Wat een rare ventquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Als ie verteld dat ie stopt met voetballen kan ie opeens wel lachen![]()
Een pipa?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:08 schreef CSH het volgende:
Zo kaarten kopen, wel verschrikkelijk veel geld, wat je daar al niet voor een genotsmiddelen voor kunt kopen.
Snats waarquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:08 schreef CSH het volgende:
Zo kaarten kopen, wel verschrikkelijk veel geld, wat je daar al niet voor een genotsmiddelen voor kunt kopen.
Opvallend dat hij er ineens mee stopt. Kan best nog een poosje mee zou je denken..quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Als ie verteld dat ie stopt met voetballen kan ie opeens wel lachen![]()
tyf toch eens op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef BonJovi het volgende:
Moderators kunnen jullie CSH bannen, ik word hier echt boos om. bijvoorbaat dank...
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Net toch maar kaarten gehaald6 mei word mooi
Maakt inderdaad geen flikker uit, ik zit sowieso wel in T1.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
maakt toch geen flikker uit. Ik mag hopen dat je je er niet voor gehaast hebt hehe.
Doe het voor ons! DOE HET VOOR ONS!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
prima ik hou een week me bek. Doe jij het ook?
Doen we veel mensen een plezier mee.
Ik ook om jouw posts, kan je een pistool lenen van een Yankee-friend en jezelf een statistic maken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef BonJovi het volgende:
Moderators kunnen jullie CSH bannen, ik word hier echt boos om. bijvoorbaat dank...
Het liefst door jouw kopquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik ook om jouw posts, kan je een pistool lenen van een Yankee-friend en jezelf een statistic maken?
Immers ben je net zo trigger happy als elke domme kanker Amerikaan toch?quote:
Je vind het zeker wel normaal dat iemand hier gewoon kan posten met een avatar van de schutter in Virginia en dat iemand daar grapjes over maakt dat zoveel onschuldige mensen zijn overleden. Wie is er dan hypocriet jij of ik?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:54 schreef Panick het volgende:
[..]
Immers ben je net zo trigger happy als elke domme kanker Amerikaan toch?
Ja, dat moet gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je vind het zeker wel normaal dat iemand hier gewoon kan posten met een avatar van de schutter in Virginia en dat iemand daar grapjes over maakt dat zoveel onschuldige mensen zijn overleden. Wie is er dan hypocriet jij of ik?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Die Cho is gewoon een held voor veel gepeste mensen, misschien is hij er een van.
Held van de gepeste mensen, je weet niet waar je over praat. Tuurlijk reageer ik overdreven, dat is toch het minste wat je kan verwachten ? Als iemand een plaatje van een NSB-ers praat maar hij word gebannen voor 1 maand, maar als iemand een avatar van een moordenaar die 33 onschuldige mensen heeft vermoord plaatst is het wel normaal. Ik weet nou niet wie er dommer is jij of de moderatorsquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, dat moet gewoon kunnen.
Net zoals grappen over de Holocaust en de tsunami.
Daar is niets hypocriets aan, mensen moeten niet zo overdreven reageren..
Anders stel je je even aan ofzo. Die Cho is gewoon een held voor veel gepeste mensen, misschien is hij er een van.
Die mening kun je hebben, maar het is hier wel offtopic. Het is leuk dat je hier komt posten, maar het is wel de bedoeling dat dat een beetje inhoudelijk is en niet van die topicvullende reacties als "whahah", want ik denk dat behoorlijk wat mensen zich daar aan ergeren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef BonJovi het volgende:
Ja ik ga zo naar een verjaardag ik flip hem dood hiero is toch niet normaal. ciao
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Anders stel je je even aan ofzo. Die Cho is gewoon een held voor veel gepeste mensen, misschien is hij er een van.
Flikker op boeit me geen fuck wat ze denken, ik vind het gewoon irritant als iemand die ene moordenaar in zijn display heeft. Daaraantegen is mijn whaha nog niet zo erg. sjeesj jullie zijn echt dom hequote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Die mening kun je hebben, maar het is hier wel offtopic. Het is leuk dat je hier komt posten, maar het is wel de bedoeling dat dat een beetje inhoudelijk is en niet van die topicvullende reacties als "whahah", want ik denk dat behoorlijk wat mensen zich daar aan ergeren.
Ja ok, fuck dit man ik ga naar buiten voordat ik nog bozer word. Ciao venomquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha![]()
En BonJovi, maak je es niet zo druk joh.!
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Het word hier echt met de dag triester.
Met de dag? Het is al weken niveauloos.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Het word hier echt met de dag triester.
wat dat laatste stukje bij t bericht doet is mij een raadsel maar goedquote:Ajax vreest Admirals
zaterdag 21 april, door Janilee, Amsterdam, 10:52u, telegraaf.nl
Het Americanfootballseizoen is weer begonnen en bij Ajax houden ze hun hart vast. Nota bene twee dagen na de thuiswedstrijd van de Admirals tegen Rhein Fire treden de voetballers in hetzelfde stadion aan voor het belangrijke duel met Sparta.
Gisteren werd de ArenA omgebouwd. ,,Ik zie veel strepen op het veld", glimlachte trainer Henk ten Cate. In het verleden kreeg het toch al broze speelveld de nodige klappen te verwerken door het sportieve geweld van de potige footballers. Daar leed Ajax onder. De club heeft pas net weer een nieuwe mat laten aanleggen.
Ten Cate: "Ik heb nog nooit in mijn carrière na een Americanfootballwedstrijd hoeven spelen, dus ik moet het allemaal nog meemaken. Ik weet dat er 27 mensen zijn ingehuurd om het veld weer in een ordentelijke staat te brengen. Laten we die mensen nu nog het voordeel van de twijfel geven."
Vandalen hebben in de nacht na de bekerkraker tegen NAC het hypermoderne mediacentrum voor de tv van AZ kort en klein geslagen. In de 350.000 euro kostende kamer werd voor tienduizenden euro's schade aangericht.
Voor dit gemekker hebben ze [FB], hier gaat 't over Ajax.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op boeit me geen fuck wat ze denken, ik vind het gewoon irritant als iemand die ene moordenaar in zijn display heeft. Daaraantegen is mijn whaha nog niet zo erg. sjeesj jullie zijn echt dom he
Schiet ook allemaal niet op natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dat laatste stukje bij t bericht doet is mij een raadsel maar goed
Die grasmatten, wat kost dat een geld zeg![]()
En nou niet gaan roepen dat de arena dat betaalt want dat wordt gewoon netjes doorberekend in de huur etc natuurlijk.
Hoorde laatst dat dit de 44ste (misschien inmiddels 45stequote:Op zaterdag 21 april 2007 15:33 schreef Radegast het volgende:
De hoeveelste mat ligt er nou in? De vijftigste ofzo?![]()
![]()
Nummer: 44quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:33 schreef Radegast het volgende:
De hoeveelste mat ligt er nou in? De vijftigste ofzo?![]()
![]()
Mwah zullen we er maanden van makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met de dag? Het is al weken niveauloos.
Weken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met de dag? Het is al weken niveauloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |