 voor de complottheorieen: gebrek aan kennis.
Wat zijn we weer lekker bezigquote:Op woensdag 25 april 2007 10:32 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Basis nr 1 voor de complottheorieen: gebrek aan kennis.
en jij hebt er op gestudeerd zeker ?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Basis nr 2. Als die kennis wordt aangereikt, negeer het.
Tsjaquote:Op woensdag 25 april 2007 11:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt er op gestudeerd zeker ?laat me toch niet lachen mensen.
KIJK toch eens naar jullie gedrag.
de groeten, dat geschreeuw van LX nog wattes, het stompzinnige geleuter van jullie..
ik ben weer weg hoor.
Dit is nu exact waarom ik maar eens in de zoveel weken mijn mond open doe in deze topics.
*proest*quote:Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
TsjaHet is wel wat er gebeurd.Kan ik ook weinig aan doen.
quote:
Eerst lach je erom, nu maak je je er zelf aan schuldig. Wat wil je nou eigenlijk?quote:
Jij hebt geen controle over jezelf ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:
TsjaHet is wel wat er gebeurd. Kan ik ook weinig aan doen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jij hebt geen controle over jezelf ofzo![]()
De eerste effecten van de trails![]()
dit is nou het welbekende koekje van eigen deeg..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
[..]
Eerst lach je erom, nu maak je je er zelf aan schuldig. Wat wil je nou eigenlijk?
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jij hebt geen controle over jezelf ofzo![]()
De eerste effecten van de trails![]()
In dat geval moet je er in beginsel ook niet over zeiken. Niet eerst zeuren en dan als je de kans ziet het gauw zelf doen. Dat is hypocriet.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dit is nou het welbekende koekje van eigen deeg..
Ik dacht dat jij weg ging?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat zou een plausibele verklaring kunnen zijn...
straks maak je van mij ook nog een volledig overtuigd
en topic om zeep helpendquote:Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In dat geval moet je er in beginsel ook niet over zeiken. Niet eerst zeuren en dan als je de kans ziet het gauw zelf doen. Dat is hypocriet.
ben ik ook geweest, maar de pizza was nog niet klaar en ik kreeg foon dat ik mail had (quote:
Mja dat ook. Maar het is nogal kinderachtig nietwaar. "Nou jij doet dat en ik vind dat heus niet leuk hoor!" En dan daarna het gauw zelf doen om je vervolgens te verschuilen achter de opmerking dat het een koekje van eigen deeg is. Alsjeblieft zeg.quote:
waar was jij toen niet-conspiracy believers dat deden? toen was je er niet, toen zei je niets of durfde je niets te zeggen. ik doe het bij niemand behalve bij hem en hij heeft vanaf vandaag ook zeer zeker de boodschap doorgekregen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja dat ook. Maar het is nogal kinderachtig nietwaar. "Nou jij doet dat en ik vind dat heus niet leuk hoor!" En dan daarna het gauw zelf doen om je vervolgens te verschuilen achter de opmerking dat het een koekje van eigen deeg is. Alsjeblieft zeg.
Je doet zelf net zo hard meequote:Op woensdag 25 april 2007 11:33 schreef Mirage het volgende:
KIJK toch eens naar jullie gedrag.
de groeten, dat geschreeuw van LX nog wattes, het stompzinnige geleuter van jullie..
ik ben weer weg hoor.
Dit is nu exact waarom ik maar eens in de zoveel weken mijn mond open doe in deze topics.
Welke boodschap mag dat zijn?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waar was jij toen niet-conspiracy believers dat deden? toen was je er niet, toen zei je niets of durfde je niets te zeggen. ik doe het bij niemand behalve bij hem en hij heeft vanaf vandaag ook zeer zeker de boodschap doorgekregen.
Daar heb je dan vast een paar mooie voorbeelden van.quote:weet je wat hypocriet is? als je mensen als hahaha en vele anderen de conspiracy aanhangers ziet beledigen en daar niets van zegt omdat het in jou straatje past, maar zodra een conspiracy believer iemand een koekje van eigen deeg geeft de alarmbellen laat rinkelen.![]()
Dan mag jij mij die posts quoten, want ik meen dat ik heel behoorlijk gereageerd heb.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef Autoreply het volgende:
Wat mij betreft kunnen de laatste 20 posts in dit topic zo de prullebak in.![]()
[..]
Je doet zelf net zo hard mee![]()
De 'oorlog' if you will tussen 'beide kampen' is al zo oud als euh...tja...dat TRU bestaat. Het wordt alleen steeds erger Daar doe je weinig aan ben ik bang (ik zou niet weten wat). Overigens moet je dan toch echt iets beter lezen, want als je nou even in het FB topic kijkt zul je zien dat ik ook tegen Calvobbes zeg dat ie stom bezig is.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waar was jij toen niet-conspiracy believers dat deden? toen was je er niet, toen zei je niets of durfde je niets te zeggen. ik doe het bij niemand behalve bij hem en hij heeft vanaf vandaag ook zeer zeker de boodschap doorgekregen.
weet je wat hypocriet is? als je mensen als hahaha en vele anderen de conspiracy aanhangers ziet beledigen en daar niets van zegt omdat het in jou straatje past, maar zodra een conspiracy believer iemand een koekje van eigen deeg geeft de alarmbellen laat rinkelen.![]()
500 km lang dezelfde atmosferische omstandigheden? Dat zal wel zeldzaam zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef RickySway het volgende:
Heeft iemand al een contrail van 500 kilometer gevonden? Misschien van Parijs naar Amsterdam? over de Oceaan? Anyone?
Wat is een perfecte X? Onder een hoek van 90 graden? En de rastervorm is al tot kotsens toe uitgelegd. Wind.quote:En Waarom kruisen vrijwel alle strepen elkaar in een perfecte X of anders in een rastervorm?
Noem mij een stad waar nooit een vliegtuig overheen vliegt. En dan niet ergens in Siberië maar in NL.quote:Waarom komen ze overal voor, zelfs steden die niet onder vliegroutes liggen?
Hoe weet je of vliegtuigen op dezelfde hoogte vliegen? Dat zie je niet vanaf de grond.quote:Waarom laten vliegtuigen die op dezelfde hoogte vliegen niet eenzelfde streep achter als er al contrails zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |