nou....quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:52 schreef OA het volgende:
[..]
4e plek...![]()
Moet makkelijk te behouden zijn, maar een hogere positie wordt lastig...![]()
Ik heb zo eens eea snel dorgekeken en mijn naam wordt veelvuldig genoemd...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, ik dacht al, mis ik het jubileumtopic icm OA nog steeds...
O... helemaal vergeten te vragen net...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou....
Ik denk dat een 3e plek zeker goed haalbaar is voor je, daar JJ ook werk heeft gevonden![]()
We dachten wel een beetje aan je...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zo eens eea snel dorgekeken en mijn naam wordt veelvuldig genoemd...![]()
Zelfs 2 naamtopics gekregen...![]()
jazekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:54 schreef OA het volgende:
[..]
O... helemaal vergeten te vragen net...![]()
Ze is dus aangenomen!?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We dachten wel een beetje aan je...
We hebben zelfs andere SC's compleet overgenomen om #100 zover mogelijk uit te stellen
31 april...quote:
Nee, 20 mei kan ik niet...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:54 schreef OA het volgende:
Ik heb de OP ook even bestudeerd natuurlijk!![]()
Meet op 20 mei... Ik heb jou naam er nog niet bij zien staan...![]()
Ah, vandaar...quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, 20 mei kan ik niet...
Er zijn voor alsnog, maar 4 mensen die wel kunnen dan..
Ik heb 21, 22 en 23 mei (en 30 mei) examens, dus het komt mij enorm slecht uit...
Ik weet het niet precies, maar we hebben waar ik bijwas iig een topic @ pub gekaapt, waar het trouwens echt paupers zijn, en het rokershoekje @ onz, maar verder weet ik het ook niet precies...quote:
14quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar we hebben waar ik bijwas iig een topic @ pub gekaapt, waar het trouwens echt paupers zijn, en het rokershoekje @ onz, maar verder weet ik het ook niet precies...
Ik had een rustige dag toen
JJ had aangegeven, dat als ik niet ging de 20e, zij ook niet ging, (die hard KSC posters enzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, vandaar...![]()
Moet ook nog ff kijken of 20 mei uitkomt...
behalve veel topics niet nee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:58 schreef OA het volgende:
Maar volgens mij heb ik niet veel gemist of wel?!
Hier.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
waar is de nachtwacht trouwens?
Zij heeft toch niet enkel die hard KSC'ers nodig?!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JJ had aangegeven, dat als ik niet ging de 20e, zij ook niet ging, (die hard KSC posters enzo) dus dan blijven er nog maar 3 over..
We hebben elke zondag de komende weken ook al gekeken of het kon, maar er was steeds wel iemand (of meer) die niet kon dan..
Dus waarschijnlijk wordt het ergens in juni.
quote:
Nee, maar ze wilde zelf niet als k niet meeging.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zij heeft toch niet enkel die hard KSC'ers nodig?!![]()
voor alsnog voorzie ik geen problemen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:05 schreef OA het volgende:
Zoals ik elders las: ik ben daar wel eens te vinden en ja, ik heb een vriendin...![]()
Dus....![]()
Ik ga ook pitten!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:04 schreef eer-ik het volgende:
Anyway, ik ga pitten.
moet straks weer werken
Latur
Nou ik ben net weer terug met koffie, gaan jullie maar, daar ben ik NachtWacht voor benoemd !quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga ook pitten!![]()
Werkse eerik!![]()
Sander, koffie rustig de nachtdoor en wie weet meldt zich nog een assistent!
![]()
Nou dan ga ik nu maar eens naar bed, jammer, spreek ik je alweer niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:07 schreef indahnesia.com het volgende:
hey sander
ik ben naar het postkantoor en dergelijke nu, dus helaas spreek ik je pas morgen weer
Môgge!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Aloooha.
Rio de Janeiro koffie maakt gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |