En hoe voelt het, om betrapt te worden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Piovan het volgende:
&Post
Rot op met je kut smoesjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
Gelukkig dat ik zo helemaal niet meer uitzie. Foto is 4 jaar oud man.
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
telkens dio kut piovan in die topicsquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:47 schreef Piovan het volgende:
Steeds dezelfde die ook reageren [afbeelding]
Slotje
Kan ik er wat aan doen manquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
telkens dio kut piovan in die topics![]()
![]()
_!
ja eet een hele kogelvisquote:
Droppen die foto!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik heb nog wel een recente foto van piovan die hij laatst in zijn fobo plaatste
Jij zou stoppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je je zo schaamt voor jezelf (begrijpelijk overigens) waarom zet je die foto's dan eerst zelf op internet?quote:
Rot eens opquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je je zo schaamt voor jezelf (begrijpelijk overigens) waarom zet je die foto's dan eerst zelf op internet?![]()
Stuur via PM andersquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey post, hub gezeen, mer zie heat al eine vrundjquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef postmortum het volgende:
Pio tjek dien Fobo![]()
Waal unne sjooene hondj , maarre es d'r dadelijk doad gijt hubs ze unne dooije pixel![]()
Dus eerst was het nog erger?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Rot eens op
Die foto is zo oud, en tevens een fotosoep
Ga je zijn zus volblaffenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef postmortum het volgende:
Pio tjek dien Fobo![]()
Waal unne sjooene hondj , maarre es d'r dadelijk doad gijt hubs ze unne dooije pixel![]()
mich mit geit het goad und mit dich?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hey post, hub gezeen, mer zie heat al eine vrundj
Dooie pixel, lol, nog neet ens aan gedag
mer alles good mit dig jong?
hie aug good heur, alleen det gezeik mit die foto weer merjoa zal wal euvergoanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
mich mit geit het goad und mit dich?
Wie oaat is die doos eigelik?
venlo is duuutsjlandquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
hie aug good heur, alleen det gezeik mit die foto weer merjoa zal wal euvergoan
zie is bienoa 24
zie woont noe in venlo mit hurre vrundj
Joa, toen woor ich hie al, bietje rondjgekeke.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
venlo is duuutsjland![]()
Jao det met dae foto is verveilend, mao du hubst neet mitgemoakt waat AnthonyZeus heaft mitgemoakt , gebrauk de Fok!zeukfunctie es ze wilz lachuh![]()
det hub ich in kirchroajquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:39 schreef Piovan het volgende:
[..]
Joa, toen woor ich hie al, bietje rondjgekeke.
Joa venlo is kut men, eg, es ich doa bin kin ig amper verstoan
ben der noeit geweas :xquote:
ich auch neetquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
ben der noeit geweas :x
mer die serie op l1, hemelpoart zitte der aug oet kirchroa ofneet?
ken det eg neet verstoan, net duutsj
neet ech, volgende waek waal den is koniginnedaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef Piovan het volgende:
is det nog net te doan hie in sjoan limburg dit wiekend?
Lelijk en Limbo, kan het nog ergerquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hey post, hub gezeen, mer zie heat al eine vrundj
Dooie pixel, lol, nog neet ens aan gedag
mer alles good mit dig jong?
gank us zandj happen du horknoxquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lelijk en Limbo, kan het nog erger![]()
waat doan al die hollenjes nou hiej?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Pio, ik wil je niet plagen, maar die foto is gemaakt met een digimax A7 volgens de summary en die kwam pas begin 2005 uit
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Pio, ik wil je niet plagen, maar die foto is gemaakt met een digimax A7 volgens de summary en die kwam pas begin 2005 uit
ze probere os deraan te nejjequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
waat doan al die hollenjes nou hiej?![]()
Sukkel, als Brabantse heb ik een natuurlijk talent in Limburgs ontcijferenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
waat doan al die hollenjes nou hiej?![]()
Nee, er is zeker niks betersquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef Piovan het volgende:
[..]
ze probere os deraan te nejje
mergoad limburg stuit geweun op zichzelf der is niks beaters
neet oet lottum - limburg los
du bis auch unne hollenjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sukkel, als Brabantse heb ik een natuurlijk talent in Limburgs ontcijferen
wach maar es die dalik met de inkels in ut water stjoan , daan hout ich die luuj taegequote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
wach maar es die dalik met de inkels in ut water stjoan , daan hout ich die luuj taege![]()
en dan flikkere we d'r unne televisie in , zodet d'r strjoom op ut water kum te stjoanquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:08 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Den sjpanne wer flinke nette en tralies derveur.
http://www.skoften.net/comments.php?id=5348_0_1_0quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan flikkere we d'r unne televisie in , zodet d'r strjoom op ut water kum te stjoan![]()
ik heb d'r last vanquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef Piovan het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/comments.php?id=5348_0_1_0
Kiek deze ens
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:29 schreef Piovan het volgende:
kump er venoavend nog get op de kas
Idd, sindsdien heb je getraind in de sportschool, ben je een stoere bink geworden, en je komt me nog steeds klappen toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
* Leroytje proest zen laatste beetje koffie spontaan over zen toetenbord*quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd, sindsdien heb je getraind in de sportschool, ben je een stoere bink geworden, en je komt me nog steeds klappen toch?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:51 schreef leroytje het volgende:
[..]
* Leroytje proest zen laatste beetje koffie spontaan over zen toetenbord*
Ik had bij zo'n hoofd ook precies zo'n stem verwacht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Piovan het volgende:
Kijk mijn clip
http://www.youtube.com/watch?v=hyZOYuF6u_c
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Piovan het volgende:
Kijk mijn clip
Idd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had bij zo'n hoofd ook precies zo'n stem verwacht.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Piovan het volgende:
Kijk mijn clip
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:55 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Stapt er nog iemand in want de paarden beginnen zich te vervelen.
Is dat Maikuuulquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Goh, Maikuuul zat er ook al in![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Maisnon het volgende:
Is dat Remlofquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
Zie die Remlof gaan! Woeiiiii![]()
omgquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Dat haar bovenop is nog van piovan![]()
Ergens in mei is er weer een meet in de Stairway in Utrecht.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:38 schreef chromosoompje het volgende:![]()
geweldig
waarom ben ik nooit uitgenodigd voor dit FOK!-uitje?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ergens in mei is er weer een meet in de Stairway in Utrecht.
Alleen toffe userts! En zelfs jij bent welkom!quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:13 schreef chromosoompje het volgende:
[..]Jaaa??
moet je je ergens aanmelden of is het alleen op uitnodiging?
Komen er ook toffe users of alleen it-nerdjes?
Ow, is dat het.quote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef Viswijfje het volgende:
hey, d'r is niks mis met me tanden! die foto is gewoon nogal n nare hoek!
quote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef Viswijfje het volgende:
Bij mij nietquote:Op zondag 22 april 2007 19:43 schreef postmortum het volgende:
VW neukt wel als een konijn
EN MET RECHT EEN KUTKICKquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:55 schreef KhaZ het volgende:
kick
beter dan dat we je puisten zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:54 schreef Piovan het volgende:
Maar tis een photoshop lol
Kijk die linker haargrens, helemaal links
je ogen stralen als sterrenquote:Op zondag 22 april 2007 19:08 schreef Viswijfje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |