quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef BoNi het volgende:
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
Als ik Roger zo zie, zou ik daar niet eens van opkijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:44 schreef jna het volgende:
Als we maar niet over 2 jaar horen dat Roger uit een raam is gevallen/gesprongen
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZMquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:47 schreef BoNi het volgende:
Roger; onbegrepen edoch briljant.
Zie 'm dat nog goed zeggen. Beetje zelfde soort uitspraak als na de wedstrijd RKC-uit "maar we zijn wel één punt ingelopen op psv".quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:48 schreef jna het volgende:
Ten Cate over het stoppen van Roger:
"hij was te goed voor het hedendaagse voetbal"
Inderdaad. Zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kijk af en toe wel eens bij de training en ik vond en vind Roger zeker wel een goede voetballer. Jammer dat het er niet uit is gekomen. Maar voetballen kan hij zeker.
Jammer dat ie die grappen nooit bij ons heeft geflikt.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef borisz het volgende:
Roger zie je dan scoren bij een andere ploeg
als hij bij een andere ploeg is en aan spelen toe komt dan hij het waarschijnlijk wel goed doenquote:
Verschil van spelopvatting, bij Ajax speelde hij vaak omsingelvoetbal, terwijl hij in Spanje juist speelde bij clubs die onder druk stonden. Op zich best logisch dus!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jammer dat ie die grappen nooit bij ons heeft geflikt.
Gelukkig je hebt het zelf al gelezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef borisz het volgende:
[..]
als hij bij een andere ploeg is en aan spelen toe komt dan hij het waarschijnlijk wel goed doen
concrete opties heb ik nog niet gehoord
Heracles was dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:
Die 'blinde' pass op Babel tegen (volgens mij) NAC in de competitie verraadde ook zijn klasse.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef jna het volgende:
Hoeveel kansen heeft ie nou eigenlijk gehad om te laten zien wat ie kan? (ja hij heeft laten zien dat ie goed kan springen)
Hij heeft volgens mij maar 1 wedstrijd echt als aanvallende middenvelder kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |