quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PnhsjJ9nlRg
Rond de vijftigste seconde.......!![]()
Ajax is wee rlekker sloom met de info.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch morgen maar een kaartje voor de trein halen. Ik neem wel één van de laatste treinen.
Neuh. We worden kampioen, winnen de beker en Roger nokt er helemaal mee na dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef Black-Death het volgende:
Terug uit het prachtige Praag!
Ben toeschouwer geweest van Slavia Praag - Victoria Plzen. Uitslag was 0-1, een nederlaag voor de koplopers dus.
Foto's volgen vanavond denk ik
[/offtopic]
Nog grote dingen rondom Ajax gebeurt?
Dan zou ik inderdaad ook liever stoppen. Verstandige keuze van Roger.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Roger gaat toch naar AZ?????
Dat riep Scheringa, en Derksen heeft dit als waar aangenomen en het staat in de VI
M'n tennisleraar. Had nog de grootste moeite om er eentje te vinden, al heb ik nog wel wat vage opties achter de hand. Hopen dat het goedkomt maar, ken hem een beetjequote:
Ahahahaquote:Dirk had mooie papiertjes die veel geluid produceren uitgedeeld, dus ook de AZ-vakken waren volledig in hun nopjes en sloegen als een collectieve groep mongooltjes uit de Hitlerjugend braaf op hun stoeltjes, bijgestaan door de welbekende riedeltjes, die overal, wekelijks, op zevenhonderdtweeëntwintig velden ook te horen zijn.
Appeltje eitje wil ik niet zeggen, maar ik verwacht van wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:33 schreef denthemen het volgende:
gaan we de 15.000 halen qua kaartverkoop?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
1000 euro per stuk dan mag je hem lenen![]()
Hier is de dader.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |