En hoe voelt het, om betrapt te worden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Piovan het volgende:
&Post
Rot op met je kut smoesjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
Gelukkig dat ik zo helemaal niet meer uitzie. Foto is 4 jaar oud man.
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef Piovan het volgende:
Gelukkig dat ik zo helemaal niet meer uitzie. Foto is 4 jaar oud man.
telkens dio kut piovan in die topicsquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:47 schreef Piovan het volgende:
Steeds dezelfde die ook reageren [afbeelding]
Slotje
Kan ik er wat aan doen manquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
telkens dio kut piovan in die topics![]()
![]()
_!
ja eet een hele kogelvisquote:
Droppen die foto!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik heb nog wel een recente foto van piovan die hij laatst in zijn fobo plaatste
Jij zou stoppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je je zo schaamt voor jezelf (begrijpelijk overigens) waarom zet je die foto's dan eerst zelf op internet?quote:
Rot eens opquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je je zo schaamt voor jezelf (begrijpelijk overigens) waarom zet je die foto's dan eerst zelf op internet?![]()
Stuur via PM andersquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey post, hub gezeen, mer zie heat al eine vrundjquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef postmortum het volgende:
Pio tjek dien Fobo![]()
Waal unne sjooene hondj , maarre es d'r dadelijk doad gijt hubs ze unne dooije pixel![]()
Dus eerst was het nog erger?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Rot eens op
Die foto is zo oud, en tevens een fotosoep
Ga je zijn zus volblaffenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:23 schreef postmortum het volgende:
Pio tjek dien Fobo![]()
Waal unne sjooene hondj , maarre es d'r dadelijk doad gijt hubs ze unne dooije pixel![]()
mich mit geit het goad und mit dich?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hey post, hub gezeen, mer zie heat al eine vrundj
Dooie pixel, lol, nog neet ens aan gedag
mer alles good mit dig jong?
hie aug good heur, alleen det gezeik mit die foto weer merjoa zal wal euvergoanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
mich mit geit het goad und mit dich?
Wie oaat is die doos eigelik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |