Nou dan ga ik nu maar eens naar bed, jammer, spreek ik je alweer niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:07 schreef indahnesia.com het volgende:
hey sander
ik ben naar het postkantoor en dergelijke nu, dus helaas spreek ik je pas morgen weer
Môgge!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Aloooha.
Rio de Janeiro koffie maakt gelukkig.
JJquote:
Nee dan lijkt het net alsof ik een pauper ben.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:48 schreef OA het volgende:
Môgge!![]()
Rio de Janeiro... goed plan!![]()
Met cappuchinocruesli![]()
Maandag stuur ik wat op naar De Paupers t.a.v. Kuukske...![]()
* Meehelpt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, het is wel heel rustig.
quote:
lekkerquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]zwaar drama voor de hele groep....
We hadden net zo goed niets kunnen leren. Totaal geen inzicht in de stof gevraagd. Het ging er meer om wie het meeste wist van taxicentralesipv toepassing van de stof. Ging helemaal nergens over dit. Echt iedereen kwam er uit zo van: "heb ik daar met leren mijn tijd voor kapot gegooid
Nou jongens, tot over drie maandjes, doen we gezellig met zijn allen een her!".
Over 3 tot 4 weken de uitslag.![]()
Heel herkenbaar. Ik ben het leren ook wel ff zat nu!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:26 schreef BrandX het volgende:
ik ga nog maar eens voor een bakkie ofzo....
voor het eerst sinds ik mij kan heugen verveel ik me....
zat te doen, maar nergens zin in.....
dan maar
Jawel, het is alleen een zaadvak! En dan die KSC erbij helpt ook niet, gelukkig is het niet druk!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:45 schreef BrandX het volgende:
lukt het leren een beetje?
Was ist los?quote:
scheitdag, kutwerk, klotebloemencorso'squote:
Jep. Dalijk lekker aan de bbq en vanavond een feestjequote:
Ik kan straks evt ook naar een gratis BBQ, maar ik denk niet dat ik ga.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep. Dalijk lekker aan de bbq en vanavond een feestje
Trek een bier open en denk niet aan maandag, da's een zorg voor dan
Oh ja das waar ook! Voor ik het vergeet: veel plezier!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan straks evt ook naar een gratis BBQ, maar ik denk niet dat ik ga.
Vanavond concertje, daarna nog een gratis feest, vrouwke gaat mee
Ja, dankjequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook! Voor ik het vergeet: veel plezier!
Sja Lisse in het voorjaar
Jouw werk
Dat hield mij ook op de been toen ik daar nog werktequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dankje
Lisse zuigt idd in de periode dat de kitchenhof open is
En m'n werk zuigt sowieso.
wel veel chicks in lisse
whehe.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat hield mij ook op de been toen ik daar nog werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |