Och, zoeen klein kiwitje; koechikoechiekoee.quote:
wanneer is de Breda meet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja, leuk inderdaad. Wanneer draag je bij aan het bier bij de Breda meet.
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wanneer is de Breda meet?
zondagavond?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee.
Zondag op het dakterras van Frazzbal geloof ik
nou dat van die roestige wrakken dat klopt iig wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:53 schreef JDude het volgende:
Beverages. Tof.
Ik ben ook wel benieuwd naar dat dakterras met roestende autowrakken.
Mooi, daar kunnen de bierdoppen dan heen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nou dat van die roestige wrakken dat klopt iig wel.
Ja, ik zat net met een dikke jas aan op de Ginnekenmarktquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef veldmuis het volgende:
he het is koud man
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:58 schreef veldmuis het volgende:
kutkachel man
hoezo maken ze herrie ' s nachtsquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen heel de dag slapen dankzij die kutpauperburen
Jij mag dat wel hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:25 schreef Citronella het volgende:
Ik wil juist wel klef doen met mijn fratsie.
wat hebben jullie niet begrepen t.a.v. de titel " Breda #39. Helemaaaal geen klef topic!"quote:
Dat vind ik niets gek na dat R&P topique.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef veldmuis het volgende:
Ja, de vuilak veranderde het wachtwoord.
zulks een gekheidquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vind ik niets gek na dat R&P topique.
ik zag het niet, zulks een snelheidquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef veldmuis het volgende:
Zoeen snelle edit, dat zag niemand!
Heel net kereltje. Ik heb het zelf gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef veldmuis het volgende:
Zo ben ik, wétôg!
Zou jij het leuk vinden als heel fok weet hoe je int echt heet? En vooral als je niet eens weet wat fok is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:00 schreef veldmuis het volgende:
mocht dat niet?!
Dat krijg je met die muizen, die zijn razendsnel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik zag het niet, zulks een snelheid
Als ik bijvoorbeeld Jan zou heten zou het me weinig uitmaken denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:05 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als heel fok weet hoe je int echt heet? En vooral als je niet eens weet wat fok is?
Citronella heet geen Jan. Stel ze gaat googlen op C. [vul complete naam in] BartSmit en Roosendaal en ziet de breda topics/fotoboek dan heeft ze het snel in de gaten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld Jan zou heten zou het me weinig uitmaken denk ik.
Precies ***!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
Als ik bijvoorbeeld Jan zou heten zou het me weinig uitmaken denk ik.
Vergeet je niet in en uit te loggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:07 schreef Frazz het volgende:
Ik heb wel mijn eigen mening hoor. Zolang fratsie het goed vind. hihi
Ik heb wel mijn eigen mening hoor. Zolang fratsie het goed vind. hihiquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Die twee zijn echt 1 persoon, dat is nog enger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |